حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 453: القلب حرم الله! (دل حرم الهی است!)

يكشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۲، ۰۴:۵۹ ب.ظ

واسه دعا کردن همیشه نیاز به "حرم" نیست


پ.ن:

القلب حرم الله

فلا تسکن فی حرم الله، غیر الله!

دل تو خانه و حرم الهی است

خدارو بیرون نکن و جاشو بده به یکی دیگه!


پ.ن 2:

همای چرت و پرت زیاد میگه 

اما این بیتشو بدون احتساب قبل و بعدش میشه ترجمه "القلب حرم الله" دونست!


خدا اینجــــــــــــــــــــــــاست!

خدا در قلب انسانهــــــاست!

تو با خود آشنایم کن

...

  • ۹۲/۰۶/۳۱
  • حاجی ره

نظرات  (۴)

  • باران سادات
  • آخخخخ که چقدر این جمله رو دوس دارم ولی هیچ وقت عمل نکردم!!!!!

    پاسخ:
    پاسخ:

    منم!!!
  • به قلم یک زن...
  • یاد. این بیت افتادم:
    چو بی منی پیش منی،در یمنی!چو با منی،در یمنی،پیش منی!

    پاسخ:
    پاسخ:

    هووم!!!
  • یلـــــــــــدا
  • :(

    پاسخ:
    پاسخ:

    ما بیشتر!
    والا...
  • حاج میــرزا
  • من رو به یاد این شعر مرحوم فرحبخشیان (همون ژولیده نیشابوری) انداختی...

    دلت را خانهٔ مـا کن، مصفّـا کردنش با من
    به من درد دل افشا کن، مـداوا کردنش با من
    اگر گم کرده‌ای ای دل، کلید استجــابت را
    بیا یک لحظه با ما باش، پیــدا کردنش با من
    بیفشان قطره‎ی اشکی که من باشم خریدارش
    بیاور قطره‌ای اخــلاص، دریـــا کردنش با من
    اگر درها به‌رویت بسته شـد دل بد مکن بازآ
    درِ این خانه دق‌ُّالبـاب کُـــن ، واکردنش با من
    به ما گو حاجت خود را، اجـابت می‌کنم آنی
    طلب ‎کن هرچه می‌خواهی، مهیّـــا کردنش با من
    بیا قبل از وقـوع مرگ روشـن کن حسابت را
    بیاور نیک وبد را جمـع ، منها کردنش با من
    چو خوردی روزی امروز ما را شـکر نعمت کن
    غم فردا مخور، تأمیــن فـــردا کردنش با من
    به قـرآن آیهٔ رحمت فـراوان است ای انسان
    بخوان این آیه را، تفسیر و معنا کردنش با من
    اگر عمری گنـه کردی، مشو نومیــد از رحمت
    تو توبه نامه را بنویس، امضـا کردنش با من

    و آخر دعوانا أن پاسبان حرم دل شده ام شب همه شب/ تا درین پرده جز اندیشه او نگذارم...

    پاسخ:
    پاسخ:

    هعی حاج میرزا!!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی