حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 715: سوء ظننا! (سوء ظن ما!)

جمعه, ۲۹ آذر ۱۳۹۲، ۰۴:۴۰ ب.ظ


راننده اتوبوس: حاجی صندلی ردیف جلو بشین!


پ.ن:

این یعنی این که اتوبوس بار قاچاق داره!

وگرنه کسی دلش به حال حاجی نسوخته!

مخصوصا وقتی که یه عالمه صندلی خالی تو اتوبوسه!

والا...

  • ۹۲/۰۹/۲۹
  • حاجی ره

نظرات  (۵۲)

  • خانم مهندس(گاه نوشت)
  • آره.خدایی خودمم همیشه نگرانم:-))
    شاید یه چند روزی درس نخونم!!!
    یوخت مثل دوست شمااز تحصیل محروم شم

    پاسخ:
    پاسخ:

    خدا رحمت کنه امامو که میگفت:
    امید من به شما دبستانی هاست!
  • ترشی نامه
  • حاج آقا،من هم به اون سوء ظن دارم، اون .... همون سایه سمت چپی ،پائین تر از همه، ببینید یه چیزی انگار دستشه...

    پاسخ:
    پاسخ:

    شاهد از غیب رسید!
    حـاجـی حتــی عـدمـ شــارژِ نــت ، حتــی امتاحانایِ پـایان تــرمـ ، حتــی تحصیــل در دو جــا همــزمــان و افزایش مشغله ،حتی کلاس زبان ،...
    چــی بگــمـ دیگــ ه آخــه شبـه یلــدایی آبــرو نــذاشتی واسمـ :)):((


    + خــانــومـ فلانــی ، شمــا کـه احوالــه مـارو میفمی و نسخه پیچیت خوبه ،
    میگم شومــا اگه تونســدی روزی نهایتن فقط ده تــا کامنت بذاری اینجا ، اووَخ منم اَروا خـاکه شـُوَر عمم ساعته نتمو میکنم یه ساعت در روز :))) ...بینــمـ کی میتونه ؟! :D

    پاسخ:
    پاسخ:

    حریف دوشیزه فلانی پیدا شد!
    ببینم چیکار میکنید!!!!
    سلام حاجی

    لطف نبود...وظیفه بود....

    خواهرزاده دوستمه....یه آقا پسر ناناز و گل که مشکل کبد داره تا اونجایی که میدونم....دیشب هم که اومده بود نوشتم تب خ خ شدید داشت....

    ممنون



    پاسخ:
    پاسخ:

    سلام
    شما لطف دارین!
    اللهم اشف کل مریض!
  • دوشیزه فلانی
  • بله می دونم!
    اسم ماتیک شاید فارسی نباشه! اما جزوه اون چن قلم هست! شما گفتی قدیمیه و نیس! قدیم این چیزا نبوده! یادت رف؟ داشتم بودنش رو ثابت می کردم! تازه شما گفتی ماتیک نه من!

    پاسخ:
    پاسخ:

    جرزنی؟!
  • دوشیزه فلانی
  • حاجی به پیر به پیغمبر!
    به اون محاسن فرمت!
    همونا که باهاش رفتی سوار اتوبوس قاچاقی شدی!
    به اون دوست معمعم 6 سیلندرت!
    خود دکتر مباشری ( رئیس سابق دانشگاه الزهرا س ) برامون 7 قلم رو نام برد!
    ببین به چیا قسم خوردم دیگه!
    خودت می دونی!

    دیدی بلدم شعر بگم!
    حیف که نیستش... زی زی با زا!

    چه عجب شما به ما لبخند زدی!
    می دونی الان چه قده اینجام و لالمونی گرفتم؟!!!
    شاید بالغ بر 4 ساعت!

    پاسخ:
    پاسخ:

    دکتر مباشری رو با من مقایسه میکنی؟!
    مگه ایشون چند سال پیش من درس خونده که الان مخالف نظر من نظریه میدن؟!
    بهشون سلام برسونید و بگید: حاجی از افاضاتتون ناراحته!
    نظر بنده رو هم در مورد هفت قلم آرایش بهشون برسونید:
    هفت قلم آرایش اینان:
    ۱- وسمه ۲- سرمه ۳- نگار ۴- خچک ۵- زرک ۶- غازه ۷- سفیداب

    شما ثابت کن ماتیک فارسیه ثم!!! تو هفت قلم بیار دکتر!
    والا...

    میدونی شما اون سکوت قشنگتو حفظ کردی
    باعث شدین بنده همه کامنتارو تایید کنم
    و با خیال راحت شب برم قم!؟
    میدونی چه لطفی کردی به حاجی؟!
    حـاجی میگـمـ خــدا رو خـوش میــاد آدمـو سکتــ ه میــدی تــا یـه نظــرو تأییــد کنــی ؟!

    اَســَن فک کنـمـ نصف بیشتــرِ بازدیدای این وب ماله بدبخدایی مث منه که هی اینجا رو رفرش میکنن تا بلکه حاجی عشخشون کشید یه جوابه فوکولی بدن بشون :| :(( :D

    پاسخ:
    پاسخ:

    راستش من هعی میرم و میام!
    نماز!
    دیدن فامیل!
    ناهار!
    بچه داری...
    "اصن یه وعضی" که میگن حال منه!
    تحمل بفرمایید!
    والا...
    حـاج خـانـومـ فـلانـی ، مـرسی اَ راهنمــاییتــون منـتـاهــآ یکـمـ دیــر اَمـر نمــودیـن ،مـن کلن چه رو کنم چه نه ، کرمه کامنتو وب گردی و نت دارم ، اگه تو این زمینم صاب تجربه این ، یه نسخه بپیچین واسم کلن اَزینجا هجرت کنم سمته کتابا و درسایِ نخوندمـ ، به این حاجیتون میگمـ یه عمر دعاگوتون باشه !
    (آخـه دعاهـایِ منو خــدا نیگاهه چپمـ نمیکنه ) :D

    پاسخ:
    پاسخ:

    چوب خط دعای ما پره
    چرا از من مایه میزارین!؟
    والا...
  • خانم مهندس(گاه نوشت)
  • حاجی.سند نمیخواد!!!!ماپارتی مون کلفته!!!!!بدون سند هم میشه!!!!!!o_O
    +نه.هنوز وقت استراحتم تموم نشده.تازه اومدم اتاق سایت

    پاسخ:
    پاسخ:

    کار هر مهندس نیست طراحی ماشین خرمن کوبی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    + خسته نباشین!
    یهو شما مثه اون رفقای ما کارت از درس به بیمارستان و مرخصی اجباری نکشه!
    نگرانتم!!!
  • دوشیزه فلانی
  • بعضی از لغات رو مثل المغرب ( که فکر می کردم میشه غرب !!! ) رو سرچ کردم.ولی خوب چون یه جورایی به ادبیات هم مربوط بود می فهمیدمش.
    امیدوار شدم به خودم!
    مرسی از امیدواری!

    کمی چای خوردن پس از این جدال / به از عمر هفتاد و هشتاد سال!!!

    ( دمی آب خوردن پس از بدسگال / به از عمر هفتاد و هشتاد سال )




    آقا نجات جان شما و شست دستتون اومد!
    بابام اومده!
    برررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررم!

    پاسخ:
    پاسخ:

    خیلی حال کردم با شعرت!
    و خندیدم!

    + بعد میپرسن نمیدونیم حاجی هم با کامنتای ما میخنده یا نه؟!
    والا...
  • دوشیزه فلانی
  • با برادران کاری ندارم! چایی رو بده!
    شب می نویسم چرا امروز هی ولو بودم اینجا...

    + واقعا حالم مساعد نیس واسه درس خوندن!
    3 بار کامنتش رو براتون نوشتم بعد منصرف شدم پاک کردم!
    راستی نگفتین ترجمه ام در چه حد بود؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    چایی فقط اندازه برادرانه!
    ما هم مصرفمون بالاست!
    خودمونم کم داریم!
    والا...

    + آخی...
    بیا این لیوان چایی نباتو بخور!
    از سهم خودمه!
    دلم سوخت دیگه!

    هشتاد از صد!
    از لغتنامه و اینا هم استفاده کرده بودین؟!
    خیلی بهتر و بالاتر از اونی بود که انتظار داشتم!
    احسنت!
  • دوشیزه فلانی
  • قربونت اون نفربر رو بنداز اینجا مام بیایم تو سنگر!

    هارهار!

    پاسخ:
    پاسخ:

    سنگر ویژه برادرانه!
    والا...
  • دوشیزه فلانی
  • ما زکات علممون رو میدیم!

    پاسخ:
    پاسخ:

    با اجازه تون من برم تو سنگر چایی بزارم!
    :)))
  • دوشیزه فلانی
  • پست کن!
    والا!

    از شما همه چی برمیاد یا شیخ!

    خواستی پست کنی بگو یه چیای دیگه ام اضافه کنم!

    پاسخ:
    پاسخ:

    استغفرالله!
  • دوشیزه فلانی
  • در ضمن کار از کار ما که گذشته!
    دارم به یکی میگم که به دردش بخوره!
    یا اقلا استراتژیک به خرج بده!

    پاسخ:
    پاسخ:

    حق المشاوره تونو فراموش نکنین که بگیرین!
  • دوشیزه فلانی
  • مثلا چی کار می کنی که سوژه شم؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    سوژه که هستین
    فقط میخواستم کامنتتون رو پست کنم!
    والا...
  • خانم مهندس(گاه نوشت)
  • حاجی.چرا نگران خودتونم هستیم!کمپوت چی میخواین اومدیم ملاقات تون برات بیارم؟!!!

    +راستی اینترنت دانشگاهو گذاشتن واسه همین دیگه:-)
    مفتم هست.عجیب دانلودکردن میچسبه:-D
    الانم من توکتابخونه دانشگام
    مدیونی اگه فک کنی دارم وبگردی میکنم:-)
    این تایم استراحت بین درسه:-))))))

    پاسخ:
    پاسخ:

    کمپون به دردم نمیخوره که!
    سند بیارین که بیام بیرون!

    تایمتون تموم نشد؟!
    تشرف ببرید!
    والا...
  • دوشیزه فلانی
  • با شمایی هستم که میگی به اینجا وابسته شدی!
    اسمتم یه جوریه!
    خارجکیه!

    عزیزم به اینجا معتاد نشو!
    حالا شدی عب نداره!
    واسه حاجاقا رو نکن! چنان تیکه هایی می پرونه بهت و هی ردت می کنه از اینجا که نگو!

    البته حاجاقای خوبیه هااااااااا!
    بهترین حاجاقای دنیاس ها اما پرده نشینه! البته حقم داره:

    " در کار گلاب و گل حکم ازلی این بود

    کاین شاهد بازاری وان پرده نشین باشد! "


    تازه یه پست های محشری میذاره که اصن یه وضی...
    ممکنه منقلب شی!
    شب جمعه ها رو هم زیاد یادآوری میکنن ایشون! با نمازاشون...

    رو هم رفته حاجاقای خوبیه!
    ما که راضی ام ازش!
    معتاد شو به اینجا!
    هر کاری میخای بکن اما معتاد شدنت به اینجا رو واسه حاجاقا رو نکن!!!
    عرضم همین بود!
    در پناه خدا!

    " تجربیات یک ویزیتور فسیل و عتیقه و کهنه و چروک و اینا "

    پاسخ:
    پاسخ:

    حیف که با خودم عهد کردم پست طنز نزارم
    وگرنه سوژه تون میکردم که ملتی بهتون بخندن و این شب یلدایی شاد بشن!
    والا...

    + دوشیزه اگر طبیب بودی، سر خود دوا نمودی!
    ولی راس میگه انصافا! به حرفش گوش بدبن!
    همین یه بار یه حرف خوب زده تو عمرش!
    والا...
    چرا تا دلتون بخاد معتادِ نت و کامنت و وبلاگ و چایی میباشم ، هیچ برنامۀ ترک اعتیادم اثر نکرده تا حالاش

    پاسخ:
    پاسخ:

    حتی زنجیر به تخت؟!
    :)))
  • دوشیزه فلانی
  • ماتیک، سرخاب،سفیداب، وسمه، سرمه،زرک، خال!

    7 قلم شد یا نه؟!!

    استغفرالله!!!!!

    حاجی همین جوری حرف نمی زنه!


    پاسخ:
    پاسخ:

    ماتیک جعلیه و جزو اون هفت تا نیست!
    اصن فک نکنم فارسی باشه!
    والا...
    جاعل خوبی نمیشین!
    زود لو میرین!
    جنابه حاج آغــا ؟؟

    چرا اینجا اینقد آدمو میکشه سمته خودش ؟ وبلاگو میگم ؟

    نمیشه سر نزد اسن بش :(

    تعجبش اینجاس که تازه باش آشنا شده باشیو اینخد وابستش شی !!

    پاسخ:
    پاسخ:

    احتمالا اون یه مدت که زاهدان بودیم
    بوی تریاک گرفته نوشته هامون!!!
    شما سابقه اعتیاد ندارین؟!
    :)))
  • دوشیزه فلانی
  • حاجی نشنیدی میگن طرف 7 قلم خودش رو آرایش کرده؟
    خوب واقعا 7 قلم آرایشی بیشتر نبوده در قدیم!
    یکی از اون 7 قلم همین ماتیکه!
    امیدوارم قانع شده باشی!

    از کدوم راه حرف میزنین؟ مگه شما می تونین بخونین؟

    پ نه پ وب قبلی من!

    پاسخ:
    پاسخ:

    ماتیک نه! سرخاب!
    اونم واسه لپ نه لب!

    نه! هویجوری یه چی گفتم!!!!!

    آهان!
  • دوشیزه فلانی
  • نه!
    میخای بهت دیوان یه شاعری رو معرفی کنم که علاوه بر شعر جانور شناسی و گیاه شناسی هم یاد بیگری؟
    دیوان شعر منوچهری!
    دقیقا تو دیوان شعر اون خوندم که طوطی نر نوکش قرمزه!

    ببین حاجی!
    رو حرف من حرف بزنی بد میشه ها!
    حالا بگو نوکش قرمزه و خانومه! حالا بگو!

    خو زُ آ زا دم زَم دو زُ لازا می زی شه زِ می زی بی زی نه زِ!!!!
    والا!

    من همیشه برگه اضافه می گیرم!
    اصن وب قبلیتون هم میام امتحان میدم!

    پاسخ:
    پاسخ:

    خب اگه شعر از منوچهریه معلومه که نوک طوطی از ماتیک قرمز نشده!
    چون زمون ایشون ماتیک نبوده!
    احتمالا سرخابه!

    اصن راه خوبی نیس!
    مشکل اخلاقی داره!!!

    وب قبلی کی؟!
    من؟!
    !!!
  • دوشیزه فلانی
  • اتفاقا یه راه بهت میگم که مث من به کارای خاک برسری دس نزنی وختی خواستی تشخیص بدی طوطی زن یا مرده!
    اگه نوکش قرمز بود مرده!

    مال ما نوکش قرمزه!!!!!!
    تازه گوشت خوارش کردیم!


    ای کاش واقعا بود که من 25 میشدم از 20!
    بعضیا حال مارو نمی پرسن ولی حال شمارو تو اس از ما می پرسن!!!


    ما که رفتیم تاریخ ادبیات بخونیم!

    پاسخ:
    پاسخ:

    اگه نوکش قرمزه یعنی خانمه و ماتیک هم زده!!!!
    والا...

    فک کنم سه چهار صفحه اضافه هم میگرفتین واسه نوشتن جوابا!
    :)))
  • دوشیزه فلانی
  • الان از کجا تشخیص دادی که محترمه است نه محترم؟!

    کلاس؟
    الان 5 روزه فرجه اس! واسه درس خوندن و اینا!

    پاسخ:
    پاسخ:

    یعنی میخوای بگی طوطی نامحرم تو اتاقت داری؟!
    نچ نچ نچ!!!

    پس آخر شورای فرهنگی وب بنده رو جزو منابع امتحانی رشته ادبیات قرار دادن!
    نامردا به خودم نگفته بودن!!!!
    والا...
  • دوشیزه فلانی
  • می دونی حاجی چه تصوری ازت تو ذهنم دارم وختی که کامنت میذارم و دیگه تایید کامنتا منتفی میشه؟!!!!
    فک می کنم شبیه طوطیمون میشی!
    ما یه طوطی داریم که وختی میرم سمتش حتی اگه غذا و خوراکی هم دستم باشه بخام بهش بدم میره می چسبه ته قفس و هی جیغ میزنه هی جیغ میزنه!

    حالا شما در این حد نه ولی خوب یه شباهتایی بینتون هست!
    مثلا عقب نشینی!!!

    پاسخ:
    پاسخ:

    خب الحمدلله!
    حداقل معلوم شد مشکل از کیه!!!
    :)))
    تسلیت و اظهار همدردی بنده رو به طوطی محترمه برسانید!
    خدا صبرشون بده!

  • دوشیزه فلانی
  • به به می بینم که آن تشریف دارین!
    و از سنگر بیرون اومدین!


    پاسخ:
    پاسخ:

    خواب نیستین قبول!
    کلاس هم ندارین؟!
    والا...
    سلام حاجی.شاید امشب مامانم بیاد.من ظهر برم میگردم ببینم چی پیدا میکنم میفرستم براتون.
    اگه قطعی بشه اومدنش بهتون خبر میدم

    پاسخ:
    پاسخ:

    متشکر و ممنون!
    اضافه بار نخوره!
    فقط منابع مرتبط!
    سپاسگلاسم!!!
    حاج آقا ممنون از دعاتون. شرمنده ام کردین!! من که نمی دونستم از فیوزه، خودم هم دست به دامن همه شده بودم. آخه اگه از فیوز نبود بالای 50 میلیون خسارت بود...
    چرا با چه رویی برید؟ از دعای شما و خانواده و دوستان بوده که خسارت ما با یه فیوز منتفی شد وگرنه که بیچاره بودم.
    شنیدی طرف دنبال جا پارک می گشته دست به دامن خدا میشه، وقتی پیدا می کنه می گه خودم پیدا کردم خدا، زحمت نکش!!؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    دقیقا!!!
    :)))
    سلام حاجی

    یه نی نی کوچولوی ناز به دعای شما و خواننده هاتون خ نیاز داره....

    لطفا

    مرسی



    پاسخ:
    پاسخ:

    سلام علیکم!
    به روی چشم!
    نی نی ها رو چش ما جا دارن!
    :|

    پاسخ:
    پاسخ:

    والا...
    یلداتون مبارک حاج آقا
    خوشحال میشم آخرین پست پائیزه م رو بخونین

    پاسخ:
    پاسخ:

    پاییز رو از طرف ما هم ببوسید!
    چه طراحی باحالی داره داشبورد این اتوبوسه!

    پاسخ:
    پاسخ:

    رشته تون رو لو دادین با این اظهار علاقه!!!
    :)))
  • خانم مهندس(گاه نوشت)
  • حاجی ,یوخت به جرم همدستی باقاچاقچی هانگیرنت:-D
    اگه گرفتنت,حتمن برو یه زندانی که نت داشته باشه:-)
    از اونجاواسه ماپست جدیدبزار;-)

    پاسخ:
    پاسخ:

    زندان ویژه روحانیت حتما نت داره!
    شما اصن نگران خود ما نیستیا!
    والا...
  • خانومه اقایX
  • به به شارح او کاتب!
    احوال روحی روانیتون چطورس؟
    امشب واسمون شله اوردن
    گفتم کاشکی یکی اینو میداد دم خونه حاجی!

    پاسخ:
    پاسخ:

    به به تکخورای مشدی!!!
    شکر خدا!
    اینجا اومدیم نگران قمیم
    اونجاییم دلمون اینجاست!
    اصن یه وعضی!!!!

    + کاشکی رو کاشتن سبز نشد!
    اقدام عملی!!!
    مگه با لباس فرم رفته بودی؟؟؟!
    نمردی و کاربردتم یاد گرفتی

    پاسخ:
    پاسخ:

    نخیر!
    با چهره و محاسن فرم!!! رفته بودم!
    اینا کاربرد ما نیست
    سوء استفاده ابزاری شما ملته از ما روحانیت!
    والا...
    (زبون نیس که ...!!!)
  • داهول (دامت برکاتهُ)
  • سلام
    به نکته ظریفی اشاره کردید نکنه از فک و فامیل ظریف وزیر فرنگی ما هستید !

    پاسخ:
    پاسخ:

    سلام!
    نخیر! ایشون مشاور بنده هستن در امور بین الملل!!!
    دامت برکاتکم!
    والا...
  • فیروزه ای
  • الحق که قاچاقچی هستید

    پاسخ:
    پاسخ:

    قاچاقچی داریم تا قاچاقچی!
    ما قاچاقچی روحیم و اونا جنس!
    والا...
  • دوشیزه فلانی
  • باز ما اومدیم حاجاقا جا خالی داد!
    بیا بیرون از سنگر اخوی!

    پاسخ:
    پاسخ:

    شما رگبار نبند سمت ما!
    ما خودمون میایم بیرون!
    والا...
    عکس فوق العاده میشد اگه فقط داشبورد ماشین دیده میشد با سایه ها.

    پاسخ:
    پاسخ:

    متاسفانه عکس از من نیست میرزا عکاسباشی!
    کادربندیت منو کشته!
    والا...
    بیا اووو خوبی کن...والا

    پاسخ:
    پاسخ:

    داشت به خودش خوبی میکرد نه به ما!
    والا...
  • بهانه گیر
  • راستی نمی دونم چرا اون پست رو خوندم ولی متوجه نشدم منظور از خونه, ولایتتونه!
    گفتم لابد محل کار بودین حالا رفتید خونه:)

    خوب کاری کردید رفتید پیش خانواده, خوش باشید ان شاء الله

    پاسخ:
    پاسخ:

    دس شما درد نکنه!
    شما مارو با دانشجورها یکی گرفتین
    که از سایت و اینترنت دانشگاه آپ میکنن!

    + زیارت خوش بگذره ان شاء الله!
  • بهانه گیر
  • سلام

    آخ آخ دقیقا...
    جالبم هست که فکر می کردن حاج آقا ها متوجه نمیشن!

    راستی مگه شما ملبسید؟ نبودین که!
    حتما چهرتون خیلی علماییه :)

    التماس دعا

    پاسخ:
    پاسخ:

    سلام
    فکر میکردن و میکنن!
    به هرحال چند وقتی زاهدان بودیم و کارکشته این کاراییم!

    + نیستم ولی این چهره نورانی و محاسن ملکوتی!!!!!!!!!!!!!! داد میزنه!
    والا...
  • دوشیزه فلانی
  • مگه طلبه ها هم عین وکیلان؟!
    وکیلان که میگن همه مجرمن مگه اینکه عکسش ثابت بشه؟!
    شما دیگه چرا؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    نخیر!
    اتفاقا حسن ظن ما از همه بیشتره!
    اما بعضی جاها دیگه اصن راه نداره!
    والا...
  • گیس بریده
  • من ربطشو نفهمدیم...

    پاسخ:
    پاسخ:

    یک عدد حاجاغا را در ردیف جلو قرار دهید!
    دیگر نگران مامور و بازرسی و ... نباشید!
    :(((
    بستگی به قیافه ی راننده داره

    پاسخ:
    پاسخ:

    قرینه خوبیه!
    یه بار دو تا خانوم میخاستن نیم کیلو تریاک رو از مرز رد کنن. میان پیش یه حاجاقایی که بوده اون جا. میگن حاجا قا ! شما ها رو نمیگردن. بیا اینا رو ردش کن.
    حاجی میگه باشه.

    ماموره تفتیش میگه حاجاقا ما شما رو نمیگردیم. خودتون بگین چیزی همراهتون هس یا نه؟

    حاجاقا درنگی میکنه و میگه : من یه چیزی دارم نیم کیلوئه مال اون دو تا خانومه

    پاسخ:
    پاسخ:

    من که نفهمیدم منظورت چیه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    به اون رابین بی معرفت سلام برسون رفیق پایه چای!
    دلتو صاف کُن حاجی :))))))

    پاسخ:
    پاسخ:

    نمیزارن که!
    والا...
    وگرنه دل ما مثه صخره صافه!!!
  • جوجه مهندس
  • حاجی خوب میگفتین خودتون این کاره این......
    نعوذ بالله
    پناه بر خدا
    خدایا منو ببخش
    زبونم لال حاجی ما و اینکارا
    + حاجی خواسته شما جایگاه(وی ای پی) تشریف داشته باشین تا مقصد مستفیذ شن از شما
    ++ گیر ندین به املای مستفیذا من تو واحدای درسیم ادبیات نداشتم

    پاسخ:
    پاسخ:

    شاید خواستن مارو مستفیض کنن از آهنگاشون!
    والا...
    مستفیض از ریشه فیض!
    یعنی تا این حد؟؟
    مگه با لباس بودین؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    خیر!
    با محاسن بودم!
    حاجی تحلیل گر و بدبین..

    پاسخ:
    پاسخ:

    حاجاغا نبودین تا بفهمین اینارو!
    والا...
    همیشه همین طور بوده
    الان می فرمایید حسن ظن داشته باشید !

    بشکنه این دستکه نمک نداره (از طرف آقای راننده )


    پاسخ:
    پاسخ:

    حسن ظن جا داره!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی