حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

انصافا شما منو میبینین یاد پیغمبر نمیافتین؟!

من که امشب حداقل سه تا شباهت بین خودم با اون وجود مبارک پیدا کردم!

ایناها:

1) با مردم شوخی میکردند 

تا بزرگی ایشان در آنان تاثیر نگذارد و مردم بتوانند راحت با ایشان گفتگو کنند.

2) هر فردی را ناراحت می یافتند، با شوخی او را شاد می کردند.

3) هدیه را هر چند کوچک می پذیرفتند.

...

لینک مطالب فوق: 



پ.ن:

شاهد مثال مورد سوم این که امشب یکی از رفقای اصفهانی!!! 

یه تراول پنجاهی بهم هدیه داد

منم با کمال تواضع قبول کردم!!!

:)))

  • ۹۲/۱۰/۳۰
  • حاجی ره

نظرات  (۷۶)

بله ک میشه
چرا نشه
بیاین قدمتون سرچشم

پاسخ:
پاسخ:

خدا قسمت کنه بیاییم عروسیتون!
:)))
خوبه پس بیشترو رنگین تر تهیه میبینیم
والا
خوشا بحالتون

پاسخ:
پاسخ:

به به!!!
یعنی میشه؟!
:)))
خب سفارش بدین
ما میزو بچینیم دیه؟

پاسخ:
پاسخ:

اگه الانم راه بیفتم واسه شام فردا شب شاید برسم!!!!!!!!!!!!!!
نه دیه باید بیاین
با مخلفات؟
حاجــــــــــــــــی

من بیدارم ؟؟؟ یکی ی چک بزنه ببینه من بیدارم خخخخ

پاسخ:
پاسخ:

من مخلفات واسم از غذای اصلی مهمتره!
گفته باشم!!!

:)))
اها شرو نشده
هرچی دوز داشته باشن
املت
کتلت
پلو
کباب
دیه بقیه غذا ها محدوده داره

پاسخ:
پاسخ:

ما باید بیاییم یا با پیک میفرستین؟!
:)))

+ من کتلت سفارش میدم بی زحمت!
حاجی خوبین؟
خوشین؟ چخبر امتحاناتون شرو شده؟

پاسخ:
پاسخ:

امتحانا به ما نزدیکن!!!
هی خودا دارم ذوق مرگ میشم
حاجی داره کامنتامو تند تند ج میده
عاغا شام مهمون من =))))

پاسخ:
پاسخ:

حالا چی هس شام؟!
:)))

خو ینی ما علان شرف حضورو اینا دارم(چی گفتم) =))))
عایا ینی علان شما رفتین؟

پاسخ:
پاسخ:

نه هستم!
وااااااا!
خو من از صبح چکتون میکنم
تا باران
بعدشم دوباره
تا 10 میبینم نیستید میرم همینطوری علافی یهو میام میبینم عی دل غافللللللللللللللللللللللللللللللل
مسئولین رسیدگی کنند!
اووووووی اووووووووووی

پاسخ:
پاسخ:

من هعی میرم و میام!
الان رفتم چند دقیقه ای
برگشتم دیدم شما شرف حضور دارین!
:)))
حاجی راستی خیلی فکر کردم به انی که بهت پول داده
اون اصفهانی اصیل نبوده
اگه همشهریاش بدونن شاکی میشن ((:

پاسخ:
پاسخ:

خیلیم اصیل بود!!!
ماشاالله حاجی چقدر پر برکت وبت
خدا بیشترش کنه
خخخ

پاسخ:
پاسخ:

سلامت باشین!
برکت از رفقاس!
حاجی خیلی شاکیم چرا بیخبر میای از صبه چشام خشک شد نیومدین
خو چرا همچیییییییییییی
ینی چییییییی
(ایکون مشت کوبیدنو گریه کردن)
چرا بیخبر خو
من عصن مظلومم بخودا
بین اینا
:(
(ایکون حسودی)

پاسخ:
پاسخ:

باز ده دقیقه به دوازده نیمه شب پا شدین اومدین؟!
:))))
خب ساعت کاریامون بهم نمیخوره!
چه میشه کرد؟!
والا...
  • دوشیزه فلانی
  • یه بار دیگه پشت نیمکت بشینم و بهمون درس بدن کافیه...

    هی روزگار..

    + قلبم رو فشردی! بغض کردم...

    پاسخ:
    پاسخ:

    هر چیزی به موقع خودش شیرینه!
    والا...

    + چربی خونتون بالاس شاید!!!
    وگرنه من دس نزدم!
    :)))
  • دوشیزه فلانی
  • نکنی باور هیچی نداره!
    تابستون کوتاهه هم فقط 3 تا چیز داره! که 2تاش باید خیلی بهش دقت بشه و یکیش واضحه!
    من از اول راهنمایی زد گوش میدم!
    خیلی چیزارو ترک کردم جز زد و آستین بالا زدن!
    هر شب تابستون کوتاهه رو گوش میدم! حد اقل!

    پاسخ:
    پاسخ:

    شاید یه وختی وخت کردم دنبالش گشتم
    و یه وخت دیگه ای پیدا کردم و بهش گوش دادم!
    :)))
    تعداد افراد آنلاین: 6نفر

    + حاجی آمارگیری واسه من که فایده خاصی نداشت ولی واسه شما بد نشدا با یه فسیل دیوونه آشنا شدید
    ++ میدونید شبانه روزی اینجا رو رصد میکنم چقد رتبه گوگلتون بالا میره

    پاسخ:
    پاسخ:

    عاغا من نمیخوام رتبه گوگلم بالا بره!
    خوبه؟!
    به فکر خودتون نیستین به فکر عذاب وحدان من باشین!
    ببندم اینجارو خوبه؟!
  • دوشیزه فلانی
  • جمله ی شمارو این جور خونده بودیم:

    روشن تر بودن معرِف از معرَف !

    اولی به کسر ر دومی به فتح ر!

    پاسخ:
    پاسخ:

    به آموزش بگو اون نیم نمره رو بهت بدن!!!
    :)))
  • جوجه مهندس
  • خدایا شکرت نمردم و دیدم یه بار حاجی حرف منو تائید کرد

    پاسخ:
    پاسخ:

    خب شما فقط همین یه بار بود که حرف حسابی زدین!!!
    :)))))))))))
  • دوشیزه فلانی
  • بفرمایین تابستون کوتاهه ی زد رو دان کنین تا معرف حضورتون باشن!!!


    یا مثلا تهران مال منه!
    یا مثلا دیس آجیلی! ( نه نه نه نه ! یه شوخی زشت بود! استثنا اینو خودمم گوش نمیدم )
    یا مثلا نکنی باور!



    + اوه اوه!
    حاجاقا الان می پوکه تو دیوار!

    پاسخ:
    پاسخ:

    نخواستیم بابا!!!
    یهو مارو بی آبرو میکنین جلوی همخونه ای!
    والا...
  • جوجه مهندس
  • حدیث داریم جوجه ای که خودشناسی داشته باشه جوجه نیست گلی از گل های بهشته
    حدیث دیگه ای هم داریم که جوجه ای که حاجی شناسی داشته باشه گلی از گل های بهشت که هیچی باقلواس

    پاسخ:
    پاسخ:

    بر منکرش لعنت!
    بشمار!!!
    :)))
  • دوشیزه فلانی
  • گفتی پست کن!
    خوب منم پست کردم!
    نکردم؟!


    + معرف و معرف یکیش به فتح کافه و یکیش به کسر کاف! ای خانم لواف! ای روزای خوب گذشته! ای فلسفه منطق دوس داشتنی! یادت بخیر! یادتون هزار بار بخیر!
    ++ سر امتحان فتح و کسره ی معرف و معرف رو نذاشته بودم! شدم 19 و نیم!
    +++ این روزا همه ش منو وادار خاطره بازی می کنین با جواباتون!
    من خودمو تو خاطره ها خفه می کنم!...

    پاسخ:
    پاسخ:

    بازم نگفتی کدوم فتحه و کدوم کسره است ها!!!!
    :)))
  • جوجه مهندس

  • + میدونم

    پاسخ:
    پاسخ:

    خوبه حداقل خودشناسی دارین!!!
    :)))

  • دوشیزه فلانی
  • اگه به زد نباشه به چی باشه؟ استنادم رو میگم؟!!

    + مخلص حاجاقا آخوند روحانی!
    ++ به به کم الله بالخیر!

    پاسخ:
    پاسخ:

    معرف باید اجلی از معرف باشد!
    من که اصن نمیشناسم اینارو!
    اونوخ شما استناد هم بهشون میدی؟!
    والا...

    + اخلاصتم دیدیم که ترشکارو پست کردی!!!
    سلام
    فک کنم کلا از خاموشایی که نیت روشن داشته باشن خوشتون نمیاد :((
    هر بار کامنت گذاشتم تایید نشده،تازه یکیشم خیلی واسم مهم بود

    پاسخ:
    پاسخ:

    سلام
    برعکس!
    از خاموشایی که نیت روشن شدن ندارم خوشم نمیاد!
    :)))
    تا حالا کامنتی از سوگل نام ندیدم!
    مطمئنین با همین اسم کامنت دادین؟
    کدوم پست؟!
  • جوجه مهندس


  • +آیکون به غلط کردن افتادن

    پاسخ:
    پاسخ:

    من که میدونم باز فردا شمشیرو از رو میبندی!!!
    :)))
    من که باورم نمیشه یه اصفهانی(!) تراول پنجاهی هدیه داده باشه!
    عجب توفیقاتی دارید شما!

    پاسخ:
    پاسخ:

    دعا کنید خدا توفیقاتمونو افزون کنه!
    :)))
    تو زیادی ب خودت مغروری...

    پاسخ:
    پاسخ:

    شما زیادی همه چیو جدی میگیری!
    بچه ها حاجی نیست، الان اون تراول رو گذاشته تو جیب و نشستن با اون رفقای ناباب ! ذرت مکزیکی و بستنی و پیــــــــــــــــــــــتزا!!!! میخورن!

    + فَنفَجَرَت و ماتَت!
    خوووب به سلامتی حاجی ترکید، "روحش یـــــاد، شادش گرامـــــی "

    پاسخ:
    پاسخ:

    نه عاغا استرس امتحانا مگه میزاره ما خودمونو منفجر کنیم از خوشی؟!
    والا...
    با این حال شما همچنان یاد مارو گرامی بدارین!
    :)))
    عجبا ! :)))

    پاسخ:
    پاسخ:

    خودمم تعجب کردم!!!
    :)))
  • منه پابرهنه
  • حاجی توام ازین هدیه های کوچیک به ما بده و ما با تواضع قبول میکنیم
    :))

    پاسخ:
    پاسخ:

    هدیه رو که به دیگری نمیدن!
    والا...
    شکسته بندی میفرمائین حاجی!
    در مورد هدیه دادن که اصلا شباهتی ندارین
    والا

    پاسخ:
    پاسخ:

    صحبت و وجه شبه در مورد نحوه هدیه گرفتن و پذیرفتن هدیه بود نه دادنش!
    والا...

    فلکه ی شهید بستنی بی صبرانه ما را انتظار میکشد..

    پاسخ:
    پاسخ:

    پنج شنبه شب؟!
    اخی الهی چه متواضع..هدیه اشم همچین کوچیک نبوده هااااا..
    حاجی وقتی تواضع داره که اون 50 تومنو بده به من..حالا میدی یا نه؟؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    درست نیس ادم هدیه ای رو که بهش دادن بده یکی دیگه!
    والا...
  • خانومه آقای x
  • احتمالا یک رگ و ریشه مشهدی داشته اون اصفهانیه
    والا اصهانی جماعت از این کارا نمیکنه!
    والا !

    پاسخ:
    پاسخ:

    حالا خوبه رگ و ریشه مشهدیا رو با دستای بخشنده شون دیدیم!
    نزارین من شفاف سازی کنم بیشتر از این!
    والا...
  • آسمــــآن
  • آفرین. درسته. شباهت دارین. بسیار عالی:)
    ضمنا آهنگ وبشم خیلی دلنشینه

    پاسخ:
    پاسخ:

    بلی!!!
    خیلی حتی!
    چرا خداییش حاجی 124هزار پیغمبر برامون تداعی میشه اصن

    پاسخ:
    پاسخ:

    :))))))))))
  • خانم میم
  • حاجاغا در راستای فضولی توی کانورسیشن شوما و نگین ِ عزیزم.. باس عرض کنم که : طبق گفده ی خوددون.. شما پسرین.. پسرا هم بی تربیت ـن

    شما جوکا رُ رو کنین.. ما می زاریم به اقتضای پسر یا مرد بودن :)))

    پاسخ:
    پاسخ:

    نمیشه!
    جکای ما فقط مناسب محیط طلبگیه!
    :)))
    عاغا من اعتراض دارم

    پاسخ:
    پاسخ:

    ندونسته میگم که وارد نیس!
    :)))
  • دختر 80 و نیم کیلویی
  • مرسی ایهام!

    سلام از ماست .. پرچرب یا کم چرب!

    " بدون کل تهران با ماست عین چیپس! "

    زدبازی/ تهران مال منه

    پاسخ:
    پاسخ:

    ماشالا شما هم که همه استنادات به زدبازیه!!!
    والا...
    حاجی میدونی آرش فیلتر شد؟
    انقد زن زن کرد که فتا اومد شوهرش داد

    پاسخ:
    پاسخ:

    وقتی دیدم چقدر خندیدم!
    البته بهش اس دادم تسلیت هم گفتم!
    :)))
    حاجی کامنت قبلی رو خصوصی حساب کن ، تیکش یادم رفت

    راستی خوندی اون کامنت پست 795 رو ؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    بله بله!
    با دقت!
    خوشحالم به خوشحالی دوستان!
    عاغا من کارندارم
    من شادی میخوام

    پاسخ:
    پاسخ:

    قرص اکس؟!
    بخونم یا نخونم؟ روی ماه خدارا ببوس...؟

    من شب گردی میخوا الان :D

    پاسخ:
    پاسخ:

    بستگی به نیتت داره!
    پرچرب اساسی

    پاسخ:
    پاسخ:

    من سپاسگلاسم!
    :)))
  • دوشیزه فلانی
  • دمش گرم! آقای راننده رو میگم!

    + یه روز رفته بودیم رفع حاجته دانشگاه و با مهشید دوستم بودم.یه دختری که اسمش رو نمیگم ( می ترسم اونم اینجاها ولو باشه!! ) از هم کلاسیامون و از اون دخترایی که یه کم قیافه شون خوبه و بقیه ش با بتونه کاریه :)))) جلو آینه ایستاده بود و به دوستش می گفت الهه جان! مهم قیافه س! که قیافه ی من از همه تون بهتره!!!

    منم پشت سرش بودم و چون دو طرف آینه اس منو می دید! یه نیشخند صدادار ( نمی دونم متوجه می شین چی میگم یا نه؟ ) به مهشید تحویل دادم تا این حرفو زد! فقط نگام کرد! تا مدت ها سوژه ی خندیدمون بود!!

    پاسخ:
    پاسخ:

    :)))
    هیشوخ این دخترا رو من درک نمیکنم!!!
    هیشوخ!
    بوستان دورشهر از نظر من جزء یکی از دیدنی ترین پدیده های قمه

    اوووه!کوه خضر!!! همین امروز بودم خیلیم خوب بود.
    یه بوستان نزدیک مدرسه خواهرمه.اونجارم دوست دارم!ساکت و دنجه!کلا طرفای ما قشنگه

    پاسخ:
    پاسخ:

    شنیدم دیگه کاملا خانوادگیش کردن و مجردارو راه نمیدن!!!
    کوه خضر خیلی خوبه!
    دوران طلبگی یه شب رفتیم پای کوه خوابیدیم تا صبح!!!
    اسمش بوستان کوکب نیس؟!
    اتفاقا من که هر دفعه رفتم روحانی زیاد دیدم البته با کوچولو هاشون اومده بودن شما هم اگه مزدوج بشین و کوچولو دار بشین دیگه یاد چیزی نمی افتی و فقط حواست به بازی کوچولوی چشم سبزه اته

    درضمن فلکه بستنی هم دخترهایی که مییان ادمو یاد دربند و ....می اندازه والا

    بیشتر پاتوقه و محل قرار ه





    پاسخ:
    پاسخ:

    ما هم هر دفه رفتیم واسه بردن سه قلوها بوده!
    وگرنه من چیکار دارم اونجا؟!
    ولی نپسندیدم محیطشو!
    والا...

    ما فلکه که میریم دیگه چهار دونگ حواسمون به بستنیمونه!
    اینه که توفیر داره با صفاییه!

    پاتوق و محل قرار من و رفقای مجازی هم هست!
    کسری و مهدی و طاها!
    بد نیس که!
    والا...
    من نمیدونماااااااااااااا
    زود

    پاسخ:
    پاسخ:

    آخه جکامون هم همه بی تربیتیه!
    من چیکا کنم؟!
    :)))
    هستی هنو؟
    امتحان فردا افتاد برا اردیبهشت؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    بلی!
    تا ببینیم خدا چی میخواد!
    والا...
    سلام از ماست حاجی

    پاسخ:
    پاسخ:

    پرچرب یا کم چرب؟!
    :)))
    من که فیس بوک ندارم اون عکسو کجای دلم بذارم؟
    قابش کنم بزنم به دیواره اتاقم؟
    اینجوری نفرینه جوجه ام میگیره و منم از داره فانی میرم بالا

    پاسخ:
    پاسخ:

    بزار در قندون!!!
    :)))
    اونوخ کی اینجا کامنت بده؟!
    هعی...
    الان اون اصفهانیِ با این کارش شق القمر کرده....شباهاتِ شما پیش کرامتِ اون سوسکِ اصن...

    پاسخ:
    پاسخ:

    حالا ببینیم تا فردا پشیمون نمیشه!!!
    :)))
    عاره والا...
    من خودم ازش میگیرممممممممممم
    مگه دسته خودشه؟
    من این همه راه بکوبم بیام قم اونوخ کسری خان شااااااااید بده؟!
    من بلتم چیجوری با این ملت خسیس سر و کله بزنم که نفهمن کی و کوجا اموالشون رو به باد دادن حاجی

    پاسخ:
    پاسخ:

    اگه داد شما هم بده ما یه بوق بزنیم باهاش
    یه عکس دسته جمعی هم بگیریم کنارش واسه صفحه فیس بوکمون!
    والا...
    تکبییییییییر

    پاسخ:
    پاسخ:

    سلام بر بانو!
    سلام
    محض اطلاع سنجاقک:
    ما *رنگین کمون* هم داریم
    خیابون صفاییه هم داریم

    حالا اگه حاجی علاقه به فلکه بستنی داره عیب به قم وارد نیس

    چشم بصیرت میخواد تا بقیه ئ منابع تفریحات طبیعی لازم و کافی در قمو کشف کنین که البت بستگی به سلیقه و مذاق ادما داره

    پاسخ:
    پاسخ:

    سلام
    والا ما هر دفه رنگین کمون رفتیم یاد د.ی.س.ک.و افتادیم!!!
    و توبه کردیم که دیگه بریم!
    والا...
    خیابون صفائیه هم که باید چشاتو ببندی راه بری!
    میمونه همون فلکه بستنی!
    بازم والا...
  • دوشیزه فلانی
  • + حیف! حیف!
    چندش! ( نمیشه ادای حرف زدنش رو تو کامنت بنویسم! اه! )

    پاسخ:
    پاسخ:

    واقعا عوووق داشته کارش!

    + امروز یه مرده سوار اتوبوس شد
    گفت: داداش من پول همرام نیس
    میخوام تا میدون برم!
    راننده هم گف: بفرمااااااا!

    به همین سادگی!
    به همین خوشمزگی!
    والا...
  • دوشیزه فلانی
  • شما بگو چی خوردن نداره؟!
    بشمااااااااااااااااااااااااار صفر!!!


    + با این پاچه ورمالیده ها نمیشه درافتاد!

    من جلوی جلوی بودم! لب سکو!

    پاسخ:
    پاسخ:

    واقعا هیچی!!!
    حاجی شناسی بیست!!!

    + شلوغی و جمعیت اینجاها به درد میخوره دیگه!
    والا...
    ایندفه که اومدم قم به کسری میگی ماشین شاسی بلندشو بده من باهاش یه دور برم فلکه بستنی و برگردم؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    به ما که نمیده!
    شاید به شما داد!!!
    والا...
    عایکون (ناراحت،)
    (منتظر حاجی بیاد شادش کنه)
    و
    ایکون
    محو شدن در افق


    پاسخ:
    پاسخ:

    آخه فقط چهار دقیقه وقته!!!
    من چیکا کنم تو این وخت اضافه؟!
    :)))
  • دوشیزه فلانی
  • اون گوشت چاق می کنه شما رو!!!!من نگران شمام!

    + یه بار تو نواب ایستاده بودم منتظر بی آرتی! دوستمم بود! خیلی هم شلوغ بود!
    یه زنه اومد رد شد و اصن پول نداد! یارو بهش گف خانوم کرایه! با یه فیس و افاده ای گف پول خورد ندارم تراوله!
    یعنی لایق یه شیشکی گنده ی طولانی بودهاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا!
    حیف که زشت بود!

    پاسخ:
    پاسخ:

    این تراول خوردن داره!
    معلوم نیس دیگه تو عمرم همجون چیزی گیرم بیاد!
    والا...

    خو عوض کرایه یه لگد بهش میزدین حداقل!!!
    والا...
    حاجی جون تارف نکنا هرچی میخوای بگو فراهم کنن بچه ها..خیلی داری به خودت سخ میگیری انصافا:|


    پاسخ:
    پاسخ:

    خدا شاهده من هیچی نگفتم!
    اصن یه ماهی بود اصفون بود و من اصن ندیده بودمش!!!
    والا...
    حاجی خدائیش قمیا غیر از اون فلکه بستنی دیگه هیچ جایی ندارن برن واسه تفریح:(
    منه بدبخت هروخ اومدم هرجا دعوتمون کردن بعدش واسه کور کردنه چش مهمون نوازی بردنمون فلکه بستنی
    اصن سالاریه رو دیگه مثه کفه دستم حفظم
    همه بستنی فروشام منو به چهره میشناسن گمونم:(

    پاسخ:
    پاسخ:

    :)))))))))))))))
    خیلی بامزه بود!
    باید واسه مهدی و کسری هم بگم اینو!!!
    حقیقتیه دیگه!
  • دوشیزه فلانی
  • اوه اوه بدش من قایمش کنم اگه اومد بگیردش چکیش کنم!

    پاسخ:
    پاسخ:

    گوشتو بدم دست گربه؟!
    میگم خرجش کردم!!!!!!!!!!!!!!!!
  • دوشیزه فلانی
  • بله!
    شباهتتون اینه:
    نماز شب!

    + اصن حاجی= نماز شب!

    پاسخ:
    پاسخ:

    حاجی= نماز شب = یکبار در سال!!!
  • נפֿﺘــﺮی פֿاص[بالبخند برفـی]
  • اینم حرفیه...باریک......
    عکسشو به مام بدین...بزارین حداقل توفیق عکسشو داشته باشیم......

    پاسخ:
    پاسخ:

    حالا ببینیم چی میشه!
    قوووووووووول نمیدم!!!
    :)))
  • خانوم سین
  • خب میگید چیکار کنم ؟...ولی هربار راه حل ارائه میشه نمیپذیرید...
    به نظر من بهترین راه اینه با گذاشتن پست جدید دیگه نظرخواهیه قبلیو ببندید تا هم بتونید جواب بدید هم زیاد نشه...
    در کل من واقعا اعصابم خورد میشه.انقدری که هی وبلاگتونو حذف میکنم.بعد دوباره از گوگل سرچ میکنم:دی
    ولی "واقعا" اعصابم خورد میشه.

    پاسخ:
    پاسخ:

    :))))))))))))
    جدی؟!
    چرا حذف خب؟!
    چون بی جواب میمونه کامنتا؟!
    من شرمنده ام!
    ولی من که میدونم دوستان میان کامنتای پستای قبلی رو هم تو جدیده میدن
    و نقشه شما هم نقش براب میشه!
    والا...
    :))
    روح پیامبر امشب به خنده افتاد!

    پاسخ:
    پاسخ:

    الحمدلله!!!
    :)))
    ولی من موندم تو با این همه کمالات
    چطوره عذب اغلی موندی عایا؟؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    اونم از کمالات ماست!
    فقط چش بصیرت میخواد فهمیدنش داش من!!!
    والا...

  • دوشیزه فلانی
  • سرتاپاش غروره اومده میگه بین من و اون حضرت...!!


    + آیکون زبون درازی تا تو چشم و چارت!!! :))
    ++ چه جوری اون اصفهانیه دلش اومده اون تراول ترگل ورگل رو بده به شما؟!
    +++ از اونم اصفهانی تری هاااااااااااااااااااااااااااااااااا! :))

    پاسخ:
    پاسخ:

    پیغمبرمه!
    یه شباهتی باید بینمون باشه یا نه؟!
    والا...

    + میترسم تا صبح پشیمون بشه بیاد پسش بگیره!!!
    :))))))))
  • נפֿﺘــﺮی פֿاص[بالبخند برفـی]
  • خرجش نکن پس...
    بزار یادگاری بمونه......

    پاسخ:
    پاسخ:

    ازش عکس میگیرم واسه یادگاری
    بعد فلکه بستنی!!!
    :)))
  • خانوم سین
  • اینکه که کامنتارو جواب نمیدید واقعا آدم اعصابش خورد میشه...
    به جای پست جدید خب اول کامنتارو جواب بدید...ای بابا

    پاسخ:
    پاسخ:

    دو سه روزی وقت میخواد فقط کامنتای امشبو جواب بدم!
    چکا کنم خو؟!
    والا...
    الان امار گرفتم کامنتای پستای امشب صد تاس!!!
  • خانوم سین
  • انشالله که محمدی باشیدو محمدی هم زندگی کنید...
    از رفیق اصفهانی چیزی گرفتن خودش جهاده فی سبیل الله هست:دی

    پاسخ:
    پاسخ:

    انشالله!
    و با محمد و آلش هم محشور شویم!

    + من و این همه خوشبختی؟!
    محاله! محاله!!!
    :)))
  • دوشیزه فلانی
  • حاجی اون هدیه ی کوچیکت رو با من قسمت کن تا یه ناراحتی رو شاد کرده باشی و تواضع خودت رو نسبت به من نشون داده باشی!:))

    پاسخ:
    پاسخ:

    مال خودمه!
    دوسش دارم!!!
    به کسیم نمیدم!!!
    :)))
  • נפֿﺘــﺮی פֿاص[بالبخند برفـی]
  • توفیقشو نه...همه خسیسن حاجی......
    تو بیا توفیقشو بهم بده...قول میدم با کمال تواضع بپذیرم......

    پاسخ:
    پاسخ:

    من خودم اینو از یه اصفهانی گرفتم!!!
    منم جزو همه ام دیگه!
    والا...
    کوفتت بشه

    پاسخ:
    پاسخ:

    دارم فک میکنم باهاش چی بگیرم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    حاجی تو رو جدت اینهمه شکسته نفسی نکن اشکمو در آوردی

    واقعانااااااااااااااااا هم سن و سالای ما دارن اورانیوم غنی میکنن اونوخ ما اومدیم این بنده خدا رو از هستی ساقطش کردیم که چی؟ما دوست داریم!

    پاسخ:
    پاسخ:

    :)))
    و بازم
    :)))
  • נפֿﺘــﺮی פֿاص[بالبخند برفـی]
  • مورد سومو هممون داریم حاجی......

    پاسخ:
    پاسخ:

    توفیقشو چی؟!
    من امشب توفیقشو هم داشتم!!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی