حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 646: نحن غیر ملتمسون! (ما التماس نمیکنیم)

پنجشنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۲، ۰۸:۵۴ ب.ظ

از رمز و رمزگذاری و رمزخواهی متنفرم!

 

پ.ن:

یادم هم نمیاد تا حالا از کسی رمز خواسته باشم

جز یکی!

ببینم مطلبی رمز داره کلا صفحه رو میبندم!

والا...

  • ۹۲/۰۸/۳۰
  • حاجی ره

نظرات  (۲۴)

حساب کردنای ما با شمـا فـرق داره هـا

پاسخ:
پاسخ:
همه چیتون همینه!
والا...
گفتی رمز
این استخاره ی ما چی شد؟!
پاسخ:
پاسخ:

حسابمو چک کردم
چیزی واریز نشده بود!
؟
  • خود خود خودم
  • دست شما بی بلا!
    پاسخ:
    پاسخ:

    مخلصیم!
    :)
    پاسخ:
    پاسخ:

    :))
  • خود خود خودم
  • انقد دوست و آشنا و فکو فامیل آدرس وبمو داشتن هی فرط و فرط باید رمز میذاشتم،دیدم با روحیه ما سازگاری نداره این کارا کلن یه وب دیگه زدم!
    البته تو اینم گاهی ممکنه رمز بذارم،چون بعضی چیزارو فامیل که هیچی،هیچ احدی جز خودت نباید بخونه!!!
    پاسخ:
    پاسخ:

    ما که به هیشکی نگفتیم!!!
    هیشکی!
    جدی!
    همینایی که گفتی
    پاسخ:
    پاسخ:

    :))
    ثواب ما این مدلی بود دیگه...
    پاسخ:
    پاسخ:

    هر کسی به اندازه وسعش!
    لایکلف الله نفس الا وسعها
    والا...
    جدی؟ایول
    اصن کار قسمت بود امشب بیدار باشم ثواب کنم
    پاسخ:
    پاسخ:

    امشب همه بیدارن واسه ثواب!
    والا...
    منتها نوعش فرق میکنه!
    خب دیه خداروشکر یه ثوابی کردم به یکی یه چی یاد دادم
    پاسخ:
    پاسخ:

    مخصوصا که شب جمعه است و ثوابش دوبله!
    خو دیگه
    الان به اهمیت رمز پی بردی؟:|
    رمزای من که صرفا واسه فکوفامیله غریبه رمز بخواد میدم
    پاسخ:
    پاسخ:

    شیرفهم شدم!!!
    نمیدونم من که حاحی نیسم بدونم ... خودت برو ببین میشه دعاتو پس بگیری یا نه
    پاسخ:
    پاسخ:

    با این شانسی که ما داریم
    فردا عمومون زنگ میزنه میگه:
    من عصبی ام؟ هان؟!
    تو جرئت داری بیا خونه!!!!
    نه دیه
    بزا 1 پست بزاری نخوای فکو فامیل بدونن بعذ آدرس وبت بیفته دسشون خیلی شیک بخونن
    یکم تجربت زیاد شه
    پاسخ:
    پاسخ:

    به چه زبونی بگم غلط کردم؟!
    غلطنا؟
    حالا ما یه افه ای اومدیم!
    شما هم جدی گرفتین ها!
    والا...
    پس ایشالا تجربش کنی:)))
    پاسخ:
    پاسخ:

    غلط کردم!!!!!!!!!!!!!
    ایشالا؟!
    ینی دوس داری دهنت سرویس شه؟
    پاسخ:
    پاسخ:

    یه دفه اش اشکال نداره!
    صرفا واسه تجربه!
    بعضی چیزا اگه بدون رمز باشن آدم دهنش سرویسه
    مخصوصا اگه آشناها آدرس وبتو داشته باشن
    پاسخ:
    پاسخ:

    باید تجربه بشه!!!
  • منتظران آقا(عج)
  • میگم حاجی کامنت خصوصی داری ک اینقد لفتش میدیی؟
    یا در دست بررسی و سانسور است؟!!
    پاسخ:
    پاسخ:

    هر دو!
  • خانم یک هفتم...
  • آخدا این دفعه رو هم ببخشش...سوسکش نکن...اشکال نداره...
    به خودت قسم من راضی نیستم کسایی که منو اذیت میکننو سوسک کنی بندازی تو باغچه گربه ها بخورن...
    ببخشش...گناه داره...
    یه بلاگستانه و یه حاجی...
    پاسخ:
    پاسخ:

    انصافا من شمارو اذیت کردم؟!
    درسته که خواستم
    اما نتونستم که!
    قصاص قبل از جنایت هم نمیکنن که!
    چقدر گفتم که!
  • خانم مهندس(گاه نوشت)
  • ولی من از رمز گذاری خوشم میاد!!!:دی
    فقط حیف که هرچی فک میکنم میبینم پستی که رمز بخواد ندارم:/
    پاسخ:
    پاسخ:

    واست متاسفم!!!
    :((
    حاجی کاری به این پستت ندارم
    کلا همچی بگی نگی دلم واست میسوزه
    حس میکنم خیلی تنهایی...
    (کاملا دوستانه گفتم به والله)
    پاسخ:
    پاسخ:

    پ ن پ چهار تا عقدی دارم
    و ...
    آفرین به شما
    پاسخ:
    پاسخ:

    واسه؟!
  • داهول ( دامت برکاتهُ )
  • سلام
    ای بابا درس پست نیم تونم بدم به محضرت
    فرو بردن خشم دیگه یه سری به جزوات دینی بزن حاجی !
    پاسخ:
    پاسخ:

    سلام
    آهان!
    من فک کردم اسم کسیه!!!!!!!!!!!!
  • خانم یک هفتم...
  • به شرطی که اون کامنت گنده هه ی منو جواب بدین...
    پاسخ:
    پاسخ:

    چه کشکی چه پشمی...
    والا...
  • داهول ( دامت برکاتهُ )
  • سلام
    حاجی کظم غیظ کن !
    پاسخ:
    پاسخ:

    سلام!
    حالا کی هست این کظم غیظ؟!
  • خانم یک هفتم...
  • بابا یکی بیاد این حاجی رو از برق بکشه لطفا...باز حالش خوب شد شروع کرد...



    +آیکن ارادت بی اندازه به حاجی آقا...
    پاسخ:
    پاسخ:

    خواهش میکنم اجازه بدین یه نیم ساعت دیگه تو برق باشم!؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی