حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 708: کلامکم! (حرف های شما!)

چهارشنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۲، ۰۵:۵۴ ب.ظ

سه شنبه 26 آذر1392 ساعت: 22:20 توسط:گفت و گوی خالی
خیالات: میگم یاد تبلیغ چایی " دو غزال " افتادم...
پسره چایی خورد یهو یه چیزی ازش در رفت..دوستاش گفتن چی بود؟ گف خستگیم بود... در رفت!
 وب سایت   ایمیل


بزرگترین مشکل من اینه که

کسی نیس باهاش چایی بخورم!

هر وخ میرم تو آشپزخونه داد میزنم: "میم" چایی میخوری؟!

اونم مثه همیشه میگه: نه!

منم دیگه آب میخورم نه چایی

والا...

پ.ن:

دلمون خوشه چند نوع چایی ایرانی و خارجی داریم

قند و نبات یزد جوریدیم!!!

دارچین و هل و ... داریم

چند نوع دم نوش و غیره

هعی...


دوشنبه 25 آذر1392 ساعت: 8:35 توسط:فآئزهـ
هرکدوم از این کامنتا خودشون یه پستن...باکس نظراتو که باز میکنی کلا یادت میره موضوعِ پست چی بود!
 وب سایت   ایمیل

آره واقعا!!!

حیف که نه فرصتش هست نه حالش!

هرچند خیلی حیفم میاد...

من هیشوخ نفهمیدم این که میگن: 

"ما چیزی به ذهنمون نمیرسه واسه نوشتن!"

اصن مگه میشه؟!

داریم؟!

مردم؟!

  • ۹۲/۰۹/۲۷
  • حاجی ره

نظرات  (۲۸)

  • فیروزه ای
  • حالا سوار "شیطونیش" نشین یه وخ

    پاسخ:
    پاسخ:

    کلا ایشون حیوان نجیبی هستن
    ما که شیطونشو ندیدیم!
    همه بسی مطیع و افتاده بودن
    والا...
  • فیروزه ای
  • زرگری آسونه. مخصوصا اگه نوشته شده باشه
    با تبحر خاصی ز های اضافی رو بردارین می فهمید چی مگه
    کلمه آخرش خوب نبود از گفتن معنیش معذورم.اما احتمالا بقیه معنیش میکنن براتون

    پاسخ:
    پاسخ:

    نکات خوبی بودن:
    نوشته اش زود لو میره!
    روشش!
    البته مهم تلفظ تند و درستشه که هنر میخواد!
    &
    کلمه بدی نبود که!
    من که دوسش دارم
    سوارشم شدم زیاد!!!!
  • فیروزه ای
  • آخی
    به درد هم خونه ای من دچارید. اونم هی می گفت چایی می خوری و من میگفتم نه
    اما انواع دمنوش و قهوه و نسکافه می خوردم
    اما هم خونه ای من واسه خودش چایی درست میکرداااا

    پاسخ:
    پاسخ:

    کاش این همخونه ای چیزی جز آب میخورد
    من همونو واسش درس میکردم!
    من فقط یه پایه میخوام که چیزیو تنهایی و تو سکوت نخورم!
    با حرف و خنده و خاطره و بحث باشه!
    فیس تو فیس!
    برام مهم نیست چی باشه اون!
    چای نسکافه دمنوش شربت و ...
    والا...
    عرضم به خدمتتان که اوله کلام سلام
    والاه ..
    هیچی دیگه ما کم کم گاگاماس گاماس میخایم شرو کنیم به خوندنه وبتون ،
    فعلنم تا همین چایی رو خوندیم گفدیم یه خستگی در کنیم همینجا ، (راسیتــش چــاییِ وسوسمون کرد )
    کلن نمیدونم چی بگم ، بارِ اولمه میام وبه یه روحانیو مطالب روزمره شو میخونم ،
    ایشالا که خوش بگذره کنار دوستاتون به ما همـ ، (نظراته دوستانتون منظورمه ینی )
    فعلن همینا ، به قول خودتون ؛ یــــا حـــق /.

    پاسخ:
    پاسخ:

    اول کلام سلام!
    خیلی جالب بود برام این حرفتون!!!

    خیلی خوش آمدید به پاتئق حاجی و دوستان!
    امیدواریم به شما هم خوش بگذره
    هرجا که هستین!
    یاحق
    چای!!!
    سالی یه بار هوس خوردن چای هل و دارچین منو می گیره و تا دو تا قوری پشت سر هم نخورم حالم خوب نمیشه.
    چه پیشنهاد خوبی داد این دوستمون.چای توی حرم با زائرا. حتماً خیلی می چسبه.
    فقط حاجی هر وقت خواستی چای ببری حرم یه ندا به ما هم بده.شاید خدا خواست و ما هم از تبرکی حضرت معصومه (س) بهره مند شدیم.

    پاسخ:
    پاسخ:

    من اگه روزی دو تا قوری چای پشت سرهم نخورم از زندگی سیر میشم!
    خیلی پیشنهادشون عالی بود!
    همش تو فکرشم!
    چشم! اعلام عمومی میکنیم!
    والا...
    اِ وا این کامنتِ منه اینجا؟؟!!
    [اسمایلی چادر به دندون گرفتن]

    پاسخ:
    پاسخ:

    دندونتونو از رو چادر برندارین!
    همینجوری نگه دارین!!!
    خخخخخ
    ببخشید حاج آقا مسئولتون؟
    شما تو چه مرحله ای هستید که عمر و جوونیتون رو گذاشتید؟
    منم چایی خیلی دوست دارم اما تو محل کارم کسی پایه نیست واسه همین نمیخورم.

    پاسخ:
    پاسخ:

    مسیله! صحیح است با همزه یا و تنوین رفع در آخر!
    بنده در دهه سوم عمر هستم
    و در حال اتمامش!
    درد جانگدازیه نداشتن پایه چای!
  • مــــــن؟!
  • چای سبزم باشه که دیگه میشه محشر...
    واقعا میشه مثلِ اون تبلیغِ.. انقده خوشمزه است که کیف می کنم می بینمش...

    پاسخ:
    پاسخ:

    بود تمومش کردم!
    چای سبز با طعم های مختلف نعنا و توت فرنگی و ... خوردید؟!
    همیشه از زاهدان میآوردم
    هعی...
    ما از خوردنش بیش از دیدنش کیف میکنیم!
    والا...
  • گفت گوی خالی
  • خیالات: منو ببینین..اون بالا
    چایی دو غزال که نامحرمه...چایی احمد میگیرم واست حاجی...

    پاسخ:
    پاسخ:

    به ما که رسید نامحرم شد؟!
    مایی که امین ناموسیم؟!
    والا...
  • دوشیزه فلانی
  • مطالعه نمودین اون ترجمه رو ب ح د ؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    بلی!
    ولی خودم ترجمه کنم از نو راحت ترم!
    والا...
    به به !

    خیلی مچکر که آی کوووون برام فرستادی !



    پاسخ:
    پاسخ:

    والا ما آیکن فرستادیم
    نمیدونیم تو راه چه اتفاقی واسش افتاده
    که شده این!!!!
    والا...
  • رهگذر نسیم
  • سلام یه نظری میگم بیاید ادرس وب چند تا از رفقای حاجیتون بدید که سرشون خلوت تره ما دیگه این جا نیایم.

    پاسخ:
    پاسخ:

    سلام
    متاسفانه حاجیتون تکه!
    ولی وبلاگ دوستانشو رو کرده واسه همین دیگه!
    مراجعه بفرمایید به پست های
    702
    703
    704
    والا...
  • تازه وارد
  • هر کی بگه چی به ذهنم میرسه خزه

    پاسخ:
    پاسخ:

    تعبیر خوبی بود!
    heyf man dooram :(
    vagarna khodet ke midooni ?

    پاسخ:
    پاسخ:

    رفیق!
    یکی از معدود افرادی هستی که هر چی چایی بهت تعارف کردم
    رد نکردی!
    تا اون فلاسک دو قلو تموم شد!
    خیلی بامعرفتی!
    دعاگوتم!
    بله حرفتون متینه کاملا
    میدونم اما ب این فک کنید با ازدواج احتمالا ب خیلی چیزاا برسید و خیلی چیزا حل شه
    اونوقت ی سرس لذت ها باعث میشه مشکلات ب چشم نیان

    پاسخ:
    پاسخ:

    تو این مرحله ای که من هستم
    با ازدواج مطمئنا به خیلی چیزا که عمر و جوونیمو واسشون گذاشتم نمیرسم!!!
    والا...
    اها
    از این جهت پرسیدم چو ماهاعاشق چایی هستیم

    پاسخ:
    پاسخ:

    ما نیز!!!
    ولی ترکهارو دوس داریم!
    :)))
    سن ترچ سن؟؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    توفیق نداشتیم!
    ولی همه نیروهام ترکن!!!
    منم ترکی حرف زدنو ممنوع کردم!!!
    :)))
  • دوشیزه فلانی
  • هر زَر کی زی ب زِ گه زِ چی زی زی زی به ذه زِز نم زَز ن زِ می زی ر زِ سه زِ خ زَ ره زِ!!!

    معنیش خصوصی!
    به من چه که نمی فهمن دیگران کامنت چه معنی ای میده!

    پاسخ:
    پاسخ:

    الان همه حلش میکنن!
    دسته کم گرفتین مخاطبای مارو؟!
    والا...
    و حاجی بلخره کامنت های منو تایید کرد !


    وای من توی پوست خودم نمیگنجم الان !

    [آیکن کُلی بازی]

    پاسخ:
    پاسخ:

    خیلی نامردی!
    والّا بلّا من کامنتاتو تایید میکنم
    فقط با چند ماه فاصله!
    همین!

    پ.ن:
    کسری تو تنها کسی هستی که میتونم واست این آیکونو بفرستم
    دیگه دارم عقده ای میشم از بس تو معذوریت بودم و نتونستم اینو بفرستم!

    :*

    کلا اگه نظر منو بخواین تمام معضلاتتون با ازدواج حل میشه اما خب باز پش بندش ی چیزای دیگه بوجود میاد
    خب حالا ک نظر منو نخواستین من چی دارم میگم؟
    اون سوال من چی شد؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    به نظر من تمام معضلات با ازدواج چند برابر میشه!
    (البته واسه آدمایی مثه من!)
    نظر شما محترمه!
    اما شرایط هر کسی فرق میکنه!
    ازدواج واسه من سمّه فعلا!!!
    چی بود سوالتون؟!
    :(
    به جای من هم چای نبات بخورید!
    اینجا هم کسی با ما چایی نمیخوره. میگن معتاد شدی به چای، دارن ترکمون میدن! :(
    این لپتاپ رو هم گاهی دلمون میخواد بندازیم توی کوچه یه چند روزی نفس بکشیم. :((((((
    دوستای ما هم همه رفتن کربلا که اربعین حرم امام حسین باشن! :(((((
    یه بخشیش بخاطر هوای این فصله. پاییز اینجوریه خب.
    یه بخشیش هم اینکه زیادی از خودتون کار میکشید؛ مثل فنری که زیادی فشرده بشه یه جایی کم میارید و در میرید.
    میوه زیاد بخورید؛ خرمالو؛ پرتقال؛ هویج؛ میوه های این فصل رو زیاد نوش جان کنید.
    سعی کنید بیشتر بخوابید و بیشتر به تغذیه تون اهمیت بدین.
    من بابت این هم خونه ای چوب خشکی که از میان اینهمه شمالی خوب و مهربون (به عنوان جرجیس) نصیب شما شده متاسفم و پوزش میخوام.
    انشالله خدا بعدا این رنج و محنت رو با یک همراه خوب و خیلی مهربون جبران کنه براتون.

    پاسخ:
    پاسخ:

    حتما حتما!!!
    افسردگی زمستونی هست
    اما نود درصدش همون قضیه فنر فشرده است!!!
    میوه هم میخوریم!
    مخصوصا الان که دیگه اومدیم به معدنش! (خونه!)

    ما که از شمالیا نا امید شدیم
    مگه اینکه یه اتفاق تازه ای رخ بده!
    والا...
    هزار مرتبه آمین!!!

    ممنون از محبت و مشاوره تون!
    اجرکم الله!
  • خانم مهندس(گاه نوشت)
  • نمیدونم چراهروقت اسم چایی میاد.یاده:
    بارون,برف,کتاب,شب امتحان
    وجدیدن حاجی
    می افتم:-))

    پاسخ:
    پاسخ:

    خوبه که!
    والا...
    امتحان خیلی مزخرفه!
    خطش بزن!
  • تازه وارد
  • پس خوردن چایی در جوار شما سعادت میخواد
    وقتی چایی این همه برکت داره و کربلایی میشی
    نتیجه میگیریم اگه کسی با شما یه وعده غذا بخوره به احتمال فراوان حاجی میشه
    .......
    خوش به سعادتش ایشالا قسمت شما و همه

    پاسخ:
    پاسخ:

    دیگه هر کسی به اندازه لیاقتش!
    یکی کربلایی میشه
    یکی حاجی میشه
    یکی معتاد میشه!!!!!!!!!!!!!!!!!
    کامنت های وبلاگ شما شبیه به شب نشینیه...
    حاجی وسط...دوستان دورش را گرفته اند...
    یه چراغ کم نور... و چای...

    پاسخ:
    پاسخ:

    تشبیه جالبی بود!
    خوشمان آمد!
    اونوخ میگن مکانیک ها ادبیاتی نیستن!
    والا...
    باشد که خوب شم و بیام هم پات چایی بخورم !

    غصه نخور ، چایی نبات بخور :(

    پاسخ:
    پاسخ:

    در مرام ما نیست تنهایی چای نبات خوردن!
    شبتون بخیر حاجی آقا
    چایی رو بریزید تو فلاکس برید حرم
    با زائرا چایی بنوشید
    مطمئنم زائرایی هستن که وسایل چایی همراهشون نیست !خیلی هم خوش میگذره
    من هرچند وقت یکبار که میام دیگه با خودم چایی نمیارم
    بعد اونجا که می رسم میگم کاش چایی می آوردم .
    +این کامنت آخر پربیراه نگفتن !


    پاسخ:
    پاسخ:

    شبهکم الله بالخیر!
    خیلی ایده خوبی بود!
    خیلی!
    این دفعه یه چی شد نذر میکنم
    فلاسک دو قلو گنده خودمو که اندازه یه منبعه!!!!
    چایی کنم ببرم حرم نصفه شب به زائرا چایی بدم!
    خودمم بشینم باهاشون چایی بخورم!
    والا...
  • تازه وارد
  • سلام
    خوشحالم که پست جدید زدین
    لازم نیس که چایی دوغزال خورد
    گذاشتن پست هم خودش یه نوع خستگی در رفتنه
    فآئزهـ راست میگن باکس نظرا هر کدوم برا خودشون یه پستن
    دلیلش خوش مشربی خودتون و زاویه دید مخاطباتون هست
    من که شخصا وبلاگ شما رو به چایی ترجیح میدم
    مرسی

    پاسخ:
    پاسخ:

    سلام
    من ترجیح میدم با مخاطبام چایی بخورم!
    آخرین نفری که باهاش چایی خوردم مهدی بود
    الانم کربلاست!
    کلا کسی با من چایی بخوره کربلا نصیبش میشه!
    ثبت نام کنید!
    :))

  • منه پابرهنه
  • سلام حاجی
    میخونم وبتو
    جالبه و ساده
    از اون لیست دوستاتم چند تا وب رفتم که خیلی خوب بود
    خدا خیرت بده


    هیچوقت نگفتم آپم
    اما وقتی پای یه فرشته سرطانی میاد وسط
    دیگه قضیه فرق داره
    دوس داشتی بیا
    لالایی واسه یه شبی که فرشته سرطانی حالش خوب نیست رو گوش کن

    پاسخ:
    پاسخ:

    سلام پابرهنه عزیز!
    خوشحالم که خوشت اومده!
    امیدوارم با وبای بهتری هم آشنا بشی
    &
    پستتو خوندم
    اما الان امکان گوش کردن اونو ندارم
    ولی به زودی حتما!!!
    به زودی!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی