حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

صبحونه گرم آماده کرده بودم

هر چی از توی آشپزخونه داد و بیداد

این همخونه ای ما پا نمیشد!

آخر اومدم بالا سرش

با تشر میگم: یه جور خوابیدی انگار چهار تا زن ... داری!!!

یه چی میگه که نمیفهمم!

میگم: چی؟!

اینبار محکمتر میگه: از کجا میدونی ندارم؟!!!


+ خدا به دور!!!

  • ۹۲/۱۰/۳۰
  • حاجی ره

نظرات  (۴۱)

خـوب کـاری میکنـم
تـا کـور شـود هـر آنکـه نتـوانـد دیـد

+ تـازه بـرای تـو هـم پیشـاپیش بـرنـامـه هـای ویـژه ای در نظـر گـرفتـم

پاسخ:
پاسخ:

همه اش ادعا!!!
دریغ از یه نموره کار!
والا...
شمـا دلت از یـه جـا دیگـه پـُره!
مسئـولیت هـای مـا بـه خـودی خـود سنگیـن هست!
در ضمن شـرمنـده مـا پـارتـی بـازی نمـی کنیـم!

پاسخ:
پاسخ:

اون که اره!
ولی شما هم پاتونو انداختین رو پاتون
کارو سپردین به موردا!
تازه قمپز هم در میکنین که: کارمون سنگینه!
والا...
آی اگه داشته باشه همشون مهریشونو بخوان اونخته که میفهمه 4 تا زن داشتن یعنی چی

پاسخ:
پاسخ:

والا...
خدا به دور یعنی چی دقیقا؟

پاسخ:
پاسخ:

یعنی خدا قسمت نکنه همچو چیزیو!!!
نـچ!
از دنیـا بـه اونـورش بـه مـا ربط داره...

پاسخ:
پاسخ:

خوب خودتونو راحت کردین از مسئولیت!
اینور و اونور نداره که!
حداقل یه سفارش بکنین!
والا...
ما هم از هم خونه ایتون استقبال میکنیم

پاسخ:
پاسخ:

بیایین ببرینش
که فقط اینجا نباشه!
:)))
انقد از همخونه ایتون خوب می گید نمیگید ی دختر بچه اینجا نشسته عاشقش میشه...از این ب بعد از پست رمزدار استفاده کنید...

پاسخ:
پاسخ:

ارزونی شما!
بیا مفت ببرش تا ندادم شهرداری ببرتش!
:)))
حاجی ی نکته اینجا هست ک فکر منو درگیر کرده.
شما از کجا میدونی اونی ک میخوابه انگار 4 تا زن...داره یا ....؟
حاجی بدآموز

پاسخ:
پاسخ:

علم که فقط به تجربه کسب نمیشه!
والا...
آدم میبینه
میشنوه
...
همخونه ای شمالی ؟ یحتمل رشتی هسدن !

پاسخ:
پاسخ:

محصول مشترکن!
یه رگشون رشتیه ولی!
:)
  • ❀◕ ‿ ◕❀ zizigolu
  • ســــــــــــــــــــــــــــــــلامممممم حاجاغا!

    دیشب...عَ ساعت 12 شب تا 6 صب داشتم وبتو میخوندم...با گوشی!!!
    همه ی پست ها رو از نظر گذراندم...!
    الانم از خواب پا شدم!

    خدا ازت نگذره!

    فردا اسی(استاد!) منو نبره پای تابلو(استادمون جلو یه جمع 100 نفری میبره پای تابلو!) یه معجزه ی بزرگ اتفاق میوفته!

    میگم عجب همخونه ای داری!!!
    هواشو داشته باش!
    عصن من ازون خیلی بیشتر خوشم اومد
    بش سلام برسون!

    کلا من از افرادی که تو حاشیه ن بیشر خوشم میاد!

    پاسخ:
    پاسخ:

    سلام
    شما از کجا به اینجا رسیدیدین؟!
    چرا اینقدر هول؟!
    یه شبه؟!
    دیر میشد مگه؟!
    والا...
    :)))

    اگه واقعا خوشتون اومده قابلتونو نداره!
    من با تنهایی بیشتر حال میکنم!
    ببرینش واسه خودتون!
    :)

    من سلام نمیرسونم!
    پی بگم بهش؟!
    که زی زی گولو سلام رسونده؟!
    نمیگه حاجی خل شده؟!
    والا...
  • خانوم سین
  • شاید داشته خوابشونو میدیده:دی

    پاسخ:
    پاسخ:

    من بی خبرم!
    :)))
    ژووووژه بیا بخلم
    ای جوووونم حاجی دیدی چشاش سبزه؟؟؟؟:)


    چشم همه چی خودم میارم خودمم غذا درست میکنم که دیگه تا اسم شمالیا میاد شما خودت یه تنه مدافع حقوقشون بشی حاجی جون:)

    پاسخ:
    پاسخ:

    نه!
    من نیگا نکردم!!!

    + خیلیم عالی!
  • جوجه مهندس
  • سنحاخ ما بیشتر

    + ببخشید حاج عاغا ما نه که با سنجاخ هم خانواده ایم جک و جونوریم دیگه را به را دلمون واسه هم تنگ میشه خوووو

    پاسخ:
    پاسخ:

    شما بفرمایید با هم صحبت بدارید!!!
    من تایید میکنم اینجا!
    خواهش میکنم!
  • خانم میم
  • حاجاغا؟؟؟ من که اینقد خوب ظرف می شورم؟؟ :|

    عاخه چرا نیت خیر عادمو ضایع می کنید.. چرا؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    اون دفه که شستی همه شو دوباره آب کشیدم از بس لک داش!!!!!!!!!!!

    + نیت خیرو هیشکی نمیتونه ضایع کنه!
    خیالت تخت!
  • عروس کوشولو
  • حاجی ما بریم!مدرسه ها شروع شد :‏(‏ شبتون اروم

    پاسخ:
    پاسخ:

    به سلامت!
    یه چایی هم واسه عاغاتون بزارین!
    شاید دلش خواس
    والا...
  • خانم میم
  • سنجاخ برو کناااااااااااار


    خودم میشورم .. هوممم

    آیکن ِ مدافع ِ حقوق ِ حاجی

    پاسخ:
    پاسخ:

    شوینده که دو تا بشه
    آخر خود حاجی مجبوره ظرفارو بشوره!
    والا...
  • عروس کوشولو
  • ادم دلش شیکسته باشه خدا دعاشو زودتر براورده میکنه بعله :‏)قصدمون مثبت بود

    پاسخ:
    پاسخ:

    حرف خودمو به خودم زدین؟!
    انصافا سنگین بود!
    الان فهمیدم دوستان چی میکشن از حرفای ما!
    :)))
    نه اصن به جون حاجی نمیشه من خودم باید بیام بشورمشون
    تازه میخوام واسه یه هفته تونم غذا درست کنم که واسه یه لقمه شام حاضر کردن نزنین تو سر و کول هم
    والا


    ژوژه رو دوس میداشتم حاجی
    و میدارم

    پاسخ:
    پاسخ:

    حالا که اینجوره مواد اولیه رو هم با خودتون بیارین!
    اینجا چیزی پیدا نمیشه ها!!!

    + ما نیز!
    ولی چه میشه کرد؟!
    تقدیرش این بود!
    :)))
  • جوجه مهندس
  • سنجاخ جلیقه ضد خنجر تنم بود خخخخخخخ
    مگه من قورباغه ام چشام سبز باشه
    یا وزخم
    چرا اسم رو بچه مردم میذاری دِهَ

    پاسخ:
    پاسخ:

    گفتم دربیاره بفرسته!
    دلش به رحم اومد ...
  • میشناسین
  • خوش به حال همخونه،والا با این همخونه ای که داره دیگه زن میخواد چیکار؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    همخونه ایش فقط غذا میپزه خب!
    :)))
    ژووووژه بیا همینجا قول بده به شمالیا ایمان بیاری تا سنجاخی از خونت بگذره

    چشاش سبززززززززز بوووووووووووود


    پاشو حاجی قربون دستت شیره آب گرم رو وا کن بذا ظرفا تا من چربیشون وا بره:(
    آیکون سنجاقی که کوزت می شود:(((

    پاسخ:
    پاسخ:

    مگه نکشتیش؟!
    حالا اینقدر دس دس کنین تا این نهدس دوباره زنده شه!
    والا...

    اینجور که شما داره ضجه میزنی پیشاپیش
    خودم بشورم راحتترم!
    والا...
    (دخترم دخترای قدیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
    هرکی زیاد می خوابه خیلی زن داره؟؟!!
    یعنی هرکی کم می خوابه زن نداره؟؟!!
    درمورد خانوما چجوری صدق می کنه؟؟!!

    پاسخ:
    پاسخ:

    یه احتمالش اینه!
    اثبات شیء نفی ماعدا نمیکنه!
    من متخصص مردانم!
    :)))
    ولی حیف شد حاجی
    ژوژه چشاش سبز بود

    ظرفا زیاد چرب و چیلی نباشن لدفا:(

    پاسخ:
    پاسخ:

    خب چشاشو درمیاوردی!
    واسه دسته کلیدم میخواستم!!!
    :(

    آخه طلبه جماعت غذای چربش کجا بود؟!
    (دروغ گفتم! ظهر دیزی خوردیم!!!)
    شمـا بـا عـزرائیـل دست تـو دستش کـن
    بقیـش بـا مـن

    پاسخ:
    پاسخ:

    قرص برنج بش بدم یعنی؟!
    :)
  • عروس کوشولو
  • خدایا این غم تو چشم حاجی رو نیگا ی حاجیه خانم واسش بفرستید

    پاسخ:
    پاسخ:

    حالا شمام هعی یادآوری کن!
    :(((
    ژوووژه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    تو الان دخیخا به شمالیا چی فرموئیدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    زن داداش بزرگ کردیم قاتق نونمون باشه قاتل جونمون شده

    حاجی خودم میشورم شما دعا کن اون امتحانایی که جزوه و کتاب نداشتم بخونم و فقط با توکل رفتم سره جلسه قبول شم

    پاسخ:
    پاسخ:

    نباد با خنجر میکشتینش!!!
    یه جور خشن تر و درد آورتر!!!
    :)))

    آمین!
  • جوجه مهندس
  • قاطی شهدا نشدم حاجی در میزنن احتمالن سنجاخه
    من رفتم
    فقط سلامِ منو به وجدانتون برسونیدا لبته اگه بیدار بود
    بپرسین بعد این بدون جوجه چطوری....... آخ یکی منو با خنجر زد
    + فقط به مادرم بگید جوجه مثلِ یه مَرد مُرد
    پاسخ:
    پاسخ:

    وجدانم سلام میرسونه
    واستون آرزوی موفقیت هم کرد!!!
    :)))

    + جوجه مثه یه مَرد مُرد!
    من شاهد بودم!
    از پشت بهش خنجر زدن!!!
    حاجی
    مواظب همخونه ایت باش

    عرررررررررر چرا هنو دلگیری خو؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    چهار چشمی مواظبشم!!!

    دو روز دیگه میزاری میری! انگار نه انگار ملت اینسانن!!!
  • נפֿﺘــﺮی פֿاص[بالبخند برفـی]
  • عه...اینقد بی رحمه......خدا از این هم خونه ها نصیب ما نکنه......

    پاسخ:
    پاسخ:

    دیگه ببین من چی کشیدم دو سال باهاش!!!
    :)
    حاجی سنجاخی دس تنها که نمیتونه بچه:(
    همخونه ای ام که همشهری اصن ما بهش تعصب داریم نباید دس به سیاه و سفید بزنه!
    اما دیگه چیکار کنم حس حاجی دوستی منم گل کرده:(
    عاغا من میشورم شما واسا بغل دسته من آب بکش و خشکشون کن
    خوبه حاجی؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    من بغل دس وایسم؟!
    شوفرم؟!
    استغفرالله!
    نمیخوام!
    خودمو همشو میشورم و آب میکشم!
    والا...
  • جوجه مهندس
  • ای آدم فروش
    بقیه حالا نمیتونن منو شناسایی کنن
    سنجاخ رو چیکار کنم الانِ که مادرمو به عزام بنشونه
    حلال بفرمایید حاج عاغا
    + کسی که در راه دفاع از مظلومیت حاج عاغا بمیرد شهید است. جوجه(ره)

    پاسخ:
    پاسخ:

    تو کشته زبان سبزت شدی که به شمالی جماعت تیکه انداختی!
    الکی خودتو قاطی شهدا نکن!
    یه نامحرم اون وسط!!! چی بشه؟!
    والا...
    :)))

    + سنجاقکی انتقامتو به اشدّ وجه بگیر!!!
    با تشکر
  • عروس کوشولو
  • ن بابا شوما کفگیرملاقتون دستون باشه‏=‏‏)‏

    پاسخ:
    پاسخ:

    فعلا که هس...
    :(
    مـواظب خـودت بـاش!
    ایـن همخـونـه ایت هـم مـورد جالبـی میشـه هـا!

    پاسخ:
    پاسخ:

    جون میده واسه کار شما!
    مفت میدم ها
    بیا ببرش!
  • عروس کوشولو
  • کلا شما اقایون دارید خانم میشید‏=‏‏)‏‏)‏ .دخترخاص عروس اینجا اونجا همه جا

    پاسخ:
    پاسخ:

    استغفرالله!
    حتما باید غلاف شمشیرمون همیشه دستمون باشه تا مرد باشیم؟!
    والا...
  • נפֿﺘــﺮی פֿاص[بالبخند برفـی]
  • خودتونو که میتونین به خواب بزنین......

    پاسخ:
    پاسخ:

    میشینه و با آرامش غذاشو تنهایی میخوره!
    مثه من نیس که تنهایی بهش نچسبه!
    والا...
  • جوجه مهندس
  • از اون مارمول بعید نیس به خودا
    شوما اونو با خودتون مقایسه نکنید که دلتون پاکِ و بی شیله پیله اون خورده شیشه داره اینو از چشاش میخونم

    پاسخ:
    پاسخ:

    نگو تورو خدا!
    الان باز شمالیا حمله میکنن!
    والا...

    + به من چه؟!
    خودش گفت! آدرسم داره!
    برین هر چی دارین به خودش بگین!
    (آیکون حاجی آدم فروش!!!)
    اصن بذار همشهری ما بخوابه من خودم فردا میام بجاش صبونه آماده میکنم
    اصن دیگه کلا شیفت اوشون رو سنجاقی متقبل میشه
    عاااااااااااااااااااااره

    پاسخ:
    پاسخ:

    میشه منم امشب ظرفای کل هفته رو که جمع کردم امشب بشورم نگه دارم؟!
    یا فقط واسه همشهریها ازین فداکاریا میکنین!؟
    والا...
  • נפֿﺘــﺮی פֿاص[بالبخند برفـی]
  • شمام بیدار نشین مثل اون......
    عروس جان اینجام هستی که......

    پاسخ:
    پاسخ:

    من بعد از نماز دیگه خوابم نمیبره آخه!
    فقط سه روز اول هفته!
    والا...
  • خانم میم


  • عاغا من عاشق ِ حاضر جوابی این همخونه ایتون شدم..اصن خدا این همه شرارتُ چرا به من نداده؟ :))

    پاسخ:
    پاسخ:

    تازه اونم تو خواب!!!
    خدایااااااا...
  • عروس کوشولو
  • شما خانم خونه اید اوشون اقا ؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    سه روز اول هفته بله!
    از فردا صبح ایشون باید منو واسه صبحونه صدا بزنه!
    :)))
  • נפֿﺘــﺮی פֿاص[بالبخند برفـی]
  • ...میگم این همخونه ای شما یه چیزیش میشه شما بگین نه...

    پاسخ:
    پاسخ:

    منم هعی میخوام بگم یه چیزیش میشه
    این شمالیا طرفداریشو میکنن نمیزارن!
    والا...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی