حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

شنبه 30 آذر1392 ساعت: 10:58 توسط:فرزانه
سلام حاجاغا!
1)یادتونه من رو یکماه پیش با کلی مررررررد باش و برو درس بخون به بیرون از وبلاگت پرتاب کردی؟ اره یا نه؟ فک کردین میرم ک برم؟
الان یکماه گذشت و من برگشتم. انصافا اوایلش سخت بود!!! فک کن محرم باشه (بنا به دلایل شخصی تو محرم اهنگ گوش نمیدم )+کامنتم نمیذاشتم + کلا روزایی میشد ک اصلا مودم رو روشن نمیکردم! ینی خواستم عمق سختی رو بگم خدمتتون ,ولی کم کم عادت کردم!...در کل یزید زمان ک میگن شمایی :|

2)واسه خیلی از پستاتون حرف دارم ,ولی نمیگم :| ...چون فردا امتحان دارم

3)طبق این پست: اتفاقا بنا به دلایلی.همون جنگ و دعوای منو وجدانم!!!داشتم به این فکر میکردم ک کم کم از کامنت گذاشتن کلا خود داری کنم و برگردم به زمانی که واسه همه وبلاگا خواننده خاموش بودم! اما فعلا صبر میکنم تا ببینم چی میشه ...
4)دقیقا منم میگم جنبه ما عادما باعث احکام میشه.یعنی برای هر چیزی بنا به شرایطش و نوع برخورد ما ادما میشه احکام داد. فرد به فرد!!!!!!!!!! و به نظرم احکام حلالم حتی طبق نوع استفاده فرد استفاده کننده احکامش میتونه عوض بشه!!!!!!!!مثل همون داستانی ک میگن بعضی از محرما از صد تا نا محرم بدترن!!!!!!!ادما همه چیو میسازن و بازم ادما همه چو نابود میکنن
+بهش و جهنم اعمال ماست نه جای خاص!درک مطلب !!!!!
چیه حاجی نمیتونی ببینی ما هم یه بار منبر بریم؟از خود راضی,حسود! 

5) ابجی و داداش؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مردم چه تیکه ها ک نمیندازن 
 وب سایت   ایمیل
م م 716:


شنبه 30 آذر1392 ساعت: 13:39 توسط:دوشیزه فلانی
با شمایی هستم که میگی به اینجا وابسته شدی!
اسمتم یه جوریه!
خارجکیه!

عزیزم به اینجا معتاد نشو!
حالا شدی عب نداره!
واسه حاجاقا رو نکن! چنان تیکه هایی می پرونه بهت و هی ردت می کنه از اینجا که نگو!

البته حاجاقای خوبیه هااااااااا!
بهترین حاجاقای دنیاس ها اما پرده نشینه! البته حقم داره:

" در کار گلاب و گل حکم ازلی این بود 

کاین شاهد بازاری وان پرده نشین باشد! "


تازه یه پست های محشری میذاره که اصن یه وضی... 
ممکنه منقلب شی! 
شب جمعه ها رو هم زیاد یادآوری میکنن ایشون! با نمازاشون... 

رو هم رفته حاجاقای خوبیه!
ما که راضی ام ازش!
معتاد شو به اینجا!
هر کاری میخای بکن اما معتاد شدنت به اینجا رو واسه حاجاقا رو نکن!!!
عرضم همین بود!
در پناه خدا!

" تجربیات یک ویزیتور فسیل و عتیقه و کهنه و چروک و اینا "

پاسخ: 

حیف که با خودم عهد کردم پست طنز نزارم
وگرنه سوژه تون میکردم که ملتی بهتون بخندن و این شب یلدایی شاد بشن!
والا...

+ دوشیزه اگر طبیب بودی، سر خود دوا نمودی!
ولی راس میگه انصافا! به حرفش گوش بدبن!
همین یه بار یه حرف خوب زده تو عمرش!
والا...
 وب سایت   ایمیل
م م 715: سوء ظننا! (سوء ظن ما!)




  • ۹۲/۰۹/۳۰
  • حاجی ره

نظرات  (۴۸)

  • دوشیزه فلانی
  • هه!
    این پست رو ببین! :)))))


    + حاجاقا دیرم شد!
    تقصییییییییییییییییییییییییییر شماس!
    :(((
    ++ چقد یادآوریش خنده داره! :))) میخام بگردم دنبال اولین کامنتم که تو یه پست ساده زیستی بود! :))) حالا برم و بگردم اوکیش می کنم.
    مشکلی نیست.
    من با هر کسی و هر گروهی برم؛ ماچ و بوسه و چایی پر مگس و ککش ماله منه. طلبه و دانشجو هم نداره! :|

    پاسخ:
    پاسخ:

    توفیقاتتون افزون باد!
    ما که بدون طلبه ها نمیریم جایی.
    توی گروهمون همیشه چند تا طلبه ی خوب داریم.
    فکر کردین خودمون تنهایی میریم!؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    خب!
    پس مشکل چیه؟!
  • خانومه اقایX
  • نع من اینکارو نمیکنم

    (ایکون چسی اومدن)
    مگه میشه یه مشهدی شله بزارن جلوش نخوره
    اونم به خاطر حاجی!
    اصن داریم
    مردم داریم؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    خواستم حسن ظنمو نشون بدم!
    همین!
  • دوشیزه فلانی
  • البته می تونید خوشال باشین این ههههههههههههووووووا!
    چون میخام برم بخابم!
    و
    با خیال راحت به همه ی کامنتای مشتاقان و سوختگان و شیفتگان و دلدادگان و شیدایان و واله ها و مجنونای این وبلاگ جواب بدین!
    که البته منم هستم!
    ولی خوب خیر رو منقطع می کنم ازتون و میرم!
    شب بخیر!

    پاسخ:
    پاسخ:

    فی امان الله!
    خیر انقطاعی نیست
    جاریست چون رود!
  • دوشیزه فلانی
  • انقد صبر کردم تا آن شی و رو کنی!
    هارهار!

    ب ح د رو به کار نبرم؟
    من که همیشه میگم! اصن دارم ریا می کنم که حالتون خوب باشه!
    وگرنه...!

    پاسخ:
    پاسخ:

    الصبر مفتاح الفرج!

    آخه ب رو دو جور میشه خوند!
    بهترین و بدترین!!!
  • خانومه اقایX
  • به احترامت فردا شله نمیخورم!

    پاسخ:
    پاسخ:

    بخورید
    مارو هم یاد کنید!
    عآدم که نذری امام حسین علیه السلام رو به خاطر حاجی رد نمیکنه!
    والا...
    برو به خداجونت بگو خسته شدم
    خ س ت ه ش د م
    خدای شما خوباس دیگه
    باشه. اله عاصین هم هست.باشه. اما خدا جون شماست نه من.
    ذیگه واسم نیست حکمش چیه!
    جون و روح خودمه.دوست دارم بکشمش
    فهمیدی

    پاسخ:
    پاسخ:

    بنده وکالت کسی رو قبول نمیکنم
    حرفی دارین خودتون به هر خدایی که قبول دارین بگین!
    &
    چرا به من میگی؟!
    من جلوتو گرفتم مگه؟!
    پیشاپیش همون خدای اله العاصین بیامرزتت!
    هرچند خودش گفته نمیامرزم!!!
  • جوجه مهندس
  • السلام علیک یا حاجی
    سلامتین ایشالا نبودین دلواپس شدیم برایتان در حد تیم ملی یوگسلاوی سابق (آخه از ابوی شنیدیم این تیم چند دهه قبل در حد لالیگا توپ میزده) وی آی پی سالم به مقصد رسید عایا؟!
    امروز برای اولین بار طی دوران وب گردیمان در این مکان تعدادافرادآنلاین را 1نفر مشاهده کردیم خدا قبول کنه همچین سعادنی رو که تنها موجود زنده آنلاین اینجا بودم عاقا رفتم برگشتم یه عکس یادگاری بگیرم دیدم شده 3نفر بسی به ذوقمان خورد.
    ......

    از شوخی بگذریم سفرتون بی خطر ایشالاکه خوش گذشته و سالم برگشتین.

    پاسخ:
    پاسخ:

    سلام بر جوجه گرامی!
    اگه میخوای عکس بگیری ساعت سه و چهار نیمه شب مناسبه
    من هر موقع این ساعتها اومدم خودم بودم و خودم!

    اللهم رد کل غریب!
    خیلی لطف داری جوجه!!!
  • دوشیزه فلانی

  • نگرانیم! برای شما... کجایین؟!!

    خدایا حاجی رو در پناه خودت نگه دار!

    پاسخ:
    پاسخ:

    ما در پناه حقیم!
    دیگه نگرانی چرا؟!
    والا...
    حاجاغا اهلا و سهلا
    بلاگفا پوکیده بود خوبید؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    دیشب که تو راه بودیم
    امروز هم دو شیفت سرکار!
    هوچ! نفهمیدیم!
  • دوشیزه فلانی
  • سلام بهترین حاجاقای دنیا!
    به سلامت رسیدین ان شاءالله؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    سلام
    بنده محقق و اندیشمند برجسته ای بیش نیستم!!!!!!!!!!!!!!!!
    این عنوانهارو به کار نبرید!!!
    یهو خودمم باورم میشه!
    والا...
    حاجی سلااام
    آقا یلداتون مبارک
    چه دراااااااااااااااااااز بود امشب
    (ما که بالاخره نفهمیدیم از چه نظر ؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!)
    خلاصه مبارکه دیگه

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام
    روزگارتون پر برکت!
    فقط چند ثانیه شاید!
    منم ب وبلاگت معتاد شدم...

    پاسخ:
    پاسخ:

    ر.ک: کلینیک ترک اعتیاد!
  • دوشیزه فلانی
  • حاجی من نیستم آن شو!
    بیا بیرون از سنگر!
    چایی هم خیلی خوردی!

    پاسخ:
    پاسخ:

    تو اتوبوسم
    وی آی پی!!!
    چه خوابی بکنیم امشب!
    ای جاااااااان

    ایشالا فردا شب عمری بود خدمت دوستان میرسیم
    فردا که دهنمون مسواکه از بس کار داریم!
    برای همه تون شادی و خوشی و سلامتی دنیا و آخرت رو آرزو دارم
    در پناه حق
    یلداتون اروم

    پاسخ:
    پاسخ:

    شما آرومتر!!!
  • باران سادات
  • حاجی ناراحت نشی از دست منا.....میدونم اهل ناراحت شدن نیستی ولی سرم خیلی شلوغه وقت اومدن به وبت رو ندارم......خلاصه گفتم صرفا جهت اطاع......
    ببینم میتونی دوشیزه فلانی رو این ترم از شاگرد اول بودن بندازی؟؟؟؟
    نامرد هرترم نفر اوله....

    پاسخ:
    پاسخ:

    خیالت تخت!
    مشروطه این ترم!
    اَلپیشنهادِ الفانتزیَـه : حاج آقا شما که میدونین این آمارگیر به چشم نزدیکه! رفتین گذاشتین بالا راست ؟[ اَلتشویش]
    خوب حداقل یه کد فیروزه ای ، اسپندی ، کُندری، نمکی!!! پیدا کنین بذارین این گوشۀ پائین سمت چپ،شایدم توکل کردین به خدا... والّـــــــــا

    پاسخ:
    پاسخ:

    شما باور نکن!
  • جوجه مهندس
  • بسی خوشحالیم و به خود می بالیم که موجبات خنده و شادی جمع رو فراهم کردیم
    + حیف که شب یلداست و جوجه مهندسهای دیگه همشون رفتن به شهر و دیار خودشون وگرنه می ریختمشون اینجا ببینم چطور جوجه هارو میشمرین؟!
    ++ اگه راس میگین بگین ببینم واحد شمارش جوجه چیه؟ واحد، راس، فروند، دستگاه، نفر، قلاده... همه موارد، هیچ کدام؟!
    +++ ای رمصیای عزیز کیه که قدر بدونه هر چی ذوق و قریحه و حس طنز و دلقک بازی و سواد و غیره دارم بی شیله پیله میریزم رو دایره اما حاجی دممو می چینه هههههههییییییی روزگار هیچ جوجه ای رو غریب و بی کس نکن
    ++++ حاجی جان به پاس خدماتتون یه تریلر هندوانه فرد اعلا و پشمک حاج عبدالله مخصوص تبریز فرستادم قم دم درتون نوش جان فقط دست گلتون درد نکنه این کامنت رو خوندین ثبت عمومی نکنین چون تریلر دزدیه من آبرو دارم.

    پاسخ:
    پاسخ:

    جوجه و یارکشی؟!
    :)))

    + جوج!
    (یک جوج، دو جوج، سه جوج! و ...)

    + دسشم درد نکنه!
    والا...

    + تریلی دزدی میفرستی تو کوچه ما که حرف واسمون در بیارن؟!
    قاچاقچی بسمون نبود؟!
    من که رفتم بخوابم.یک دقیقه هم یک دقیقه است که من بیشتر بخوابم.
    خخخخخخخخخخ

    سفر به سلامت.
    شب خوش

    پاسخ:
    پاسخ:

    نه اینکه شغلتون کار درمعدنه!
    حق دارین!
    والا...
    این دو تا کامنت ربط داشت به هم؟

    سلام...

    پاسخ:
    پاسخ:

    سلام!
    نه!
    هویجوری بود!
    در راستای وحدت حوزه و دانشگاه من باید برم توی روستاها چایی بخورم!؟
    یه کار مرتبط تر بگید خب!

    پاسخ:
    پاسخ:

    اونم میشه!
    ولی مرتبط تر این که اردوهای جهادی دانشگاه و اردوهای تبلیغی طلاب همراه بشن با هم!
  • دوشیزه فلانی
  • دیگه دیگه!
    آخه خیلی ادبیات و عربی و علوم قرآنی و اینا تو هم گره خوردن! اصن نمیشه از هم جداشون کرد!

    پاسخ:
    پاسخ:

    عآری!!!
    نخیــرم ندیـدی

    تنهـاییم دیگـه.. شب یلدا کلا 5 نفریم :|

    من شوهر خواهرم خواهرم مامانم بابام

    وااااااااای وااااای چه زیاد :|

    پاسخ:
    پاسخ:

    نمردیم و معنای "تنها" رو هم فهمیدیم!
    والا...
    داریم درس پس میدیم حاجی.اما خودم میدونم که هنوز خیلی گیج میزنم.
    اما چه معنی داره من که میام زرتی شما هم میری؟
    (مدیونی اگه فک کنی من متوقع ام)

    پاسخ:
    پاسخ:

    قضیه اتفاقیه است!!!
    والا...
    والله فردا که مامانم تهران میمونه.روز اربعین میان قم.
    بعد شما هر روز به جز جمعه ها وروزای تعطیل صبح تا ساعت 2 میتونید برید بگیرید از بیمارستان.
    اسم بیمارستان و جای دقیق و هر چی دیگه رو بخواین باید از خواهرم بپرسم.
    کی شرط گذاشت حاجی تروخدا!؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    بپرسید لطفا!

    شرط کردین که سوژه نکنم!!!!
    :)))
    خدایا شکرت ی یلدای دیگه هم داره میگذره و ما هم که قربونش برم داریم مثل بچه انسان و آدمیزاد زندگی میکنیم.
    بابا این جوجه مهنس خیلی فیلمه هاااااااااااا!
    از کجاش میاره این حرفا رو.فک کنم ادبیات میخونه که هم شاعره و هم عربی بلغور نه استفاده میکنه
    عرض ارادت جوجه جان.امشب قراره بشمریم این جوجه ها رو؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    الحمدلله! خدارو شاکریم!
    پیشرفت کردین تو درس توحید ها!!!

    + اعجوبه ایست این جوجه!
    البته فک نکنم با این طرفه نکاتی که از خودش در میکنه جوجه باشه!
    به شترمرغ یا فوقش جوجه عقاب و اینا بیشتر میخوره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    فعلا تنها جوجه موجود در جمعه و سرشماریش هم صورت گرفته!
    همون یه دونه است!
    خدا حفظش کنه!
  • دوشیزه فلانی
  • حاجی:

    احسن الشعر اکذبه!

    با یه کم مسامحه شما و جوابتون به کامنتم رو ارجاع میدم به این جمله ی قصار!

    پاسخ:
    پاسخ:

    چه اطلاعات عمومی مشابهی دارن این ادبیاتیا با طلاب!!!
    والا...
    محموله رو فرستادم!
    چند روز دیگه میبینید فقط تروخدا سوژه نکنید هاااااااااا

    پاسخ:
    پاسخ:

    آجرکم الله!
    آدرسم بدین که چه موقعها و کجا میتونم بگیرم!
    شرط نزارین دیگه!!!
    والا...
  • دوشیزه فلانی
  • می بینم که هیچکس نخندید!
    هارهارهارهارهارهار!

    پاسخ:
    پاسخ:

    ملت از خنده توان کامنت گذاشتن ندارن!
    از خنده دستاشون اینقدر میلرزه که نمیتونن تایپ کنن
    از اشکی که تو چشاشون جمع شده هم نمیتونن اون رمزو ببینن که وارد کنن!
    والا...
    بله درسته. :)
    ما هم که تخصصمون تبلیغ نیست! :)
    خیلی بی استفاده میشیم توی روستا. باید بریم هی خونه ی مردم به نیت شفا چای بخوریم! :)

    پاسخ:
    پاسخ:

    اینجاس که وحدت حوزه و دانشگاه خودشو نشون میده!
    هیچوقت به این فکر کردین که بعد از اتمام تحصیلتون برید چند سالی توی یکی ازین روستاهای دور زندگی کنید!؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    واسه زندگی شخصی خودم عآره!
    اما واسه کار و تبلیغ خیر!
    تخصصهایی که کسب کردیم بی استفاده میمونه تو روستا!
    ما شاگرد شما هستیم البته. :)

    پاسخ:
    پاسخ:

    اختیار دارین!
    نفرمایید!
    ما درس پس میدیم!
    والا...
    مگه دست کم گرفته بودین منو !؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    نخیر!
    گفتم که صاحب مقامات عالیه هستین!
    والا...
    اگر توی روستایی خانومی برای شما چای بیاره و نخورید اشکالی نداره؛ اما برای من که باید با اون خانوم چند روز از نزدیک ارتباط داشته باشم؛ قراره باهام درد و دل کنه؛ و... اگر غذایی که برام میاره رو نخورم؛ میخوره توی ذوقش و کلا ارتباط منتفی میشه.
    کاریزمای لباس روحانیت توی اون روستاها جوریه که شما چیزی نخورید هم میزارن به حساب کراماتتون؛ نه بهداشتتون!
    اما قضیه خانوم ها متفاوته خب! :)

    پاسخ:
    پاسخ:

    عجب تحلیل دقیقی!!!
    عالی بود!
    :)
    من ناشکرم اونوقت!؟
    اونها هم بهترین داشته هاشون بود. منتها جایی که بهداشت تعریف نشده؛ مگس توی چایی چیز عادیه و غیر بهداشتی نیست!

    پاسخ:
    پاسخ:

    من اینو گفتم؟!
    میدونستم اینو میگین که اونا بهترین داشته هاشون بود
    منم میدونم!
    چی بگم والا...
    شما حاج آقایید از چاییشون نخورید هم اشکالی نداره!
    اما وقتی ما رو غرق ماچ و بوسه می کنن، مجبوریم بخوریم! راهی دیگه نیست! (گاهی شهادتین میخوندیم و میخوردیم. )

    پاسخ:
    پاسخ:

    راستش واسه حاجاغاها بهترین و تمیزترین داشته هاشو میارن
    هرچند این منو همیشه غمگین میکرد!
    چه مقاماتی!؟
    :)
    + شما خاطرات اینجوری ندارین؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    مقامات عالیه!!!

    + چرا ولی مگسش اینقدر نبوده!!!
    :)))))
    ما هم به همین نیت خوردیم که الان اینجاییم!
    پس چی فکر کردین واقعا!؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    به به!!!
    خیلیم عالی!
    همینه که به این مقامات رسیدین!
    :)))
    فلانی من بهت نخندیدم.. به قول معروف : امان از تجربه :)))

    حاجاغا یلداتون مبارک.. ما که تنهاییم !

    پاسخ:
    پاسخ:

    خندید!!!
    من دیدم!!!
    تنها خدا تنهاست!
    نفرمایید دل ما و دوستان میگیره!
    والا...
  • جوجه مهندس
  • سلام طول شد(عرض ببخشید)
    دم مارو چیدین پرتمون کردین بیرون خوب فرت و فرت پست میزارین من که راضی نیستم ازتون خدام راضی نیست صددرصد
    شب یلداتون مبارکا باشه ایشالا 120 تا یلدای دیگه همینطوری سر و مر و گنده سپری بشه براتون

    + تا حالا کسی بهتون نگفته آه جوجه اونم از نوع مهندس اونم از نوع خفنش زود میگیره
    ++ فقط کامنت خواری تو جنمتون نبود که اونم به حمدالله حاصل شده
    +++ حکم تائید نکردن کامنت جوجه ای که به نت دسترسی نداره و با مشقت فراوان از طریق موبایل کانکت میشه در حکم محاربه هست (ص345 جوجتن الشباب ج 10)

    پاسخ:
    پاسخ:

    سلام
    طول شد؟!!!!
    تا حالا نشنیده بودم این اصطلاحو! شایدم جوجه ایه!
    من شرمنده همه جوجه هام!
    ببخشین دیگه!
    یمی دو تا کامنت توپ و مفصل از شما موند که فرصت نشد تایید کنم!
    ولی یادم هست!
    بده واسه دوستان خوراک تامین میکنیم؟!
    والا...

    امشب راهی قمم!
    فرصت بدین برسم
    از خجالتتون در میام!

    + آدرس بزار جوجه!!!
    (هرچند هرچی زور زدم تا حالا پستاتونو نفهمیدم! خیلی تخصصیه!)
    تا حالا مجبور شدین از توی یک لیوان که دورش کلی مگس جمع شده چایی بخورید که دل کسی رو نشکونید!؟
    ما یه جایی رفته بودیم، برامون چای آوردن؛ دهنه ی لیوان ها پر مگس بود. چند تایی هم مشغول شنا توی چایی بودن...
    من توی خوابگاه لیوان چای و آبم جدا بود! به عنوان اتاق نمونه ی خوابگاه جایزه گرفته بودیم! اما چشمامو بستمو یه لیوانی که فقط دورش مگس بود و توش مگس نبود رو برداشتم و چاییشو خوردم؛ چون مجبور بودم!!!
    دلشون میشکست خب!

    پاسخ:
    پاسخ:

    من بودم اصن به نیت شفا میخوردم!
    جدی!!!
  • خانم مهندس(گاه نوشت)
  • دوشیزه فلانی جان.
    تشکر از در اختیار گذاشتن تجربیاتتون:)

    پاسخ:
    پاسخ:

    دیگ به دیگ میگه: ...
  • بهانه گیر
  • سلام

    ما که اون دفعه قانع نشدیم... این حرفای فرزانه خانومم قبول نداشته بیدیم! حوصله هم نداریم توضیح بدیم چرا!!!
    حیف که گفتین تمّت! :)

    (آیکون یه بهانه که با زحمت سکوت کرده!)
    التماس دعا

    پاسخ:
    پاسخ:

    سلام
    کامنتدونی رو که نبستم!
    حرف خودمو گفتم: تمت!
    شما حرفی دارین بزنین
    که باز حرفای ما هم بجوشه و قل قل کنه!
    والا...
    نزارین چیزی تو دلتون بمونه!
    بازم والا...
  • ๑دختر زمستونی๑
  • ..
    حاجی ...
    ممنون ...
    خوندن وبت خیلی خوبه ... الان که اعصابم ریخته بهم ...
    ...
    خاطراتت بامزه و لمس شدنیه ...
    مرسی که میگی ...
    ....
    حاجی جان اجرت با امام حسین ...
    ... اوممم ... حاجی یه سر بیا وب بنده ... ببین سر در میاری تو پس ۵۵ چی گفتم و چی میخوام ؟؟
    اگه می تونین یه راهنمایی نثارم کنین ...
    شاد میشم ..
    یا علی

    پاسخ:
    پاسخ:

    اللهم فرج عن کل مکروب!
    من همیشه این دعا رو به نیت تمام دوستان میخونم!
    ان شاء الله شما هم دلتون شاد بشه و باشه!

    والا ما که نفهمیدیم چی گفتین!
    :)))
    دوستان پیشنهادات حرفه ای و تخصصیشونو ارائه بدن!
    الحمدلله همه قشر و صنفی داریم اینجا!
    کافیه لب تر کنی
    والا...
  • دوشیزه فلانی
  • حاجاقا ما میریم شب برمی گردیم ببینیم چن نفر به ما خندیدن!


    یلداتون خیییییلی مبارک!

    پاسخ:
    پاسخ:

    راحتتره اونایی رو بشمریم که نخندیدن!
    والا...
  • آسمـــــآن
  • شما مکه هم رفتی یا الکی حاجی ای؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    دلت حاجی باشه!
    والا...
  • دوشیزه فلانی
  • به به!
    معلومه ادم عهد شکنی هستین!
    خو چرا نگفتی یه چیای دیگه ام بهش اضافه کنم؟

    نچ نچ نچ!!!

    پاسخ:
    پاسخ:

    تازه فهمیدین؟
    خخخخ
    ترسیدم وبمو فیلتر کنن!!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی