حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 639: نحن مکرهون! (بدمون میاد!)

پنجشنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۲، ۰۷:۱۰ ب.ظ

اینقدر بدم میاد از اینایی که پروفایلشون فعال نیست!

جدی!

 

پ.ن:

من حاجاغام فرق میکنم!

حالا خعی نیایین تو چش و جال ما انگشت کنین!

والا...

  • ۹۲/۰۸/۳۰
  • حاجی ره

نظرات  (۱۶)

شما بیا بزن توو گوش ما،عمرا اگه جیک بزنیم!:))
ناراحت نشدم خدایی..
دور از جون نگو این حرفو حاجی :|

پاسخ:
پاسخ:
اول باید یکی بزنم تو گوش خودم!
والا...
نه مدارس استثنایی رفتیم ثبت نوم گفتن فقط حاج عاغا ها رو ثبت نوم میکنیم
آیکن انتقام گیری ناجوانمردانه
پاسخ:
پاسخ:

دس به سرت کردن!
احتمالا فقط زرنگارو ثبت نام میکردن!
:))))))))))))))
اصن راضی نیستم ملاحظه کنی آ حاجاغا!!
اگه کلمه ای بدتر از چرتم سراغ داری بوگو!
پاسخ:
پاسخ:

بنده فک کردم شما به پروفایل خودم دارین تیکه میندازین
(که نوشتم مده و کلاس داره!)
در حقیقت اون چرته رو خطاب به خودم گفتم!
و الا ما و بی ادبی؟!
داریم؟!
آره خوب حاجی! خیلی ساله که همه فهمیدن حاج آقاها فرق میکنن
به قول خودت والا!
پاسخ:
پاسخ:


کاش یه روزی برسه همه بفهمن!
به قول خودم والا...
پروفایل ِ حاج آقا فعال باید گردد
مرگ بر منافق
پاسخ:
پاسخ:

این صدا باید برسه به گوش حاجی!!!
بلند تر!!!
  • دوشیزه فلانی
  • تنها فرق شما با ما اینه که شما روزای هفته رو گم می کنی و ما نه!
    هیج ربطی هم به پروفایل نداره!

    (سانسور شد!) دخیل اند در این امر...!!!!
    پاسخ:
    پاسخ:

    یعنی میخواین بگین شما نه؟!
  • دوشیزه فلانی
  • با منم هستی؟
    پاسخ:
    پاسخ:

    همه تون از دم!!!
    پروفایل فعال کردنم حوصله میخواد حاجی ! ما نداریم
    پاسخ:
    پاسخ:

    پس حتما خودتونو آماده نوش جان کردن دعا و سلام و صلوات بازدیدکندگان کردید دیگه؟!
    اصن پروفایل که فعال نباشه یه جور کلاس داره واسه آدم! :))
    پاسخ:
    پاسخ:

    اصلا موافق نیستم با این حرفتون!
    خیلیم حرف چرتیه!
    والا...
    ما هم که جزو استثنائات می باشیم نباس فعال باشه
    پاسخ:
    پاسخ:

    مدارس استثنائی هم میرفتین؟!
    ( آیکون حاجی در حال انتقام گیری!)
    هر چه را بر خود می پسندید بر دیگران هم بپسندید !
    شما که حاجی آقا هستین باید شنیده باشین این حدیث رو...

    پاسخ:
    پاسخ:

    یادم نمیاد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    مال من که فعاله پس با من نبودی خودم هم میدونم....
    پاسخ:
    پاسخ:

    ضمیر مرجع خودشو پیدا میکنه!
    والا....
  • باران سادات
  • اصلا خودت تنت میخاره یه پستایی بزاری که صدای مارو داری حاجی....
    پاسخ:
    پاسخ:

    ما که تازه حموم بودیم و هیچم تنمون نمیخاره
    شما گلوتون خارش داره میخواید سرو صداهای فمینیستی راه بندازین!
    والا...
    ما هم بدمون میاد مخصوصا اگه حاجاغا باشه والا
    پاسخ:
    پاسخ:

    اووووووووووووف!
    چه تفاهمی!
    منم همینطور!!!
  • علیامخدره
  • آقا سخن از زبان ما میگویی
    پاسخ:
    پاسخ:

    نه! من دارم از زبون خودم میگم!
    :)))))))))))
    ما هم یعنی
    پاسخ:
    پاسخ:

    کلا!!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی