حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 254: اذکرونی اذکرکم

دوشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۲، ۱۲:۰۹ ب.ظ

 دوستان و همراهان عزیز و مهربان

رفتنی که باید بره، داره میره!

انشالا که به دعای خیر شما رفتنش و وجودش مایه خیر و برکت باشه و بشه

مارو حلال کنید از ته دل

...

و یه توصیه حاجاغاعانه:

"حدیث"

کسی که واسه خودش دعا کنه

تنها واسه خودش دعا کرده

(نه بیشتر)

اما مهربونی که خودشو فراموش کنه و واسه بقیه دعا کنه

(خانواده، فامیل، همسایه ها، اموات، ذوی الحقوق، دوستان حقیقی و مجازی و ...)

 ملائکه براش دعا میکنن! درعوض!!

(و میدونید که فرشتگان معصومند و مستجاب الدعوه نزد حق)

دعا کنید

و بذارید فرشتگان دعاگویمان باشند نزد خدا

...

و ادعیه و اذکار این ماه مبارکو هم از دست ندید

یاحق

  • ۹۲/۰۴/۱۷
  • حاجی ره

نظرات  (۱۸)

نیمه رمضانم شد....
و ما آدم نشدیم¡¡¡

پاسخ:
پاسخ:
حالا چرا جمع میبندی؟!
والا...
eee?pa koo poste jadid¿¿

پاسخ:
پاسخ:

تله بود!
والا...
ینی اصن اینترنت نداره اونجا؟
نچ نچ نچ نچ

پاسخ:
پاسخ:

محیط نظامی و اینترنت؟!
والا...
سلام.امیدوارم سفر تون پر برکت باشه.خیلی خوشحالم با وبلاگتون آشنا شدم.ممنون میشم به ما هم افتخار بدین.

پاسخ:
پاسخ:

سلام
خوب بود الحمدلله
باعث افتخاره!
نچ نچ نچ نچ...دیدی چه زود تموم شد رمضون؟همه ش 24روز دیگه تهش مونده...نچ نچ...
کجایی حاجی. یادت اذیتمون میکنه

پاسخ:
پاسخ:

تو کجایی؟!
اوه اوه تار عنکبوووووت
[جیییییییییییییییغ]

پاسخ:
پاسخ:

استغفرالله!
حاجی میگم الان که شما مسافرتی روزه تون شکسته س؟خوشبحالتووون

پاسخ:
پاسخ:

نچ!
اصن مگه شکستن روزه خوشحالی داره؟
والا...
ما هر کاری میکنیم که تو سفر هم روزه بشیم
بازم والا...
نیومدی هنوز حاج عاغا؟؟؟؟

پاسخ:
پاسخ:

مگه ماه رمضون واسه شما تموم شده؟!
تا آخر رمضون میمونی؟دلت تنگ نمیشه واسه اینجا؟

پاسخ:
پاسخ:

عاره!
چرا خیلی!
التماس دعا حاجی ...

پاسخ:
پاسخ:

به روی چشم
محتاجیم به دعای متقابل دوستان
یعنی واسه ما (من و ...) هم دعا میکنی؟
خدافظ

پاسخ:
پاسخ:

همّه دیگه!
ای نامرد!!!
سنگ دل!!!

پاسخ:
پاسخ:

بعضی وقتا باید سنگدل و نامرد بود!!!
والا...
عجب نمی دونستم قصابی هم می کنی
در اوقات فراغت !!!

پاسخ:
پاسخ:

گاو گوسفندی چیزی باشه، چرا که نه!!!
من با همه بی ایمانیم به این قضیه ایمان دارم...

باید برای دیگران دعا کرد!

ببینیم تا آخر ماه رمضون چند نفر میاری سر عقل حاجی

سفر سلامت/

پاسخ:
پاسخ:

ادم بی ایمان وجود نداره!
من که نباید کسی رو سر عقل بیارم!!!
من گلیم خودممو از آب بکشم کافیه!
من میرم کمک! همین!!
والا...
کجا حاجی ؟

پاسخ:
پاسخ:

اصفون!
  • شیدا(✿◠‿◠)
  • حاجی ایشالله به سلامت بری و برگردی...منتظرتیم فقط قربون دستت کامنت این پستو باز بذار بیاییم اتیش بسوزونیم وختی نیستی
    جدای از شوخی...سفرت به خیر و خوشی
    التماس دعا

    پاسخ:
    پاسخ:

    همینجوریشم یه پتوی خیس دستم گرفتم
    دارم صب تا شب آتیشاتونو خاموش میکنم!!!
    والا...
    حاجی خیالت راحت حتما برات دعا می کنم
    یه دعایی برات بکنم که فرشته رو دس ببرنت !!!!
    شما هم دعا کن که تو این ماه مبارک بنده حقیر و مابقی زیر
    خاکی های وبلاگ غرق فیوضات بشیم !!!!
    حلال بفرمایید...

    پاسخ:
    پاسخ:

    یه چاقوی تیز بیار
    تا رو به قبله حلالت کنم!
    والا...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی