حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 800: النکته القشنگه!!! (نکته زیبا!)

شنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۲، ۰۷:۴۹ ب.ظ


یه نکته جالب و بامزه در مورد روزه های مستحبی این که:

هنگامی که روزه مستحبی گرفته اید 

اگه کسی به شما خوردنی تعارف کرد، مستحبه دستشو رد نکنین

بلکه بگیرین بخورین!!!

و نه تنها ثواب اون روزه رو میبرین بلکه خداوند اونو هفتاد برابر حساب میکنه!

البته نیتتون این باشه که دست مومن رو رد نکنین!


+ پس امشب نیت روزه کنین

صبح که مامان جونتون ( و من همخونه ای جونم!!!) بفرما زد واسه صبحونه!

اونوخ روزه تونو باز کنین!


+ این پست جدی بودها!

به شوخی نگیرید!

البته فقط روزه های  مستحبی!!!


+ پست 800 بود!!!

  • ۹۲/۱۰/۲۸
  • حاجی ره

نظرات  (۵۴)

  • ๑دختر زمستونی๑
  • حاجیییییییییییی ...
    ....
    مطمئنین همه کامتا رو تایید کردین ؟!
    اونی که راجب عنوان پست ۸۰۰ تون بود کجاس خو ؟
    ......
    راستی ...
    تو امتحاناتون موفق باشین ....
    یا علی

    پاسخ:
    پاسخ:

    خب اون بعد اضافه شده!
    تایید میشه اگه دوستان اجازه بدن!
    موفق و موید!
    آمین
    امیدی نیست حاجی
    شاید معجزه!!!!!!!!!!!!!!!!!

    پاسخ:
    پاسخ:

    م م 801 ...
    تعداد افراد آنلاین: 5 نفر

    + عایا برای تعداد واحد های پاس کرده و افتادتون نیاز به آمارگیر ندارین شوما؟؟!
    ++ ما دوشواری نداریما 24 ساعته جهت آمارگیری از تمام شئونات زندگی حاجی محترم پایه ایم.
    عرضی نیست امری باشه

    پاسخ:
    پاسخ:

    خدا عقلت بده!!!
  • ๑دختر زمستونی๑
  • سلام حاجی ...
    خوبین ؟سلامتین ؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    سلام
    خوبم
    سلامتم!
    ولی امتحان دارم
    :(((
    کسری چرا حذف زده حاجی؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    منم خبر ندارم!
    ولی امیدوارم موقتی باشه!
    جالب بود حاجی...
    من دیگه هر روز روزه ام و با تعارف همسری صبحانه میل می کنم...

    پاسخ:
    پاسخ:

    ما هم در ثواب روزه شما شریکیم!
    خیلیم عالی!

    + فقط یه نکته: همسری همیشه به شما صبحونه تعارف میکنن؟!
    من که اگه یه روز صبحونه ام رو تختم نباشه
    و همسری دیر کنه خون به پا میکنم! تعارفم بهش پیشکش!
    :)))
  • جوجه مهندس
  • + به بعضیها باید گفت خدارو شکر دیگه آپدیت نمی کنین !!!!

    ++ ضدحال ترین اتفاق ممکن برای یه مهندس از نوع جک و جونورش اینه که بیاد به فیویریت بلاگزش و ببینه آپدیت نشده
    به اون حاج عاغای محترم عرض میکنم (آیکون مهندس در حال فریاد زدن)
    آهای حاجی که آپدیت نکردی
    به جهنم !!!
    به درک!!!!!!
    به اسفل سافلین!!!!

    +++ میخواین تعداد کامنت هارو کنترل کنین مثلن من هویجوری به آپدیت نشدش هم کامنت میدم تا دلتون بسوزه و نخشه های شیطانیتون خنثی بشه

    ++++ سلام و احوالپرسی و از دل حاجی درآوردن و...

    پاسخ:
    پاسخ:

    داره علائم بهبود دیده میشه!
    خدارو شکر!
    یه عالمه نذر دارم که باید ادا کنم مریضمون داره خوب میشه!

    امتحاناس و کار و درس و زن و بچه و ...
  • دختر 80 و نیم کیلویی
  • فقط من آنم!

    پاسخ:
    پاسخ:

    و صبح دولتت دمید عایا؟!
    :)
    یِــــــــــــــــــــــــــــــــــــ....ـــــــــــــ.............ــــــــــــــــــــــــــــک نفر


    + statistic در حال چرت زدن و آخرین نفسهای آماریش

    پاسخ:
    پاسخ:

    این آمارگیری که ما میبینیم تا مارو به گور نکنه ...

    .
    .
    .
    1 نفر همچنان
    .
    .
    .

    + روح شاسکول شاد
    ++ به اذان صبح به افق قم فقط چند ساعت باقیست

    پاسخ:
    پاسخ:

    پاشو نماز شب بخون بجا این کارا!!!
    والا...
    1: Online User
    دور و زمونه بدی شده ملت تا ساعت 2 تو وبلاگ مردم که آپدیت هم نشده!!!!!!! نمیدونم چی کار می کنن والّا احتمالن دارن حفظ می کنن نوشته هارو تا امتحان بگیرین اخر ترم
    بعد 24ساعت رصد آنلاین و شبانه روزی بلاخره الان اینجا تخلیه شد تا همون فسیل همیشگی آنلاین باشه عاخییییییییییییش
    اعرظزی نیست
    نصفِ شبتون به شادی

    پاسخ:
    پاسخ:

    عقل که نباشه جون در عذابه دیگه!!!
    من اگه یه موقع رفتم شورای فرهنگی کل!!!
    میگم حجم درساتونو دوبل کنن
    که اینقدر بیکار نباشین!
    والا...
    من
    امشب
    ساعت ده دیقه به یک
    اینجا وب حاجی
    افراد انلاین یکی
    خخخخخخخخ
    سانسور
    بوووووووووووووووووووووووق

    پاسخ:
    پاسخ:

    آمارگیر و اون استاستیک کم بودن؟!
    :)))
    سلام حاجی جون هستی رو خط؟من نمیتونم وارد وبلاگم بشم

    پاسخ:
    پاسخ:

    مگه اینجا پشتیبانی بلاگفاس؟!
    :)))
  • دوشیزه فلانی
  • داستان غم انگیزش رو نوشتم!


    پاسخ:
    پاسخ:

    غم انگیز واسه کی؟!
    والا...
  • منه پابرهنه
  • حاجی مرسی جواب دادی
    گرفتم مطلبو

    پاسخ:
    پاسخ:

    خواهش میکنم!
    حاجی لوتی خان با سیبیلاش منتظرته بیای

    پاسخ:
    پاسخ:

    الان من خیلی جذب شدم اون سیبیلارو گفتی!!!!
  • خانم میم
  • حاجاغا من این مستر دنیایی ُ میشناسم :))

    خودم بهش یاد میدم.. شوما به خودت زحمت نده

    پاسخ:
    پاسخ:

    وقتی دو نفر دارن معامله میکنن مکروهه بیایین وسط!
    جدی!
    و رحمه الله حاجی
    خوبید خوشید؟
    حاجی یه سوالی دارما بپرسم؟ دی:

    پاسخ:
    پاسخ:

    واسه سوال پرسیدن که دیگه سوال نمیکنن!
    والا...
    بله حق با شماست..
    خوبه مث من ی کوه قضا.. .. نداری:)
    :(( از سردرداش فرار می کنم..
    اجرکم عندالله:)

    پاسخ:
    پاسخ:

    الان که دیگه روزا کوتاهه و خنک!
    دیگه سردرد واسه چی؟!
    اون مال تابستونه!
    والا...
    نه بابا من نبودم نظرم تایید شده
    ب حق چیزای ندیده

    پاسخ:
    پاسخ:

    هر روز داره تیکه هاتون سنگین و سنگین تر میشه!
    پیشرفتتون قابل ملاحظه است!
    سلام بر حاجی کار درست خودمونعید بر شخص شما و خانواده محترم وهمچنین جامعه روحانیت مبارک باد

    پاسخ:
    پاسخ:

    سلام و درود بر شما!
    بر جامعه شما هم مبارک!!!

    + حالا چی هست جامعه تون؟!
    :)))
    حاجی تو ماه رمضون یکی گفته بود میتونی یه لیوان اب بخوری
    اونم درسته؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    آره!
    فقط بعد از اذان مغرب!
    :)))
  • خانوم سین
  • خب حاج آقا اگر یه روز که مستحبم هست روزه گرفتنش روزه بگیریم.ولی روزه ی قضا هم داشته باشیم خب -مستحضر هستید که اول روزه ی قضامون حساب میشه نه مستحبیش...خب در این حالت که دیگه فکر نکنم شامل این حرف شما بشه؟؟درسته؟؟
    کاش اینو هم پس به دوستان میگفتید که اگر قضا دارن مستحبی اول حساب نمیشه که دوستان به اشتباه نیفتن خدایی نکرده گناه دوستانم بیفته گردن شما.

    پاسخ:
    پاسخ:
    در جواب یکی از دوستان فرمودیم که کسی که روزه قضا داره نمیتونه روزه مستحبی بگیره!
    و نکته تکمیلی:
    اگه کسی به نیت روزه مستحبی روزه بگیره و روزه قضا داشته باشه
    روزه ای که گرفته باطله و صحیح نیست که در این حالت دیگه مشکلی هم که شما فرمودین پیش نمیاد.
    + راستش شرعا ما فقط مسئولیت احکامی رو بر عهده داریم که میگیم نه اونی که دوستان خودشون برداشت میکنن!
    البته سعیمون هست که همچون اتفاقی نیفته!
    ممنون از تذکر به جاتون!
    بازم لفرح حاجی

    خواستگار چیست؟!
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    هیچی نیست آروم باشید...
    دخترااا آروم باشید...
    نفس عمیق...
    اون خانومو بگیر تشنج کرد..

    پاسخ:
    پاسخ:

    :)))
  • خانوم سین
  • حاج آقا؟؟
    یه سوال؟؟
    شما چندروز پیش اومدین از من سوال پرسیدین بعد من جواب دادم.اونوقت جواب سوالی که خودتونم پرسیدینو نمیدین؟؟:|
    عیدتون مبارک درضمن.

    پاسخ:
    پاسخ:

    من نفهمیدم چی شد!
    جواب سوالی که خودم پرسیدم رو نمیدم؟!

    + یادمه یه سوالی از شما پرسیدم
    ولی یادم نمیاد چی بود!
    :(((
    حاجی دیر خوندمت.....
    الان ظهر شده ودست منم به جایی بند نیست دیگه!!!

    پاسخ:
    پاسخ:

    چه اشکالی داره؟!
    الاعمال بالنیات!
    والا...
  • دوشیزه فلانی
  • نچ نچ!!!
    آدم وسط چت با ویزیتوراش خودش خودشو دیسکانکت می کنه و بدون خدافظی میره؟!
    داشتیم؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    از اول هم قرار این بوده!
    خداحافظی نداریم اینجا!
    چون من هعی میرم و میام!
    والا...
    سلام حاجی جان. خسته نباشی. وبت خیلی عالیه

    یه سوال خیلی بزرگ دارم ازت. این نظرات و لیست وبلاگ دوستان رو چجوری گذاشتی. اگه میشه به منم یاد بده. ممنونم حاجی جان

    پاسخ:
    پاسخ:

    سلام!
    نمیدونی من به جمله "وبت خیلی عالیه" حساسیت دارم!؟
    هزینه اش میشه صد تا صلوات شب جمعه!
    حاضری بپردازی؟!
    بعلاوه ده تا دیگه به خاطر اینکه ادرس نداری
    و ایمیل زدن هم که خیلی سخته!
    سلوووووووم حاجی عیدت مبارک
    خخخخخخخخخخخخ چه عکس باحالی
    کلا چه پست باحالی
    حاجی جان از وقتی اومدی تو وبم کامنت گذاشتی وبم ذوق زده شده خخخخخخخخخخ

    پاسخ:
    پاسخ:

    سلام!
    عید شما هم مبارک!
    خوش به حال وبت!
    ما هم از برگشت پیروزمندانه شما ذوق زده ایم
    و همچنان دلگیر ازتون!
    والا...
    حـجـی ما روزه هـَ رو گرفدیمـ ، ولـی خُ تو این خونه مارو پشمم حساب نمیکنن چه برسه به تعارف زدنه صُبونه ، چه کنیم حالا ؟!

    پاسخ:
    پاسخ:

    صبر!!!
    ثواب یه سال روزه است خب!
    تازه روزه یعنی همین! گرسنگی و تشنگی!!!
    والا...
    ما هستیم.
    عید همگی مبارک.
    هر چند عید مال مجردا نیست

    پاسخ:
    پاسخ:

    عید شما هم مبارک!
    واقعا!!!
  • میشناسین
  • به این میگن حاجی واقعی
    دین خدا رو سخت جلوه نمیده

    پاسخ:
    پاسخ:

    دین خدا همونجوری که هست باید نشون داده بشه
    سختاش سخت! (هرچند سخت نداره! ما یه کم تنبل و ... هستیم!)
    آسوناش هم آسون و راحت الحلقوم!
    والا...
  • دختری از ساری...
  • الکی میگه:

    پاسخ:
    پاسخ:

    شما اینجور فک کن!
  • خانم مهندس
  • البته باید مراقب بود که همخونه ای تون مردم آزارنباشه:-)
    دادشم,همیشه,روزه های مستحبی رو میگیره!همینجوری:-)
    منم حواسم هست!تو اون روز هیچی تعارفش نمیکنم

    پاسخ:
    پاسخ:

    فقط یه جمله میتونم بگم:
    خیلی نامردین!!! بیچاره داداش به اون خوبی!

    + فک کنم دو تا شد!!!
    :)))
  • دوشیزه فلانی
  • نگا کن!
    کامنتای بی تربیتی اون مرتضی تایید میشه اون وخ واسه ما...!!


    + شما اونجا تو ذهنت مارو تصور کن! من حاضر میشم جلوت!!!

    پاسخ:
    پاسخ:

    اون پسره
    پسرا هم بی تربیتن!!!
    :)))

    + وااااااااااااااااااااااااااااااااااای عزرائیل...
    حاجی بی ادبیه ، ولی کمپوت حوری چی هست ؟ یکم توضیح میدی ؟

    توش تیکّه های هلو و شفتالو داره ؟ :)))

    پاسخ:
    پاسخ:

    خودت داری میگی بی تربیتیه
    اونوخ من بیان شرح و تفصیل بدم؟!
    والا...
    شب خوش حاجی

    :|

    پاسخ:
    پاسخ:

    شبهکم الله بالخیر!
  • دوشیزه فلانی
  • این روزها همه خودشیفته فراهانین! شما چطور؟!

    + میریم بهشت! ( ادات رو درآوردم!!! )

    پاسخ:
    پاسخ:

    واست کارت پستال میفرستم!
    حاجی گفتم دست دکتر چشم سبز شفاست
    الان سر مر گنده نشستی کامنت جواب میدی...

    پاسخ:
    پاسخ:

    باطری چش بصیرتت تموم شده!
    عوضش کن!
  • دوشیزه فلانی
  • داری مجبورم می کنی که بگماااااااااااااااااااااااا!

    + اصن خبر متواتر داریم که اگه حاجاقا به من جدل یاد بده مستقیما میره تو بهشت!

    پاسخ:
    پاسخ:

    جدل هم یاد ندیم میریم بهشت!
    یه چی جدید بگو بابا...
    :)))
  • دوشیزه فلانی
  • هییی!

    پاسخ:
    پاسخ:

    روز به این خوبی!
    خوبه دیگه!
    چقده ناز...
    والا...
  • جوجه مهندس
  • پیامبر فرمودند هرکسی(حاجی) روزه دار مومنی(مهندس ترجیحن جک و جونور) را افطار دهد ثواب ۱۰۰ حج بر او نوشته میشود

    امشب منتظر تماس شما هستیم...
    عرضی نیست

    پاسخ:
    پاسخ:

    ما همیشه منتظر حضور شاد شما هستیم
    اما دریغ...
    این کامنت لفرح حاجینا
    یه پسر 12 ساله پست گذاشته: امروز دستِ عشقم را در دستِ دیگری دیدم… از عشق متنفرم و دیگر عاشق نمیشوم!
    کسی میدونه دسته ی پلی استیشن این بچه کجاست؟!

    پاسخ:
    پاسخ:

    پیش من نیس!!!
    فراموش نمیشه حاجی رفیق!فقط کهنه میشه.جای زخمش رو می گم.

    پاسخ:
    پاسخ:

    خب زخم کهنه رو باید نمک پاشید رفیق؟!
    والا...
    یه امشبو یادمون رفته بود که زن نداریم ها!!!
  • عروس کوشولو
  • یخچالمون قفل نداره ‏!‏ بعدشم خودش روزه نمیگیره :‏(‏

    پاسخ:
    پاسخ:

    ازش تعهد بگیرین که بهتون تعارف کنه!!!
  • دوشیزه فلانی
  • واقعا؟
    خوب من نمی تونم...
    روزه قضا دارم...

    پاسخ:
    پاسخ:

    چه روزی بهتر از روزه فردا؟!
    روزه قضاتونو بگیرین!
    والا...
  • سوال پرس
  • صلواتا رو فرستادم
    ولی از کامپوت آناناس خبری نیست

    پاسخ:
    پاسخ:

    این صلواتا اون دنیا میشه کمپوت حوری!!!
    :)))
  • مــــن؟!
  • پست 800تون مبارک...
    من عید غدیر همیشه این کار رو می کنم و بعد دست مومن سید رو رد نمی کنم دیگه 140برابر می شه ثوابم.

    پاسخ:
    پاسخ:

    سلامت باشین!
    ما حجره که بودیم هر روزو اینکار میکردیم!!!
    زنــدگی خــــوب اســت که گیــری دلبـــری نکـــو
    تــــا فـــروشــی هـــر دو جــهان بــر یـک تـار مــو
    خنده اش عشق است و روح است و جان است
    رویــــــش آمیــــــــز هــــــر دو جــــــهان اســــت
    چـــــون نگـــــاهش یــک سو ، روی ماهـش بر او
    تـــاب سنبل بــــوی گـــــــل دارد ایـــــن گـــیسو

    یـــک نگـــاه یـــار من ، میـــبرد صــبر و قــــرار من
    کـــــند شکـــار دل و جـــان مــن ، مثــال شیر نر
    دیــــدم چشـــم مســـت یـــار ، روی مهوش نگار
    بــــا خـــود بـــرده دل و دیـــنم ، نمـــوده چنـــینم

    پاسخ:
    پاسخ:

    تازه فراموش کردیم ها
    والا...
  • عروس کوشولو
  • حاجی اگه شوهرمون تنش خارش گرفت تارف نزد چی؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    شما هم در یخچالو قفل کنین!!!
    امشب تمام عاشقان را دست به سر کن/یک امشبی با من بمان با من سحر کن/بشکن سر من کاسه ها و کوزه ها را/کج کن کلاه،دستی بزن،مطرب خبر کن/گل های شمعدانی همه شکل تو هستند/رنگین کمان را بر سر زلف تو بستند/تا طاق ابروی بت من تا به تا شد/دُردی کشان پیمانه هاشان را شکستند/یک چکه ماه افتاده بر یاد تو و وقت سحر/این خانه لبریز تو شد،شیرین بیان،حلوای تر/تو میر عشقی عاشقان بسیار داری/ پیغمبری با جان عاشق کار داری
    عید مبارک...

    پاسخ:
    پاسخ:

    اسعدالله ایامک یا رفیق!
  • عروس کوشولو
  • تشکرات فراوان

    پاسخ:
    پاسخ:

    مارو هم دعا بفرمایید!
  • سوال پرس
  • اگه نیت روزه قضا کرده بودیم
    و هنوز از ظهر نگذشته بود چی؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    تا قبل از اذان ظهر میتونین منصرف بشین!
    شد ده تا صلوات!
    توی آینه هم میشه حاجی رفیق؟
    من به خودم تعارف بزنم؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    تقلب نداریم!!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی