حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

عجیب حسّ خوبی داره

وقتی از کسی خوشت نمیاد

هیچ کدوم از کامنتاشو تایید نکنی!


پ.ن:

حسی که تو صد تا جواب و هزار تا فحش به طرف نیست!

  • ۹۲/۰۷/۲۸
  • حاجی ره

نظرات  (۷)

احساس قدرت می کنه آدم

پاسخ:
پاسخ:

عاره والا...
دوسش داری؟

ببین منو اخفال کردی اخرش

پاسخ:
پاسخ:

حق المشاوره ما چی شد پس؟!
والا...
مبارکه!!!
بگو که با من نیستی

البته تو بعضی کامنتای منو تایید نکردی

راستی مطالبم درباره استخر به دردت خورد؟

پاسخ:
پاسخ:

شما آخرین نفری!
از بس هندونه زیر بغل آدم میرازی روم نمیشه تایید کنم!
والا...
مورد خصوصی رو قبول داشتم
اما دوم رو نه!
به نظرم واسه افراد مسن مضر باشه شاید
ولی واسه ماها نفعش غالبه!
اتفاقا اول رهگذر رو انتخاب کردم. بعد رهگذر 1392 بعد هی توی رهگذر علامت گذاشتم ... هر کاری کردم بی فایده بود.

باید یه اسم پیدا کنم بعد دنبال حرفی برای گفتن
یا
اول حرفی برای گفتن داشته باشم و بعد اسمی متناسب باهاش انتخاب کنم

خیلی سخته
برای تو راحت بوده
حاجی بودی انتخاب کردی حاجی
حالا من الاف و معتاد و بیکارم
باید انتخاب کنم "انگل جامعه" ؟

پاسخ:
پاسخ:

بازم یه موقع دیگه امتحان کن!
این بلاگفا حساب کتاب نداره !
راستی همین اسمی که خودت گفتی هم خوبه ها:

allaf+motad+bikar.blogfa.com

اومدم وبلاگ بسازم آدرس بدم به شما ولی خب هر اسمی می زنم میگه قبلا یکی انتخاب کرده. اصلا قسمت نیست.

ولی حرفی هم ندارم بزنم.

اسم پیشنهادی نداری؟

پاسخ:
پاسخ:

از شما حرکت!!! بعد...
رهگذر چشه؟!
با شکلهای مختلف یا فوقش با یه عدد!
مگ کسی هست که شما از اون خوشت نیاد...یعنی اون از شما خوشش نیاد...ن...نیست...حاجی مهربون بودی...چی شد...دلخوری...
این کامنتو گذاشتم ببینم تایید میکنی...یا...نه...به خودم مشکوکم...

پاسخ:
پاسخ:

اونایی که میگم معمولا از اول هیچکدوم از کامنتاشون تایید نشده!
اتفاقا با این پست همه شون (سه چهار نفری!)
حضور فعال پیدا کردن و اظهار تشکر و امتنان داشتن از ما!
:))
  • فیروزه ای
  • یعنی فوق العاده دندون شکنه.فوق العاده

    پاسخ:
    پاسخ:

    عآری!!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی