حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 645: نحن متاثرون! (ما متاثر شدیم!)

پنجشنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۲، ۰۸:۴۴ ب.ظ

آمارگیر آنلاین ما بوووود!

تو رو زد

منو خورد!

دعوا کرد...

همون!

بنده خدا بعد از عمری خدمت صادقانه به جامعه معزز روحانیت

و پس از روزهای مدید که در کما بسر بردن

و تا آخرین نفس همون عدد یک نفر آنلاین رو نشون میدادن!!!

(اونوخ به من میگن یک کلمه ای!!!!)

هیچی دیگه!

فک کنم به رحمت خدا رفت!

نیستش!

نثار روحش فاتحه مع الصلوات!

 

پ.ن:

به همین مناسبت

مجلس ختمی فردا شب خونه ما برپاست

با حضور افتخاری کسری، مهدی  (معروف به ک.خ!!!) و ...

به صرف چای و احتمالا پیتزا

(اگه ژامبونمون جور بشه با فلفل دلمه ای! بقیه اش هست!)

 

پ.ن:

چقد دلم واسه کلیپ "تو رو زد! منو خورد! دعوا کرد!" تنگ شده!

عالمی بود!

والا...

 

  • ۹۲/۰۸/۳۰
  • حاجی ره

نظرات  (۴۳)

  • یه خاموش روشن شده
  • آقا درست شد الان9 نفر انلاینن

    پاسخ:
    پاسخ:
    خدا همه خاموشارو روشن کنه!
  • منتظران آقا(عج)
  • حاجی از شما بعیده چرا جواب سلام آدمو نمیدین؟؟؟؟
    میبینم که به سلامتی آمارگیرم درس شده!!!فک کنم باید این پستو بردارین...
    دیده خیلی طرفدار داره هرچی کامنته مال اینجاس گفته خودنمایی کنه!!!

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام
    سلام
    سلام
    کی جواب ندادم؟!

    آره شکر خدا
    ما ختمشو هم گرفتیم
    الان از قبر پا شده داره دلربایی میکنه!
    والا...
  • باران سادات
  • عآری.......
    مگه یادت نیست ک گفتم از آمارگیر بدم میاد ازون موقع خراب شد.......

    پاسخ:
    پاسخ:
    همین چشم شما بود دیگه!!!
    والا...
  • باران سادات
  • اااااخ ای کاش همیشه حرفم اینقدر نفوذ داشت.......
    پاسخ:
    پاسخ:

    این کامنت مال همین پسته؟!
  • منتظران آقا(عج)
  • میگم حاجی من گفتم اهل فحش نیستما اهل نماز هستم(ریا نباشه)
    از اونجایی که اذون اینجا زودتر گفته میشه ما زودتر رفتیم دنبال نماز
    ولی خدا زد ب کمرمون لیاقت نداد...
    ولی چه نوری میباره از وبلاگتون...
    پاسخ:
    پاسخ:

    ما که اهل هیچی نیستیم نه سیگار نه قلیون نه نماز! هیچی!
    نور وب ما تعریف نداره
    چشای شما تعریف داره که این لیاقت خدا بهش داده که بتونه این نورو ببینه!
    وگرنه چرا کس دیگه ای ندیده؟!
    قدر خودتو بدون جوون!
    والا...
  • خانم مهندس(گاه نوشت)
  • قبول باشه حاجی.
    دستت دردنکنه.اسباب خیرشدی:-)
    پاسخ:
    پاسخ:

    همیشه بودیم!
    شما قدر نمیدونستید!
    والا...
  • خانم مهندس(گاه نوشت)
  • هعی حاجی.بشکنه این دسته که نمک نداره.والا
    اومدم قم به نیابت از شما دو رکعت نماز خوندم واستون.نشون به این نشون که دوتادخترهم نشسته بود هعی داشتن درباره مدل چادرم حرف میزدن.اصن نفهمیدم چی خوندم
    همون نمازی که خوندم بس دیگه:-))
    مگه میخوای معجزه کنی برام؟!والا
    پاسخ:
    پاسخ:

    پس بهتره امتحان مدارتو خوب بخونی!
    والا...
  • خانم مهندس(گاه نوشت)
  • خدا رو شکر اینجا زودتر اذون میگن:-)طلوع آفتاب اینجا(پاریس)فرق داره دیگه:-))))

    حاجی منم کمو بیش درحال درس خوندن بودم.شنبه امتحان مدار دارم:-\
    دعاکن خوب بدم:-)
    منم تونمازم واست دعامیکنم:-)
    پاسخ:
    پاسخ:

    شما به باقرشهر میگین "پاریس"؟؟؟
    نمیدونستم اینو!!!
    تا حالا دیدی حاجاغا یه دعای کسی نیاز داشته باشه؟
    زیره به کرمان میبری شما؟!
    فک میکنم اگه یه چیز خوب و تپل نذر یه حاجاغای چشم و دل پاک کنین
    نتیجه خیلی خوبی بگیرین!
    منتظرم!
    میخوام نماز شب بخونم ها!
    زود باشین!
    باوشه حاجی.پس تا یه ماه خدافظ.نیام بینم وبتونو بستینا!

    اگه قبول بشمم .اکی سان شاین میدم .مثل یه مرررررررررررررررد
    هر چند خیلیم به کلمه مرد معتقد نیستم

    نماز شب از طرف من یادت نره!!!حرفم نباشه!

    شبتون بخیر تا یک ماه دیگه( ایکن مررررررد!).
    البته بگم فردارو کامنت میدم . بعدش دیگه تعطیل!
    پاسخ:
    پاسخ:

    فقط فردا!!!
    خدا شاهده اگه از شنبه
    اثری از آثارتون در این مکان و سایر امکنه مجازیه ببینم
    وبم رو حذف میکنم
    و خودسوزی!!!
    به حق این شب عزیز!!!
    از سان شاین قبولی نمیشه گذشت!
    خوردم که میگم ها!!!
    ما دعاگوییم!
  • خانم مهندس
  • اذون گفتن؟!!!!
    نگفتن هنوز؟؟!!
    ای خدا پس چرانمیگن؟؟!:-))))
    نمیشه جلوجلو نماز بخونیم؟!:-)))))
    پاسخ:
    پاسخ:

    قم که 5 و بیست دقیقه اذانه!
    نماز شبو میتونی جلو جلو بخونی!
    درستشم همینه!
    والا...
    یه نماز میخوای بخونی ها!
    ببین چه منتی داری سر ما میزاری!
    با خدا چطور میخوای معامله کنی؟!
    ما امشب نماز شبو نمیخونیم .مدیونی اگه یه درصد فک کنی تنبلم! ولی انشالله در روزهای نه چندان دور قسمت شه بخونم.

    اره دارم میخونم ولی دست و دلم انصافا به خوندن نمیره! مامانم میگه تو روزی 7,8 ساعت پای سیستمی ,میگه این ترم اخری ببینم میخونی که قبول بشی یا نه؟!

    حاجی دعا کن بتونم درس بخونم.جدی میگم.اصن یه وضیه ها
    پاسخ:
    پاسخ:

    شما درس بخون
    من بجات نماز شب میخونم!
    سیستم میستم تعطیل تا روز قبولی
    که بخوای به همه رفقا سان شاینی چیزی بدی!
    مرد باش مرررررررررررررررررررد!
    حرفم نباشه!
    والا...
  • خانم مهندس(گاه نوشت)
  • خدا بگم چیکارت نکنه حاجی که زا به رامون کردی
    [آیکون مهندس باچشمای نیمه باز که منتظراذون نشسته]
    پاسخ:
    پاسخ:

    نمیدونم تو این چوبهای نیم سوز جهنم چه سرّیه
    که همیشه جواب میده!!!!
    سلام .مهندس انصافا صرف نمیکنه بخوابی بعد دوباره زا براه بشی. بیدار بمون میبینی که حاجی مسولیت پذیر نیست که گناهارو قبول کنه!!نچ نچ نچ .ایکن سر تکون دادن و تاسف خوردن

    حاجاغا مگه ما کافریم که بلد نباشیم نماز شب بخونیم؟
    پاسخ:
    پاسخ:

    سلام
    الان شما داری درس میخونی؟!
    نه! انصافا خیلی میخوام اینو بدونم!!!
    صرف خواب نمیکنه بخاطر زابراه شدن؟
    یا اون عقاب الاعمالی که من گفتم؟!
    خخخخخخخخخخخ

    کلا ما امشب اینجا فحش گذاشتیم وسط هر کی نماز شب نخونه!
    هرکی خواس بخونه هرکیم نخواس فحشو متقبل بشه!
    مبارکش!
    والا...
  • خانم مهندس(گاه نوشت)
  • خسته ام عاخه:-)
    خدایاخودت شاهدبودی کی باعث شد نمازصبح خواب بمونم.
    سرپل صراط جلوشوبگیرنذار رد شه
    پاسخ:
    پاسخ:

    اگه طاقت چوب نیم سوزو داری برو بخواب!
    به من چه!
    هر کیو تو قبر خودش میزارن!
    هیشکی نمیاد نماز شب خوندن مارو یاد بگیره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    فقط نماز قضا کردنتون مال ماست؟!
    والا...
  • خانم مهندس(گاه نوشت)
  • نمازصبح خواب بمونم شمابایدپاسخگوباشی حاجی گفته باشم:-))

    من که نه مشهدی ام نه سرخسی.بیکارم مگه واسه خودم دردسر درست کنم.والا.اصن شله های مشهدبهتره!!!
    ولی دل خوشی هم از مشهدی ها ندارم:دی
    البته بجز خانم عاغای ایکس.که خیلی دوستش دارم.
    ..
    ...
    ...
    ولی هرچی فک میکنم میبینم دروغه اگه بگم شله مشهدبهترازسرخس بوده
    پاسخ:
    پاسخ:

    اصن به من چه؟!
    چه مشهد چه سرخس
    ما که توفیق هیچکدومو نداشتیم
    و مهم هم همینه!
    والا...
    شما هم بیدار بمون تا اذان
    که بنده هیچ مسئولیتی قبول نمیکنم!
    نماز صبحتو خواب نمون!
    نماز شب نمیخونی فدا سرم!!!!
    والا...
  • منتظران آقا(عج)
  • وا!!!
    ما که اهلش نیستیم!!
    پاسخ:
    پاسخ:


    ما هم مادرزاد نبودیم!
    شدیم!
    والا...
  • منتظران آقا(عج)
  • من یکی که دارم شئن مشهدیارو نشون میدم...
    پس باید خودمو کنترل کنم
    حاجی میخان مارو بیدار نگه دارن بریم دنبال نماز شب...
    پاسخ:
    پاسخ:

    فحش بزاریم هرکی نخونه؟!
  • منتظران آقا(عج)
  • خب برم حرم بگم از طرف کی؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    پاسخ:

    بگو "حاجی"
    آقا خودش مارو میشناسه.
  • خانم مهندس(گاه نوشت)
  • حاجی خواب نداریا!!!!!
    فک کنم لازمه که توگشتون دوباره اذون بگن
    +درضمن گفتم که از مشهدیاچیزی به مانرسیده,این همه عاشوراتاسوعامشهدبودیم.فقط یه بارشله شونو خوردیم:\
    بعدم مگه شماشله سرخسو خوردی که میگی ,مال مشهدبهتره,والا
    من که خوردم میگم.
    به قول حاجی.
    هرچی من میگم.حرفم نباشه
    پاسخ:
    پاسخ:

    بابا چقدر شماها پاستوریزه این!!!
    یه چارتا بد و بیراه بگین
    فحش بدین
    نفس کش بطلبین!
    اصلا اینجوری حال نمیده خدایی!!!
  • منتظران آقا(عج)
  • ها؟؟!!
    راستی التماس دعا
    درنماز شبتون ماروهم یاد کنید...
    پاسخ:
    پاسخ:

    به شرطها و شروطها...
    حرم رفتین از طرف ما یه صلوات خاصه حضرت بخونین من جانبنا!
    (شله نخواستیم!!!)
  • منتظران آقا(عج)
  • مرگ بر اسرائیل
    مرگ بر آمریکا
    مرگ بر ضد ولایت فقیه
    درود بر خامنه ای(مد ظله العالی)
    پاسخ:
    پاسخ:

    مئه مره!!!
  • منتظران آقا(عج)
  • انتظار دارین با این همه استقبالی که اینجا از مشهدیا شد شله هم بهتون بدیم؟؟؟
    ولی مشهدیا رئوفتر ازین حرفان...
    والا...
    حالا ببینیم چی میشه
    شاید ی پست افتخاری شله واس شما گذاشتیم!!!
    فک کنم دیگه فقط من موندم
    داره خطزناک میشه
    شبتون بهشت
    پاسخ:
    پاسخ:

    اتفاقا الان بر شما واجب شد
    که با دادن یه شله مفصل به حاجی به همه دنیا ثابت کنی
    که همه اون حرفها کشکی بیش نبوده!
    و مشت محکمی بزنی بر دهان اسرائیل جنایتکار!!!!!!!!!!!!
  • منتظران آقا(عج)
  • فحش دادین؟؟؟؟
    خوب حالا فهمیدیم عربیتون بهتره
    عجب قضیه ی بغرنجی شد این شله
    خلاصه قرار بود به ما سر بزین
    پاسخ:
    پاسخ:

    من فقط یادمه که شما قرار بود شله بدین!!!!!
    همین!
    حرفم نباشه!
  • منتظران آقا(عج)
  • بععععله
    قدیما آدما یه چیزی داشتن نمندونم اسمش احترام بود حیا بود نیدونم
    راستی خانم مهندس شما مهندس تست شله ای؟؟؟؟؟!!!
    چن بار شله مشهدو خوردی؟
    درضمن شله مال مشهده نه خراسان...
    پاسخ:
    پاسخ:

    خانم مهندس همینجور نشستین و هیچی نمیگین!
    فهمیدین چی گفت یا براتون توضیح بدم؟!
    من اگه بودنم همین الان رگ دستمو میزدم
    بلکه همین شب جمعه ای خلاص شم از این دنیا!
    آخه میگن کسایی که شب و روز جمعه میمیرن میرن بهشت!
    صرفا یه پیشنهاد بود!
    خود دانید!
    والا...
  • منتظران آقا(عج)
  • اولا که مشهدیها سراپا خیر وبرکتن چون کنار امام رضا(ع) هستن
    ثانیا شما چنبار مشهد اومدین که درباره مشهدیا قضاوت میکنین؟
    شخص کارشناس مذهبی!
    ثالثا عمرا به من چه که شله نخوردین!البته ما مهمون نوازیم ها ولی خوب از پذیرفتن حاجی عذب معذوریم!
    رابعا...
    خامسا...
    عربیم خوبه ها!
    پاسخ:
    پاسخ:

    بنده بالای بیست بار مشهد اومدم
    و یکبار هم شله نخوردم!

    "فبهت الذی کفر!!!"
  • خانم مهندس(گاه نوشت)
  • ازمشهدی هاکه چیزی به آدم نمیرسه:-\
    مایه مدت بخاطرشغل بابام سرخس بودیم.شله های اونجامعرکه س!!!اصن شله های مشهد دربرابر اونجا هیچه!
    تازه مردمش خیلی هم مهمون نواز بودن.برو اونجا.هنوزم وقت هستافک کنم۴٧/۴٨هم شله میدادن.
    یادم نیست دقیقن:-)
    پاسخ:
    پاسخ:

    به ما هم چیزی نرسیده تا حالا!!!
    نمیدونم اینا امام رضا رو نداشتن میخواستن چیکار کنن!
    والا...
    (آیکون حاجی در حال اختلاف انداختن بین بازدیدکنندگان!!!)
  • منتظران آقا(عج)
  • مشهدی های چیییی؟؟؟ها؟ها؟
    اون0/1 هم حاجی بچا بوده!!!!
    پاسخ:
    پاسخ:

    خودتون کامات مناسب رو جایگزین کنین!
    والا...
    ما که خیری ندیدیم از این مشهدی ها
    مگه این که شما بخواین خلافشو ثابت کنین!
    نیازی هم نیست بلیط هواپیما بگیرین
    یه کوپه دربست کنی هم من میام!
    والا...
  • خانم مهندس(گاه نوشت)
  • وای.حاجی یعنی شله نخوردی تاحالا؟!!!!!!!!(اشاره به کامت بالایی)
    اگه نخورده باشی.به جرأت میتونم بگم٩٩.٩٩درصدعمرت به فنا رفته.
    پاسخ:
    پاسخ:

    تقصیر منه یا این مشهدی های...... .... ..... ....... ................. .... !!!!!!!!!!!!!!!!!
  • منتظران آقا(عج)
  • خوب الحمدلله هرکی خورده بود برگردوند...!
    مثل شما که میگی پیتزا خوب دهنمون آب افتاد دیگه!
    ولی ما که هرجا میریم تاسوعا و عاشورا شله میدن!
    اونام که آش گذاشتن تقلبی بودن مشهدی الاصل نبودن!
    پاسخ:
    پاسخ:

    ارجاع شود به خانم اقای ایکس!
    (جهت پاسخگویی)

    من وارد مسائل خانوادگی نمیشم!
    والا...
    من خیلیم کارشناس مذهبیم .ولی انصافا یه سوال برام پیش اومده! البته من خیلی سوال برام پیش میاد ولی قورتشون میدم :|
    کسی که انتن ماهواره نصب میکنه,پولی که به دست میاره بابت نصبش حرومه؟
    سوالم خیلی بی ربط بود؟؟؟

    باشه هفته ای یه بار سر میزنم و یکبار هم بیشتر کامنت نمیزارم
    .تو روحتون اگه بگید بهتر


    دقیقا چون خودش میدونه چی خلق کرده پس طرف منو میگیره!
    اتفاقا یک کلمه ای هستید .حرفم نباشه !!!
    پاسخ:
    پاسخ:

    بستگی به استفاده ای که طرف از ماهواره اش میکنه داره
    (در صورتی که مخالفت با قوانین حکومت رو خلاف شرع ندونیم!)
    مثه فروش چاقو:
    اگه بدونه که خریدار با چاقو قصد زورگیری یا تهدید کسی رو داره
    حق فروش نداره! و فروش اون حروم و پولش هم حرومه!
    &
    یه دفه بگید اینجارو ببندیم دیگه؟!
    &
    اونجا معلوم میشه!
    ما که عجله ای نداریم!
    والا...
  • منتظران آقا(عج)
  • فک کنم کامنت شله ی ما گم شد...!!!
    پاسخ:
    پاسخ:

    کلا چیزای خوردنی اینجا زود گم میشن!
    نمیدونم کی میخورتشون!
    والا...
    نه به اون نماز شب و ریاش نه به این امار شماره خواستن؟ خدایا جهنمو اماده کردی واسه حاجی دیگه
    در ضمن ازین لوس بازیا در نیاریدا که ای پی بزارید!!! اونجوری من روم نمیشه روزی شونصد بار سر بزنم :|

    که خانم بود و دروغگو و یک کلمه ای؟اره؟ ایکن فرزانه ای که چوب به دست سر پل صراط منتظرتونه
    در ضمن مردا یک کلمه ای هشستن همچون خودتون
    پاسخ:
    پاسخ:

    اتفاقا ریا و شماره خواستن با هم جورن که!
    دیدین کارشناس مذهبی نیستین؟!
    اونوخ من میگم حرفم نباشه ناراحت میشین!
    والا...
    ضمنا شما باید خودتونو اصلاح کنین
    چرا حلوی آی پی شمار گذاشتن مارو میگیرین؟!
    والا...
    من که دوشواری ندارم
    چون اون دنیا هم خدا طرف مارو میگیره
    دیگه خودش که میدونه چی خلق کرده!
    قربونش برم!
    تازشم
    اینجا همه شاهدن که حاجی اینجوری نیس!
    ادم با کسری مجلس ختم میگیره؟
    مجلس فحش و حرفای رکیک و خاک بر سری میگیره! الان کسری اینو بخونه فک کنم منو اعدام کنه

    چای و پیتزا؟ :| خدایا صبر بده به این تناسب .بعدشم با روان ادم بازی نکنید.الان من دلم پیتزا خواست شما جوابگو هستی؟ظالم

    ما که این کلیپرو ندیدیم
    پاسخ:
    پاسخ:

    صاب مجلس منم خب!
    و هرجور هم عشقم بکشه مجلس ختم اون مرحومه رو برگزار میکنم!
    چی خوبه مثلا؟!
    چای و سانشاین؟!
    نه! انصافا؟!
    ما کلا به کسی که وب نداره اصن جوابگو نیستیم!
    والا...
    همون کلیپ ِ دختر بچه لوسه ؟!
    پاسخ:
    پاسخ:

    نفرمایین تورو خدا!!!
  • منتظران آقا(عج)
  • شله!!!
    مگ نمیدونین مشدیا شله میدن؟؟نخورده باشین نصف عمرتون بر فناست!
    البته اینجور که بوش میاد فاتحه و ... حلواهم میدیم!خخخخ
    پاسخ:
    پاسخ:

    والا ما چهار پنج روز مشهد بودیم
    تنها هنری که از بلاگرای مشهدی دیدیم
    گذاشتن عکس آش رشته تو وبلاگشون بود
    اونم واسه سوزوندن دل حاجی!
    آخه همچون عآدمی عاقبت بخیر میشه؟1
    نه! خدایی؟!
  • منتظران آقا(عج)
  • دوست داشتین طرفای ماهم بیاین
    قدمتون رو چشم
    شب جمعه تون بهشت!
    پاسخ:
    پاسخ:

    چی میدین اگه بیاییم؟!
  • خانم مهندس(گاه نوشت)
  • با این جوابتون (خانمادروغ میگن!!!)خشم خانما رو برانگیختین!!!!!
    الان کامنتای رگباری، به این جوابتون شروع میشه:دی
    هیچی دیگه من فقط میتونم براتون فاتحه ای بخونم.
    روحتون شاد ویادتون گرامی باد
    پاسخ:
    پاسخ:

    حقیقت تلخه
    انا نباید که ازش فرار کرد!
    حاجی ره

    "نامردی" اگه فاتحه ای که قولشو دادی نخونی!
  • منتظران آقا(عج)
  • بچه هامون؟؟خخخخ خجالتمون ندین!!!
    شما بفرستین ماهم میفرستیم
    پاسخ:
    پاسخ:

    خیلیم عالی!
    کلا به روح کسی صلوات فرستادن مستحبه!
    اونم شب جمعه!
  • خانم مهندس(گاه نوشت)
  • مرحومه؟؟؟!
    چشمو دلم روشن!!پس خانم بودن ایشون
    پاسخ:
    پاسخ:

    به سه دلیل:
    همیشه دروغ میگفت!
    یک کلمه ای بود چه صد نفر بودن چه یک نفر ایشون یک رو نشون میداد!
    آخر مارو تنها گذاشت!
  • منتظران آقا(عج)
  • بله بله
    عاغا مو مشهدیم ها!!!
    پاسخ:
    پاسخ:

    یعنی میگین تو روح بچه هاتون صلوات نفرستیم؟!
    عاغایون
    خانمها
    هی چی صبلوات فرستاده بودین تخ کنین!
    زین پس به روح پرفتوح خود من اهدا کنین صلواتهارو!
    دوشواری نداره که برادر من!
    دل انگیز!
  • منتظران آقا(عج)
  • میخواین ی شارژ بخرم؟؟؟
    راستی چرا وبگذر نمیذارید؟
    اینطوری میتونیدipبازدید کننده هارو ببینید
    پاسخ:
    پاسخ:

    نه نیازی نیست!
    امشب نماز شب که بخونم شارژ میشه!

    از امارگیر خوشم نمیاد!
    چیزی سراغ نداری که شماره تلفن بازدید کننده هارو نشون بده؟!
  • خانم مهندس(گاه نوشت)
  • حالاپس بیزحمت یکی دیگه بزار

    +چه کلیپ بامزه ای بود!آخی...
    لهجه شو دقت کردی.مشهدی بوداااا
    پاسخ:
    پاسخ:

    من هیچ وقت به اون مرحومه خیانت نمیکنم!!!
    تو روح مشهدی ها با این بچه هاشون!
    والا...
  • منتظران آقا(عج)
  • نخیر هست ولی اینجور که پیداس همون یه نفر رو نشون میده...
    راستی سلام علیکم
    برای شاد شدن روحمونم که شده میایم اینجا بلکه...
    خدا قوت
    پاسخ:
    پاسخ:

    شارژ چش بصیرتم تموم شده!
    نمیبینمش!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی