حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 451: جزاء الاحسان؟ (پاداش نیکی چیست؟!)

شنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۲، ۰۴:۴۲ ب.ظ

الان از حرم میام!

دوستانو دعائیدیم!

ایضا بدعائید!

والا...
  • ۹۲/۰۶/۳۰
  • حاجی ره

نظرات  (۲۹)

  • یلـــــــــــدا
  • دیروز قسمت شد و رفتیم قم و جمکران!
    شما رو هم دعا کردیم!
    این به اون در

    پاسخ:
    پاسخ:

    خوش به سعادتتون!
    خدا خیرتون بده!
    طرف ما آشنا شدی مگه؟!

    پاسخ:
    پاسخ:

    نه!
    ولی شاید بده یه دور با هواپیماش بزنیم!!!
    والا...
    سلام
    منو هم؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    شما که رو چش ما جا داری!
  • یلـــــــــــدا
  • خوش به حال ما که دوست شماییم!
    دیگه خودمونم قسمتون نشه شما هستی!
    بازم دم خدا گـــــــرم

    پاسخ:
    پاسخ:

    یه کاری کنین خوش به حال منم بشه!
    والا...
    فرش قرمز به مناسبت ورود حآجی به منطقه : دی
    هواپیما شخصی میگیرم اصلن
    والا...

    پاسخ:
    پاسخ:

    اتفاقا به یه خلبان آشنا شدم!
    ببینم فوکرشو قرض میده!!!
    والا...
    بلخره من مزاحم بشم یا شما تشریف فرما میشی حآجی؟
    فرش قرمز ببیافم؟
    وسایل آش آماده کنم؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    هر کی زودتر فرصت پیدا کرد!
    والا...
    ما که تعارف نداریم!
    در اولین فرصت ممکنه خراب میشیم سرت
    دیگه خود دانی!
    آخه فرش قرمز و آبی به چه درد میخوره؟؟؟
    به فکر آش دوغ باش و یه موتور که بریم ارس کمپینگ!!!
    والا...
    ببین ببین ببین ...
    من گفتم اشکال نداره خودت میای تایید نکردی!
    چرا تفرقه افکنی میکنی؟
    2 تا از کامنتامو تایید نکردی حآجی =)

    پاسخ:
    پاسخ:

    چقده هولی تو!!!
    صبر کن بابا!
    دارم دونه دونه تایید میکنم تا اخر!
    والا...
    mano az yad nabari, bara manam 2a kon
    ba tashakor \\

    پاسخ:
    پاسخ:

    به روی چشم!
    شما هم همچنین!
    خوش ب سعادتتون
    ممنون بابت دعا

    پاسخ:
    پاسخ:

    ایشالا قسمت شما
    وظیفه مون بود!
    شما دعا کن ما دستمون به یه حرمی برسه...دعام می کنیم...
    والا!

    پاسخ:
    پاسخ:

    واسه دعا کردن نیازی به حرم نیست!
    القلب حرم الله!
    به چالش کشیدمت حاجی
    م.م.16 بخون برو از خدا بترس :))

    پاسخ:
    پاسخ:

    خدا که ترس نداره!
    این بنده های خدان که ترس دارن!
    حاجی خوش بحالتون قم زندگی می کنید...
    نمی دونم اونقده گناهکاریم که لایق دعوت نیستیم...
    ینی وقتی میرم قم عین ندید بدیدا به در و دیوار حرم بانو نگاه می کنم...چقدر دلم تنگ شده واسه بانو....
    هر جا رفتین قم...مشهد...ما هم التماس دعا داریم...

    پاسخ:
    پاسخ:

    دعاگوی دوستان هستیم!
    انشالا که به زودی یه سفر خوب این طرفها قسمتتون بشه!
  • خودِ خودِ خودم
  • مِن حیث المجموع
    بله همینطوره!!!
    والااااا...
    تشخیص علی الخیریش سخته که اونم با منو شما نیست...با خداست که باهاشونه!!!
    (خودمم درست نفهمیدم چی شد والا!)

    پاسخ:
    پاسخ:

    خدا هم بهمون ملاکاتشو داده دیگه!
    قران و سنت و عقل!
    والا...
    نه بابا ببخشید نمیدونستم
    اصلن خودت مجردی ایشالا بیا در خدمتتم!

    پاسخ:
    پاسخ:

    حالا شد!!!
    خدمت میرسیم!
    یه تعطیلات توپ بخوره...
    جور میکنیم مزاحم میشیم!
    شمام حتمن بیای ها!
    با خانوم بچه ها

    پاسخ:
    پاسخ:

    یه شرطی گذاشتی که نیام ها!
    ای بی مرام!!!
  • باران سادات
  • وااااااااااااااااای خوش به حالتون!!!!!!!!!
    منم قم میخوام!!!!!!!!!!!!!

    پاسخ:
    پاسخ:

    ما نایب الزیاره ایم دیگه!!!
    والا...
    مدرسه رو ول کنم؟
    راستی آشتو یخ زده میکنم میارم خراب نشه تا اونجا

    پاسخ:
    پاسخ:

    یه تعطیلاتی چیزی جور کن دیگه!
    نمیخواد بابا!
    شما فعلا بیا بریم فلافل داغ بخوریم
    رفتیم ارس آش دوغ هم میخوریم!
    والا...
  • خودِ خودِ خودم
  • خدا با جَمعه!!
    هرچند جمع در خفاء!!!

    پاسخ:
    پاسخ:

    یدالله مع الجماعه!
    احسنت!!!
    البته جماعه علی الخیر!
    والا...
    بیام؟
    مهندس پس فردا مکتب داریم خخخ

    پاسخ:
    پاسخ:

    مگه بچه مدرسه ای هستی؟!
    ول کن بابا!!!
    ایهام دار بود حاجی
    اول من بیام؟
    اول من فرش پهن کنم؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    ناز نکن دیگه!
    میای یا نه؟!
    بهم عکس برگردون می دی؟
    اسرابروزه

    پاسخ:
    پاسخ:

    ندارم!!!
    بچه بودم داشتم!
    دیر گفتی!!!
    والا...
    اهان منم منتظرم!
    منتظرم بیای فرش قرمز پهن کنم به بلندای ارس

    پاسخ:
    پاسخ:

    اول تو!!!
  • خودِ خودِ خودم
  • قابلی نداشت!!
    بعله...صحنه رو هیچوقت نباید بِتَرکیم...وگرنه از اوناش صحنه رو پر میکنن(که کردن!!)والا...

    پاسخ:
    پاسخ:

    صحنه که همیشه پره!
    حالا یا از اینوری ها یا اونوری ها!!!
    باید دید غلبه با کیه!
    خبر چی؟!

    پاسخ:
    پاسخ:

    تشریف فرماییتو!!!
  • خودِ خودِ خودم
  • خدا از حاج خانومی کمتون نکنه حاجاغا!!!!!
    تا شما هستین ما نادیده گرفته میشیم...والا...

    پاسخ:
    پاسخ:

    دس شما درد نکنه!!!
    منظورم این بود که ما همیشه در صحنه هستیم!
    والا...
  • خودِ خودِ خودم
  • خدا حفظمون کنه!!!
    خوبا همیشه نایابن...به همین برکت...

    پاسخ:
    پاسخ:

    امیدوارم کمیاب باشن
    اما نایاب نه!
    البته من هستم!!!
    گریه بخاطر اینکه نرفتم حرمش!
    نه حرم خودش..نه برادرش...
    گریه بخاطر سختیام..
    بخاطر مشکلام..
    بخاطر اینکه مجازی مجبورم با خانوم صحبت کنم

    پاسخ:
    پاسخ:

    ما که گفتیم اینجا زائرسراست!
    تشریف بیارید در خدمتیم!
    والا...
    این جوری آش دوغ هم نقد میشه!!!
    منتظر خبرتم!

  • خودِ خودِ خودم
  • تقبل الله حاجاغا...
    خداروشکر...
    حالا به چی امیدوار شدین؟؟؟
    مردم مبهم میحرفن...والا...

    پاسخ:
    پاسخ:

    به وجود دخترانی چون شما!!!
    والا...
    دارید منقرض میشید ها!!!
    یاشا حاجی

    پاسخ:
    پاسخ:

    حالا چرا گریه؟!
    والا...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی