حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 256: اللهم ردّ کل غریب!

شنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۲، ۰۷:۵۸ ب.ظ


این پستو چند روز پیش نیمه شبی در محل تبلیغ که بودم، با موبایلم ثبت موقتش کردم

و الان رونمایی:


انا لله و انا الیه راجعون 

مارو بگو که بعضیارو دوست میپنداشتیم 

و زهی خیال باطل زهی... 

اینجا وسط بیابونای دارقوز آباد سفلی 

(آخه محل ماموریتم رو عوض کردن) 

بین عقرب و رطیل های پشمالو!!! 

مشغول تبلیغ دین مبین اسلامیم 

اونوخ یکی از دهها دوست نمای مجازی نیومده 

یه کامنت تشکری تقدیری دست مریزادی خسته نباشیدی چیزی اصن کوفتی دردی مرضی  

(از همون فحشهایی که بعضیا میدن) یعنی دلمون واسه فحّاشین و فحشهای چرب و نرمشون هم تنگ شده 

والا... 

از تنهایی رفتم امشب یه عقرب از تو حیاط گرفتم 

جدی!

لامصب یه دم کلفت و سیاهی داره که نگو! 

بلکه از تنهایی بیام بیرون

والا...


  • ۹۲/۰۴/۲۹
  • حاجی ره

نظرات  (۸)

عیدتون مبارک حاجی . طاعات مقبول انشالا
پاسخ:
پاسخ:

عید شما هم مبارک!
طاعات و عباداتتون مقبول درگاه حق!
دلم برات سوخت
تو کویر بودی؟
آخه تصور من از عقرب یه کویر ترک ترک خورده است با یه عالمه تشنگی و عقرب!

پاسخ:
پاسخ:

کویر بود ولی خیلی خنک!
فقط رتیل و عقربش زیاد بود وبا حس غربتش!
هر شب مراسم عقرب کشون داشتیم!
سلام حاج آقا مشرف نمودید وبلاگ خویشتن را که برگشتید
بنده در ایام عهد صغر نیش کژ دم را چشیده ام ...
البته حاجی از زبان گوهر بار خودتان گزنده تر والبته شیرین تر نیست...

پاسخ:
پاسخ:

سلام
حرف حق تلخ است چون شوکران و گزنده چون نیش کژدم
لیکن بر نااهلان اثری ننهد!
آری...
(همون والا...)
سلام حاجی
خوبه که برگشتی

پاسخ:
پاسخ:

سلام
ممنونم!
خودم که خیلی خوشحالم!
  • ترویج بصیرت
  • سلام.اومدی حاجی؟!!!
    کی اومدی؟!چه بی خبر؟!میگفتین یه گاوی گوسفندی.... واستون قربونی میکردیم

    پاسخ:
    پاسخ:

    سلام
    بیست و سوم رمضان از پادگان زدیم بیرون!
    خودمون هم از فرار خودمون خبر نداشتیم
    دیگه خدا توفیق داد و ...
    والا
  • ░▒▓█טּـگآر یـﮧ בפֿـتــَر لـ ـوسـ▓█▒░
  • چرا من میخوام

    پاسخ:
    پاسخ:

    نیش عقرب نخوردی!
    ولی به زودی ایشالا...
  • ░▒▓█טּـگآر یـﮧ בפֿـتــَر لـ ـوسـ▓█▒░
  • سلام حاجی چوطوری
    پ واسه هرکدوممون یکی از این عقربای پشمالوی دم کلفت سوغاتی بیار چوطوره؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    من یه دونه عقرب زنده آوردم اونم واسه خودم!
    البته مادر گرام گیر داده که ببرش بیرون
    کسی نمیخواد؟!

    تا تو باشی قدر عافیتو بدونی !
    پس الان دیگه نباید از فحاشی دوستان وبلاگی ناراحت شی !

    پاسخ:
    پاسخ:

    لطفا مباحثو قاطی نکنید!
    گفتم تو غربت خوندن کامنت فحش هم لذت داشت
    الان دیگه شرایط فرق کرده
    کسی فحش بده عواقبش با خودشه!
    (امواتشو تو قبر میلرزونم!!!)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی