حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 647: احادیث الفمینیستیه! (احادیث فمینیستی!)

پنجشنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۲، ۰۹:۴۲ ب.ظ

به بهشت نمیروم

اگر زنم انجا نباشد!

 

پ.ن:

که مطمئناً هم نیست!!!

  • ۹۲/۰۸/۳۰
  • حاجی ره

نظرات  (۲۳)

شما فمنیستی ننوشتید
شما کاملا حاجیییستی نوشتید !
فمنیست ها خانم هایی هستن که به شدت با دایناسور های پیر مبارزه می کنند !
البته به آن ها فمنیست رادیکالی هم گفته می شود !

پاسخ:
پاسخ:

یعنی میگین خانمها با خودشون مبارزه میکنن؟!
  • باران سادات
  • ااصلا ببین بهشت برو هستی زن پیشکش.....
    پاسخ:
    پاسخ:

    من نرم کی میخواد بره؟!
    والا...
    ماشالا اعتماد بنفس
    پاسخ:
    پاسخ:

    ما اعتمادمون به خداس!
    والا...
    شمـا ازیـن ورم خبـر داری مگـه؟
    ادعـای بیجـا = مـوردای خشمگین!
    پاسخ:
    پاسخ:

    ببین!
    اونی که شماها دارین واسش کار میکنین
    و زیر دستش محسوب میشین
    و معروفه به رئیس بزرگ!!!
    ...
    نشناختی؟!
  • روشنگر مثلا!
  • نه خب هرجور دوست دارن تصور کنن!
    اصلا منم قبول دارم خدا بهشت و تصورشو واسه همین گذاشته.
    ولی میگم آخه چیزی که با ذات یه خانوم مغایره الان چرا فکر کنیم خدا بشارت داده؟ اونوقت درباره خدا چی فکر میکنن؟
    خود من از وقتی متوجه شدم غلمان واسه همس و مسئول پذیرایین دیدم مثبت تر شده به بهشت!
    بی خیال مهم نیست.
    پاسخ:
    پاسخ:

    ببین رفیق!
    اونجا اوپن اوپنه!
    اونقدر که ما نمیتونیم تصورشم بکنیم!
    اگه هم با چیزی معایر باشه فقط تو همین دنیاس
    نه دیگه اونجا!
    حالا کی گفته غلمان فقط واسه پذیرایین؟!
    یعنی ما بگیم بیا یه ماساژ بده نمیان؟!
    والا...
  • روشنگر مثلا!
  • من نمی فهمم چرا همه این مقوله غلمانو میکشن وسط با حوری برابرش میکنن؟
    شما اقلا روشنگری کنین:دی
    غلمان نوجوونایی هستن که وظیفه پذیرایی رو به عهده دارن!
    پاسخ:
    پاسخ:

    روشنک عزیز!!!!!!!!!!!!
    روشنگری نداره که!
    اصن مگه اون دنیا حلال و حرام داریم
    یا اصن کاری هست که زشت و قبیح باشه مگه؟!
    هان؟!
    بزارید ملت خوش باشن و هرجور دوس دارن نعمات و لذات اخروی رو تصور کنن!
    بهت قول میدم
    اون دنیا خدا نعمتها و پاداش های اصلی رو که نمیشد گفت رو
    (چون در عالم دنیا
    اصلا نه چشمی دیده نه گوشی شنیده و نه اصلا عقل انسان به اون خطور کرده)
    به همین بنده ها که نشون بده
    دیگه هیچکی اصن دنبال این چیزای دم دستی نیست که!
    والا...
    داداش
    تو برو اول زنتو بگیر... بعد راجع بعد مرگ باهاش به تفاهم برس.
    نه به باره نه به دار
    واسه خودش توهم بهشت و جهنم می زنه
    والا
    پاسخ:
    پاسخ:

    رهگذر عزیز!
    جنگ اول به از صلح آخر!
    الان آمار دولتی میگه چهل درصد ازدواج ها در تهران به طلاق ختم میشن!
    باز میگ راجع به بعد از مرگ با هم به توافق نرسیم؟!
    والا...
    شما که زن ذلیل نیستین؛ زن عزیزین حاجی :)
    پاسخ:
    پاسخ:

    :))))
  • مـــــــن؟!
  • خانم رو بفرستید قسمت غلمان ها.. اونوقت عمرا اگه رضایت نده...
    پاسخ:
    پاسخ:

    این پیشنهاده شما میدین؟!
    پس غیرت مرد کجا میره؟!
    اصن نمیخواد!
    با هم دیگه میمونیم همو تحمل میکنیم!
    (آیکون حاجی غیرتی!!!)
    خیلی فمینیستی بود خیلی. مخصوصا پینوشتت. حیف که باهات شوخی ندارم والا یه چی بهت میگفتم. برو اونور. دستتو بکش
    پاسخ:
    پاسخ:

    تو اول یقه رو ول کن!
    والا...
  • مـــــــن؟!
  • حالا حاجی بیا شما با همین حوری ها بساز بزار خانم هم یه نفس راحتی بکشه تو بهشت... :)
    پاسخ:
    پاسخ:

    مشکل اینجاس که ایشون راضی نمیشه!
    هرچی میگم خانم! برو قسمت خانمها! من اینجا کار دارم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ار ترس حوری موری ها یه لحظه هم ار ما جدا نمیشه!
    شما میگی من چیکار کنم؟!
    والّا حاجی جان بی ادبی زدن این حرف پیش شما ، ولی برام سواله ، آیا همونجور که بهشت برای پاداش حوری داره ، جهنّم هم برای مجازات ورژن جهنّمیشو داره ؟
    پاسخ:
    پاسخ:

    نه عزیز دل برادر! نه!
    آخه مورد هرچی هم جهنمی باشه آخرش یه لذتی توش هست!
    و خدا لذت رو بر جهنمیا حرام کرده!
    اینو یه متخصص و کارشناس داره میگه!
    دستکمش نگیر
    صد نکته باریکتر ز مو اینجاست!
    والا...
    اصن پاسپورت ورودتون به بهشت خانومتونه .. والا


    وقتی حاجاقا خبیث میشود مربوط به پست بالایی.... البته من انتظار نداشتم منو دعا کنید... من خاموشی بودم که کلیدو یکی اشتباهی زد روشن شدم
    پاسخ:
    پاسخ:

    خوبه شما دربان بهشت نیستین!
    والا...
    وقتی حاجاغا خبیث تر میشود!!!
    ما خاموش و روشن همه رو دعا میکنیم!
    ضمنا
    شما الان یه ایمیل گذاشتین فک میکنین روشن شدین؟!
    والا...
    خدا بگم چی کارت نکنه حاج آقا که منو از کار و زندگی انداختی.داشتم پایان نامه خواهرم رو مینوشتم ی لحظه وبتو باز کردم که بخونم نگاه میکنم میبینم 2 ساعت رد شده.
    ای تو روحت.
    خواهرم منو میکشه.
    پاسخ:
    پاسخ:

    امیدوارم خواهرت تو کارش موفق و موید باشد
    بلکه ما از دست حداقل یکی از خواننده هامون که آدرس که نمیزاره هیچی
    همه کاسه و کوزه های خودشو سرما میشکونه
    راحت شیم!!!
    والا...
  • دوشیزه فلانی
  • حاجی مگه حوری جماعت جایی غیر بهشتم داره؟
    یعنی میخاید بگید شما جهنمی هستین؟!!!!!!!!
    پاسخ:
    پاسخ:

    من میگم اون دنیا دیگه بزارید حال کنیم!
    هعی زنگ نزنید کجایی؟
    کی میای؟
    مرغ گرفتی؟
    والا...
    ینی نشستی از 22:20 هر سه دقیقه یه پُست پُخت کردی! حاجی اینجوری که پُست میدی معلومه دستگاه پُختت اتوماتیکه! حال نمیده ما با تنور سنتی بیشتر حال میکنیم
    حاجی شب جمعه ها اینجوری میشه؟!!!!!!!!!!!!!
    پاسخ:
    پاسخ:

    بدجور آمار جوون مردمو داری ها!
    ما هم تنورمون هیزمیه
    فقط دستمون تنده!
    نه این که ناخن بلند و نقاشی شده نداریم
    تند و تند چونه میگیریم و همینجور پسته که میچسبونیم به دیواره وبلاگ!
    بعله!
    این شب جمعه ای بیش فعال شدیم
    قبلنا از این خبرا نبود!
    والا...
    فک کنم فرج نزدیکه!!!!!!!!!!!!!
    حاجی اومدی یه ندایی بده یچی بپرسم ازت
    پاسخ:
    پاسخ:

    بانووووووووووووووو...
    حاجی داخل بهشتو دیگه محرم نا محرم نکنید.بزارید مردم راحت باشن.بعدشم حالا یه دونشو بگیرید ,بعد انقد شلوغ کنید.مردم چه زن ذلیلن از الان :|

    اگه زنتون جهنم باشه هم باهاش میرین؟
    حاجی چرا ساکت شدین جواب بدین دیگه!!!!!!!!!!!! :|میری با خانمت؟
    پاسخ:
    پاسخ:

    اتفاقا بنده یه طرحی دارم واسه راحتیا بهشتیا
    که هنوز فرصت نکردم با خدا مطرحش کنم
    اونم این که بهشتو مردونه زنونه کنن!
    هر دو طرف در آسایش!
    والا...

    چون قراره زنمون این دنیارو واسمون عین جهنم کنه
    دیگه نیازی نمیبینم که اون دنیا هم باهاش برم جهنم
    والا...
    خب نرو یکی دیگه میره

    ولی من واقعا عاشق این جملم :به بهشت نمیروم اگر مادرم انجا نباشه
    لوس هم خودتونین.خب دوسش دارم
    پاسخ:
    پاسخ:

    یعنی چی؟!
    (آیکون حاجی با رگ گردن باد کرده از غیرت!)
    یعنی میگین زن من با بهشتیای نامحرم تو بهشت تنها باشه
    من بیرون بمونم؟!
    عاغا راهو باز کن میخوام برم تو!!!
  • منتظران آقا(عج)
  • خوب حوری ها همون زن ها هستن دیگه ؛که حوری میشن
    شما باید ب فکر خودت باشی وگرنه جهنم همه جوره داره!
    من اگ جای شما بودم میگفتم چند نفر به ی نفر؟؟؟؟
    پاسخ:
    پاسخ:

    اگه بهشت اینه
    من انصراف میدم!
    خدایا منو برگردون تو قبرم!
    اونجا راحتترم!
    والا...
  • داهول ( دامت برکاتهُ )
  • سلام
    حاجی دمت گرم
    اما هم اینجا مرد و هم زن به فنا رفتند که کجاش فمنیستی بود!
    پاسخ:
    پاسخ:

    سلام!
    راس میگین ها!
    بهش فک نکرده بودم!
    جدی!
  • منتظران آقا(عج)
  • بابا اعتماد به نفس!!
    بدون زن که راهتون نمیدن میگن شما عذب هستین
    ولی خدایی خیلی فعالین احتمالا بیش فعالی ندارین؟؟؟
    پاسخ:
    پاسخ:

    پس فلسفه حوری موری چیه تو بهشت
    اگه بدون زن راه نمیدن!
    هان؟؟؟
    دور از جون بنده کارشناس مذهبی هستم ها!!!
    من میدونم!!!
  • خانم مهندس(گاه نوشت)
  • "زذ"


    پ.ن:خانما همشون،جاشون بهشته.
    بعله:دی
    پاسخ:
    پاسخ:

    پس ما بریم یه جا تو جهنم رزرو کنیم!
    با اجازه...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی