حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 446: الاستفتاء! (سوال شرعی!)

جمعه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۲، ۰۶:۱۳ ب.ظ

جمعه 29 شهریور1392 ساعت: 0:56 توسط:
حاجی...؟ یه سوال دارم...
ببین میشه مثلن یه مسلمان دینشو تغییر بده بشه مسیحی؟
مجازات خاصی داره؟
من خودم یکیو دیدم تو مملکت غریب رفته مسیحی.شده.میشه؟ عایا؟
  ایمیل
م م 435: تقریب الادیان! (نزدیکی ادیان!)

حاجاغا داشت بالا منبر میگفت:

"با عمّه نمیشه ازدواج کرد"

یه جاهلی پا شد گفت:

حاجاغا ما کردیم و شد!!!

والا...


پ.ن:

دوستی میگفت:

بعضی جک ها هیچ وقت قدیمی نمیشن!


پ.ن 2: 

چند روز پیش؛ میخواستم این پی نوشتو به عنوان پست بزنم

هر چی فک کردم چه جمله نغزی بود که طرف گفت

یادم نیومد!

الان که این جکه رو نوشتم

ییهو یادم اومد!)


پ.ن 3:

خیلی از کسایی که تغییر مذهب میدن

واسه استفاده از امکانات و مزایایی که کلیسا در اختیار نومسیحیان میزاره

دست به این کار میزنن!

و البته بعضی ها هم ...

  • ۹۲/۰۶/۲۹
  • حاجی ره

نظرات  (۸)

:)

افراط کنان وعده تعدیل نده
اینقدر به ما دروغ تحویل نده
دیریست که این قوم مسلمان شده است
رفرنس به تورات و انجیل نده
(میم.عین)

پاسخ:
پاسخ:

تفسیر و تحلیل نداشت؟!
راستی حآجی اینی که میگم رفته مسیحی شده تو لینکام هست
« چرا مسیحی شدم »
کامنتم جواب نمیده!

پاسخ:
پاسخ:

خیلی وقت قبل خوندم وبشو!
مطلب خاصی نداره!
همه اش کپی پیست از کتاب مقدس!
تو این فکر بودم که حالا واسه چی تو لینکهای شماست؟!
والا...
کامنت خوری بدون اجازه کامنت دهنده حـــــرام است حـــــــــرام..
دمپایر(ره)

پاسخ:
پاسخ:

صلوات!!!
شرمنده نباش حاجی!
حاجیا شرمنده نمیشن!
من شرمنده م که با لحن بدی کامنت دادم برات..
عوضش هرچقد آش دوغ بخوای خودم میپزم اصلن!


پاسخ:
پاسخ:

نه رفیق!
شرمندگی از ماست!!!
شما کجا لحنتون بد بود!
یادت نره خط اخر چی گفتی ها!!!
والا...
  • فراخ الدوله
  • چه امکاناتی در اختیارشون میذاره حاجی؟؟

    فک نکنم به خاطر امکانات و این حرفها باشه شاید دوس دارن آیین جدیدی رو تجربه کنن :دی

    پاسخ:
    پاسخ:

    یه منبع:

    http://dooooood2.blogfa.com/category/13/%D8%A7%D8%B9%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D9%81%D8%A7%D8%AA-%DB%8C%D9%87-%DA%A9%D8%B4%DB%8C%D8%B4-%D8%B3%D8%A7%D8%AF%D9%87

    پست "یک شنبه عالی" رو بخونید!

    البته منم همینو گفتم که
    "و البته بعضی ها هم ... "
    حَجی یه سوال کرده بیچاره :|
    بعـدم منم شنیدم اگه دین و تبلیغ نکنه مشکلی نداره ! (یه معلمِ تفسیر قرآن که حافظ قرآن هم بود میگفت از خودم نمیگم)

    + اگه نمیزنید میپرسم ! نظر مختصر شما راجع بi بانکداریِ اسلامی (:|) چیست؟:دی

    پاسخ:
    پاسخ:

    خصوصی جوابشونو دادم!
    بله! عملا تا وقتی اظهار و تبلیغ نکنه مشکلی نداره!

    هعی!!!
    اسم کچله رو گذاشته بودن
    "زلفعلی!!!"
    نه بابا چه ناراحتی!
    عادت کردیم..
    مرسی بابت کمکت!


    پاسخ:
    پاسخ:

    بازم شرمنده ام!
    واقعا مرسی بابت جوابت حاجی

    پاسخ:
    پاسخ:

    بازم ببخشید اگه اسائه ادبی احساس کردید!!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی