حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

 

جهت گرامیداشت محرم و صفر

تا پایان این دو ماه  همچنان به نوشتن پست های سوزناک ادامه میدهیم!

 

پ.ن:

تازه داداشم شکست عشقی خورده خفن!

مال خودم هم تموم شه

درباره او مینویسم!

حرفم نباشه!

والا...

  • ۹۲/۰۸/۳۰
  • حاجی ره

نظرات  (۷)

نمیدونم هرچی صلاح میدونید من خودم الا وسوسه شدم شکست بووووق بخورم....
پاسخ:
پاسخ:

تجربه اش بر هر انسانی!!!! لازم و ضروری است!
حاجی بد میگم خوب منظورم این بود دست به قلمت خوبه همچین باحال می نویسی ادم دوس داره شکست عشقی بخوره.....
پاسخ:
پاسخ:

بخوره یا بخورم!!!؟؟؟
شما خوشت میاد مردمو دق بدی؟
این حرفم نباشه رو خیلی خوب اومدین ینی ادم کلا به عبارت با تربیتانه ساکت میشه ! :|
پاسخ:
پاسخ:

همونجور که ما همیشه با این عبارت ساکت شدیم!!!
  • دوشیزه فلانی
  • حاجی بنویسی داوطلبانه مین می بندم به خودم و می کشمت!
    اصن حدیث داریم هر کی حاجاقای بی ملاحظه رو بکشه جاش تو فردوسه برینه!

    پاسخ:
    پاسخ:

    لعنت بر پدر و مادر کسی که در این مکان منفجر شود!!!!!!!!!!!!!!!!!
    شما هرجور بنویسی قبولت داریم !
    پاسخ:
    پاسخ:

    قربان شما!
    البته همه اینجور نیستنا!
    والا...
    چقدر بانمک
    شکست عشقی توخانواده ی شما اپیدمی شده !
    مشکلی هست ؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    با توجه به ترتیب جملات:
    شما آشپزین؟
    مشاور ازدواجین؟
    دکترین؟
    سلام حاجی خسته نباشی اول ماله خودت رو تموم کن بعد مال داداشتو بنویس اصلا میخوای مال من و بقیه رو هم بنویس تعارف نکن.....
    والا
    پاسخ:
    پاسخ:

    بهم میاد عاشقانه نویس باشم؟!
    نه! خدایی؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی