حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 801: لشخص معینٌ مجهول!!!

دوشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۲، ۰۶:۰۴ ب.ظ

معجزه برای من یه اتفاق روزانه است!

حاجی ره


+ برای اون که صد تا اسم داره!

  • ۹۲/۱۰/۳۰
  • حاجی ره

نظرات  (۱۶)

تو خیلی مغروری...

پاسخ:
پاسخ:

من به خدام مغرورم!
  • جوجه مهندس
  • جلیقه نجات تنم بود خوووو

    پاسخ:
    پاسخ:

    ما که حاجاغاییم و تا حالا صد بار بهمون سوء قصد کردن با یه لا عبا و قبا میریم بیرون
    اونوخ...
    :(((
  • جوجه مهندس
  • دوشواری نداریم ثابت می کنم:
    +در اوج سختی ها و گرفتاری ها و درست لحظه هایی که همه درها رو به روی خودت بسته می بینی یه ردپا و نشانه از حضور خدارو حس کنی....

    ++ معجزه یعنی همین.. من یه مهندس شما یه حاجی شما معنیه معجزه رو ندونین من به شما یاد بدم

    پاسخ:
    پاسخ:

    دیدم چقدر بهش اعتقاد داری!
    آیکون طعنه و کنایه!!!

    معجزه یعنی شمایی که الان خنجر خوردی باز پاشدی داری کامنت میدی!!!
    والا...
    می خواستم بنویسم دروغ که شاخ و دم نداره .مفته !که دیدید نوشتم معجزه رو فقط پیامبرا دارن.باید می نوشتید آیه برای من یک اتفاق روزانه است.

    شما هنوز یادآور اون استاد خدا بیامرزم هستید.به شاگردانش که ما باشیم می گفت:جوجه ها.یادش بخیر

    پاسخ:
    پاسخ:

    خدا ما رو هم بیامرزه!!!
  • جوجه مهندس
  • منم از اونا معنویا بلتم
    این مهندسی هارو گفتم که شوما بدونی

    پاسخ:
    پاسخ:

    ثابت کن!!!
    یالا...
  • عروس کوشولو
  • معجزه از نظر شما چیه؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    م م 803
    حاجی معجزه چیزیه ک من همیشه منتظرشمو
    همیشه اتفاق میفته
    معجزه همون لبخنداییه ک رو لب میشینه
    معجزه همون امیده ب خداس

    پاسخ:
    پاسخ:

    دقیقا!
  • جوجه مهندس
  • حاج عاغا
    عجب تفاهمی منم هر روز معجزه می بینم
    مثلن:
    همین امروز رفتم بانک در به اذن خدا باز شد!
    یا تو دانشگاه دستم رو گرفتم زیر شیر آب به اذن خدا آب اومد!
    یا میرم رو پله برقی یا داخل آسانسور دو دقیقه دیگه اون بالام
    یا....
    خیلی چیزای دیگه...

    پاسخ:
    پاسخ:

    اینا معجزات مهندسیه!
    ما معجزات الهی و معنوی رو میگیم!
    البته شما مهندسا زیاد سر در نمیارین
    حالا هعی نیای بگی توضیح بده و اینا!
    والا...
    :)))
  • נפֿﺘــﺮی פֿاص[بالبخند برفـی]
  • اوهوم...معجزه اسم ها و شکل های متفاوت داره...
    فقط مردم به اون اتفاقی میگن معجزه که یه فلج سرپا شه...
    اما نمیدونن همین نفس کشیدنشون معجزهَ س...

    پاسخ:
    پاسخ:

    احسنت به این احادیث گهربار!!!
  • مخاطب خاص این پست
  • معنیه معجزه رو وختی فهمیدم که...
    نمیگم اصن

    حاجی چرا صدتا؟!
    همش 3تاس دیگه
    نکنه خودشم و خودشو و همونم و ...و میشناسین که و مجم و مرتضی و کسری و... همه رو نوشتی به حساب من
    +شما سر جمع صدتا کامنتر دارین که 100تاشم من بدبخت باشم عاخه

    پاسخ:
    پاسخ:

    صد تا کامنتر شاید نداشته باشم
    ولی کی رو دارم با سه اسم که کار صدتاشونو میکنه!
    :)))
    یاد یه جمله از عرفان نظرآهاری افتادم:
    هزاران معجزه میان آسمان و زمین معطل است
    دستی باید،تا معجزه ها را فرود آورد.

    پاسخ:
    پاسخ:

    ما که چتر گرفتیم تو سر و کله مون نخوره اینهمه معجزه!
    والا...
  • خانم میم
  • ایول.. من اول شدم ^_^

    من نشناختم اصن !!! ولی یکمی مجهولش زیاد بود :D

    حاجاغا این ج خ مارم بدین مچکر میشیم :))

    پاسخ:
    پاسخ:

    بازم بیشتر؟!
    جواب تو همون بود ها!
    بازم چشم!
    اتفاقات روزانه برای من یه معجزه است. کسی باور نمی کنه

    پاسخ:
    پاسخ:

    نیازی هم نیس کسی باور کنه!
    والا...
    سلام حاج آقا
    کجائین شما؟
    دلمون تنگ شده بود:(

    پاسخ:
    پاسخ:

    سلام
    زیر سایه خدا!
    ما نیز...
    حاجی مثبت اندیش...حاجی رابینز!...انتونی حاجی!

    پاسخ:
    پاسخ:

    مرجان ناشناس!
    مرجان مخفی!
    ...
  • خانم میم
  • هاااااااااااا؟؟ [آیکن خنگولی و قضیه چیه؟]

    منتظر ِ پاسخ

    پاسخ:
    پاسخ:

    واسه دوستی نوشتم که نوشت:
    امیدی نیست!
    شاید معجزه!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی