حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 644: نحن مجیبون! (ما بشون جواب میدیم!!!)

پنجشنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۲، ۰۸:۱۵ ب.ظ

 

یکی از رفقای طلبه تهرانی پیامک داده:

سلام خبیث

دلم برات تنگ شده!

عمرا اگه بفهمی!

( و یه جمله غیر فارسی که معنای خیلی بدی داشت!!!)

 

ما نیز در اقدامی تلافی جویانه و منتقمانه پاسخ فرمودیم:

سلام

منم هر شب جمعه دلم واست تنگ میشه!

عمرا اگه منظورمو نفهمی!!!

(یه آیکون بوس هم واسش فرستادم!)

والا...

 

پ.ن:

فرمودن:

یعنی تو اون روح (بوووووووووووووووووق) که کم نمیاری!

 

پ.ن:

اصن به من چه؟!

خودشون شروع میکنن

بعد انتظار دارن ما کم بیاریم؟!

هیهات!!!

والا...

  • ۹۲/۰۸/۳۰
  • حاجی ره

نظرات  (۹)

  • تازه وارد
  • اقا این پست رو تند رفتی...

    شنیده بودم استادا همیشه طلاب رو از حواشی دور و به خوندن درسشون دعوت کردند.....شما با این وبلاگ و این همه بازدید کننده +کلاس زبان، درس هم می خونی؟

    از بیت المال خرج می کن برات حاجی ها....مدیون نشی....

    گرچه من فکر می کنم شما این وبلاگ رو هدفمند ساختین و نه برای تنها سزگرمی...

    والا...


    پاسختون به تاین نظر من باید جالب باشه...می ام می خونم....فقط قحش نده جون صدام....

    پاسخ:
    پاسخ:

    شما صبر بفرمایید عرقتون خشک بشه
    بعد به قضاوت بشینین!
    اینجا هر کی اومد و بار اولش بود و نظر داد ناحق گفت!
    شما اونجور نشین خدای نکرده!

    شما نگران نباشین
    هم سطح یک هم سطح دو از طلاب ممتاز حوزه بودم
    شهریه هم نمیگیرم اصن
    پس خیالتون تخت!
    حله!؟
    ووی حاجی عَخه توفه جیزه
    ولی شما راحت باش اصن حقشه
    والوووووووووو
    پاسخ:
    پاسخ:

    آخرش من چکار کنم؟!
    تکلیف چیه؟!
    عاغا منظور این فرزانه خانوم باید قزوین باشد شاید هم رشت که ما بیشتر اولی را منظور ایشان میدانیم ولی عرض به حضورشان که شما گزوین نیستید و ما همان ابتدا منظور را گرفتیم که شب جمعه..
    چیزی که نباشد لیکن هم خودمان طلبه بوده ایم هم با طلبه ها زیاد گشته ایم...
    پاسخ:
    پاسخ:


    عاغا نفرمایید تو رو خدا!!!!
    اصن من در این وبو تخته میکنم!
    :)))))))))))))
    البته من بازم نفهمیدم دوستان چی میگن
    ولی حدس میزنم چیز خوبی نباشه!
    والا...
    منظور از کجایی هستین! واسه پست خاک بر سری و شب جمعه و بوس و اینا بود که به مردمان منطقه شریفی تلقی میشه
    پاسخ:
    پاسخ:

    ما که نمیدونیم شما کجا رو میگین!
    والا...
    نچ نچ ! داری بی ادب میشیا حاجی !
    پاسخ:
    پاسخ:

    غلط کردم!
    جوگیر شدم!
    دارین منو کجا میبرین؟!
    :((
    ینی تو روحتووووووووووون.به هر حال ما که فهمیدیم کجایی هستین ایکن ادم خبیث و غیره
    هیهات ینی چی؟
    پاسخ:
    پاسخ:

    کسی نمیدونه حاجاغا کجاییه
    مگه این که یه رشوه کلفتی داده باشه!
    &
    هیهات هم یعنی عمراً...
  • یک بیوتکنولوژیست
  • به شما هم میگن خبیث؟ ظاهرا یک وجه مشترک داریم با هم
    پاسخ:
    پاسخ:

    کلمه خبیث رو من بین طلبه ها باب کردم!!!
    خدا مارو ببخشه!
  • دوشیزه فلانی
  • کلاسای جدل رو با چه نمره ای پاس کردی حاجی؟
    20 کمته!
    منم هر وخ کم میارم و نمی تونم به دوستام تو ملا عام فحش بدم میگم کشخانک!!!
    فقط یه ادبیاتی می فمه چی میگم!
    پاسخ:
    پاسخ:

    منطق جدل مغالطه 20!!!
    ما که ادبیاتی نیستیم!
    والا...
  • داهول ( دامت برکاتهُ )
  • سلام
    حاجی نگوووووووو بده جیزه
    پاسخ:
    پاسخ:

    سلام
    شما هم شدی آمر و ناهی؟!
    بشمار یک!
    هعی!!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی