حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 310: جزاء الاحساننا! (پاداش نیکی ما)

يكشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۰۱ ب.ظ


چند روز پیش

یکی از رفقای روحانی داشت از زاهدان میومد

تماس گرفت: حاجی خونه ای؟

گفتم: نه!

با خونه مون تو شهرستان هماهنگ کردم شبو برن اونجا

شام و خواب و صبحانه!

الان اومدن قم!

امشب زنگ زد بیا بریم جمکران!

تو راه گفت: پیتزایی خوب قم کجاست؟!

گفتم: پیتزا دلفین فلکه میثم!

رفتیم!

به صرف:

سوپریم

ماجیک

و پپرونی!

(تاکید میکنم: دعوت بودم ها! یه قرون هم خرج نکردم)


پ.ن1: 

اینم عکسش:

اینم از این!


پ.ن 2:

تو نیکی میکن و در قم بینداز!

خداوند در "دلفینت" دهد باز!


پ.ن3:

جمکران هم پر!!!

  • ۹۲/۰۵/۲۷
  • حاجی ره

نظرات  (۱۸)

حال کردم با پست ها

پاسخ:
پاسخ:

همچنین!
حاجی عاقاچرا نظرامون و تایید نمی کنید !!!!!

پاسخ:
پاسخ:

کی؟!
من؟!
حاجاعاغا هیچ جا پیتزاهاش ب خوشمزگیه پیتزاهای یزد نیست من هرشهری رفتم امتحان کردم...لامصب پیتزاهاش از پیتزای اصل ایتالیلیی هم خوشمزه تره

پاسخ:
پاسخ:

هیچ پیتزایی خوشمزه تر از پیتزای مفت نیست!!!
الان یعنی دعوتیم یزد به صرف پیتزا میرچخماق؟!
خخخخخ
  • ░▒▓█טּـگآر یـﮧ בפֿـتــَر لـ ـوسـ▓█▒░
  • هی وای من چ پیتزایی هوسم کرد :))

    خدا شانس بده چن تا از این رفیقا من دوستام اومدن خونمون یکی دو روز از این کارا نکردن بوخودا

    پاسخ:
    پاسخ:

    خب رفیق داریم تا رفیق!
    بگرد خوبشو پیدا کن!
    والا...
    وا من کجا خرده شیشه م زیاده

    تکذیب میکنم

    پاسخ:
    پاسخ:

    از پست آخرتون معلومه!!!
    واسه دوستانتون آرزوی صبر جزیل دارم!
    والا...
    با سلوم و عرض نه خسته
    خوشبحالت ما که از این نیکی ها ندیدیم
    جرئت هم نداریم یه تعارف به رفقا بزنیم نامردا تو هوا میقاپن میفتیم تو خرج
    والا

    پاسخ:
    پاسخ:

    سلام و خسته نباشید متقابل!
    شما هم خرده شیشه تون زیاده ها!!!
  • زهره سادات
  • در ضمن چون شما حاج آقا هستید و نمی دونم میشه با شما شوخی کرد یا نه چیزی در مورد عکس نمیگم...
    فقط میگم نوش جون
    تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل...
    قیمت این موتور تریل رو هم که به ما نگفتید...این همونه که بعضی ها بهش میگن تریال؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    بعد از این همه مدت!!!
    خدا قسمت شما هم بکنه!
    قیمت کدوم مدلش؟!
    دی تی قیمت کردم 17 تومن!
    نمیدونم!
    قدیما معروف بود به پرشی الان میگن آفرود!
  • زهره سادات
  • چه پارادوکس زیبایی بود بین این پست و پست قبلی

    پاسخ:
    پاسخ:

    زندگی طلبگی زندگی با پارادوکس هاست!
    خوش به حالتون حاج آقا آخوند!فک میکنم 6-7ماهی هس پیتزا نخوردم.چی کنیم دیگه نداریم.فک کنم وضعیت طلبه ها بهتره ها!هرچند اون پیتزا سهم خونوادتون بوده که مهمون نوازی کردن
    درمورد اون جمله عرفانی بودنشو نمیدونم اما موقعی بود که حس اینو داشتم اشتبا کردمو بدترین مجازاتم گرفتن نگاش ازمه.مث وقتی می مونه که یه بچه شیطونی بکنه اون وقت مامانش واسه تنبیه باهاش حرف نزنه

    پاسخ:
    پاسخ:

    مگه شما یارانه نمیگیرید؟!
    خخخخ
    عاره راست میگین!
    انصافا نگاهتون قشنگ و عرفانی بود!

    دعای قنوتم اینه:
    الهی و ربی و سیدی و مولای
    من لی غیرک؟
    اسئله کشف ضری
    "والنظر فی امری"

    پیتزا باما خیلی بهتره که !

    پاسخ:
    پاسخ:

    دیگه نه!
    بهترین پیتزایی قم که "با ما" ـست :|

    پاسخ:
    پاسخ:

    بود!
    دیگه با بودن دلفین نیست به نظرم!
    ماشالله حاج اقا نمی زارید بهتون بد بگذره هااااا...
    نوشه جونتون

    پاسخ:
    پاسخ:

    دست من نیست که!
    خودتون شاهدید من میخواستم برم جمکران!
    والا...
  • باران سادات
  • پیتزا خوره حرفه ایی هستیا........
    حیف اینکه جمکران شد پر......

    پاسخ:
    پاسخ:

    اگه اب ببینیم شناگر ماهری هستیم.
    الاعمال بالنیّات!
    والا...
    :) مردم چ شانسی دارن !!!!

    پاسخ:
    پاسخ:

    ایشالا قسمت شما هم بشه!
    چرا کامنتارو بستید آخه؟!
    مردم میرن پیتزا میخورن عسک کیگیرن! چه جلافتا! خوبه ماهم اشکنه میخوریم عسکشو بذاریم شما استفاده کنید

    پاسخ:
    پاسخ:

    اتفاقا روز بعدش واسه مهمونم اشکنه درس کردم!
    ولی عکس نگرفتم!
    حیف!
    همش در مورد شکمه که حاجی!!
    بم تکتب فی الموضوع البطن ؟لای شی؟ لاادری هذا الموضوع مهم؟!

    پاسخ:
    پاسخ:

    راس میگین!
    نمیذارن رد بشیم ازین موضوع!
    هعی کشش میدن!
    والا...
    اصن چه معنی داره...
    نوش جونننننننننننننننننننننننن
    واقعا غذای حوزه اینقدر بده؟؟؟:O
    خدایی نمی دونستم.....هرچند بالاخره حوزه هم به نوعی دانشگاهه غذاهای دانشگاه هم که افتضاحه....

    پاسخ:
    پاسخ:

    عاغا ما دو سه دفعه اومدیم دانشگاه!
    غذاهاشون که خیلی عالیه بابا!
    البته من دولتی ها رو رفتم همیشه.
    حاج آقا سه تا پیتزا؟
    نمیگی ما این وقت صبح دلمون میخواد .
    ای بابا

    پاسخ:
    پاسخ:

    آخه صب کی پیتزا میخوره که شما هوس کردین؟!
    والا...

    (حال کردین چطور موضوعو پیچوندم؟!)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی