حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 309: قال رسول الله ص: الفقر فخری!

يكشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۲، ۰۸:۰۵ ب.ظ

عاغا ما فقط گوشه های قشنگ رندگی طلبگی رو داریم اینجا به نمایش میذاریم ها!

تعمیم به کل ندید!

غذای سربازی که این یه ماه تبلیغ تو پادگان خوردم از غذای حوزه بهتره!

به یه درجه دار و خیلی از سربازا هم گفتم

هرچند هیچ کدوم باور نکردن!!!

چه بسیار رفقای ما که مشکل معده پیدا کردن به خاطر همین غذاها!

من خودم این چند سال آخر دیگه غذاهاشونو نمیخوردم

و وعده غذاییمو به دو وعده تقلیل دادم

و تا همین پارسال هم تماما دو وعده ای بودم!


پ.ن 1: 

زشته من بیام از روزها و شبای گرسنگی مفرط خودم تعریف کنم که

از نون و رب گوجه خوردن ها!!!

دوست متاهلی داشتم که میگفت هفته آخر هر ماه ناهار ما نون تازه است و رب!

پ.ن 2:

از شهید مطهری نقل میکنن: اول هر ماه که شهریه شو میگرفت 

دو سه روز اولو هر روز میرفت کباب میخورد

بعد تا آخر ماه نون خشک میخورد!

پ.ن 3:

واسه تحمل این غربت و عزوبت و تحمل سختی های طلبگی 

و بار سنگین الهی که بر دوش داریم!!!

این سورپرایز های هفتگی و ماهانه ضروریه!

باور کنید!

پ.ن4:

بعد هم! این چیزا رو همه طلبه ها نه دسترسی دارن

و نه اصن دنبالشن!!!

ما جنگولک بازیمون زیاده!

(هر سال هم میخواستن از حوزه اخراجمون کنن! امام زمان عج نمیذاشت!)

  • ۹۲/۰۵/۲۷
  • حاجی ره

نظرات  (۹)

جواب ترویج بصیرت رو چقدر جالب دادید
یه لحظه احساس کردم کاملا لحن نوشتنتون عوض شده و جدی شدید... شاید این احساس که از شوخی همیشگی جدا شدید
فکر کنم منظورم رو نرسوندم... به هر حال :)

بهتر از اینه که مشکلمون رنگ لاک و هایلایت مو و ست کیف و ... باشه که!
والا...
(شوخی کردم!)
مشکلاتی که یه مرد به زبون میاره همینان
اما همه اش همین نیست!
مثال کوه یخ رو که شنیدین...

پاسخ:
پاسخ:

چی بگم؟!
یکی از دلایلی که نمیخوام زن بگیرم اینه که میبینم دغدغه های دختران این دوره همیناست!
البته شان خانم بابصیرتی مثل ایشون از اینا اجلّه!
ولی کلا گفتم!
شما کدوم حوزه هستین ، اشنا اینا زیاده بگید ، بگیم رسیدگی کنن ...
والا جوونای مردم گناه دارن زخمه معده نگرفتین !!!!

پاسخ:
پاسخ:

نوشدارو بعد مرگ حاجی؟!
  • باران سادات
  • عاغا چی شد؟؟؟؟
    من نفهمیدم....
    بالاخره گشنه میمونی یا نه!!!!؟؟؟؟؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    یه در میونه!
    یه روز گرسنه یه روز سیر!
    والا...
    خوشم اومد بلاخره خودت فهمیدی آماره عکسای خوراکی ولخرجیات زیاد شده
    چه خودشم به امام زمان ربط میده اعتماد به سقف،
    اره امام زمامن گفت شما اونجا بمونید بقیه بدونن چطوری نباید باشن
    این گشنگی هر فایده ای نداشته باشه حداقلش اینه که همتون یه کدبانوی نمونه شدید،پاز زاویه مثبتش نگاه کن
    س بگو واسه چی میگن همسر روحانی بودن خوبه!

    پاسخ:
    پاسخ:

    خیلی بامزه بود!
    ولی فقط بامزه!
    هیچ ذره ای از حقیقت و واقعیت توش نبود!
    والا...
  • یک بیوتکنولوژیست
  • تا حالا بیداری یعنی احتمالا یه کارایی تو برنامس!

    التماس دعا دارم!

    راستی ممنون میشم سلام منم به بی بی برسونی

    پاسخ:
    پاسخ:

    نه برنامه ای در کار نیست!
    ظهر خواب موندم الان دارم جورشو میکشم!
    به روی چشم!
    راستی خودتون تشریف بیارید
    در خدمتیم ها!
  • یک بیوتکنولوژیست
  • چرا پست ملت رو سانسور می فرمایید؟

    آزادی بیان کجاس؟ ترویج اسلام کو؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    وب خودمه اختیارشو دارم!
    سراغشو از حاج حسن بگیر!
    والا...
  • یک بیوتکنولوژیست
  • شما مگه مشکل عزوبت هم دارین؟



    پاسخ:
    پاسخ:

    به صورت خودخواسته! عاری!
  • ترویج بصیرت
  • شماپسراهم که همه ی مشکلاتتون مربوط به شکم وغذاست!!
    یعنی اگه غذای حوزه تون خوب باشه کلأدیگه هیچ مشکلی ندارین.
    من اینوترم اول دانشگاه فهمیدم!آخه یه جلسه واسه مون گذاشته بودن که درباره مشکلاتمون صحبت کنیم این پسرا همش درباره غذاهای سلف صحبت میکردن!یکی میگفت تایم صبحانه خیلی زوده.یکی میگفت به جای سوپ ماست بدین.یکی میگفت چرانوشابه نمیدین!!!!و.....اینجابود که فهمیدم تنهامعضل ومشکل پسرافقط غذاست!!!!!!

    پاسخ:
    پاسخ:

    بهتر از اینه که مشکلمون رنگ لاک و هایلایت مو و ست کیف و ... باشه که!
    والا...
    (شوخی کردم!)
    مشکلاتی که یه مرد به زبون میاره همینان
    اما همه اش همین نیست!
    مثال کوه یخ رو که شنیدین...
    چقد جالب:)

    پاسخ:
    پاسخ:

    جالبی از خودتونه!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی