حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 249: الثانی من الحدیثی!

شنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۲، ۰۹:۲۲ ب.ظ

حدیث امشب:


خانمها برای شکمشون چیزی نمیخورن 

واسه پوستشون چرا!!!

  • ۹۲/۰۴/۱۵
  • حاجی ره

نظرات  (۱۹)

آی گفتی

پاسخ:
پاسخ:
!!!
سلام داش رضای گل
یه مدت نبودی دلم برات تنگ شده بود !!!!
شما ازون عتیقه خیلی گرونه هایی
حاجی رو دیگه نگو زیر خاکیه هنوز پیداش نکردن !!!!!

پاسخ:
پاسخ:

حاجی گنج پنهانه!
شاید آیندگان ارزششو دریابند!!!
اهلا و سهلا مرتیکه

زیر خاکی بودن از خودتونه برادر-چشماتون زیر خاکی میبینه



پاسخ:
پاسخ:

مرتیکه!
با شما کار دارن!
جواب بده!
والا...
خب شمام از خانوما یاد بگیر تا لااقل شکمتون در آینده گنده نشه و بعدا بهتون نگن آخوند مفت خور !

پاسخ:
پاسخ:

شما اول ثابت کن شکم گنده برابر است با مفت خوری تا بعد!

جواب حلّی:
در تاریخ آمده که امیرالمومنین علیه السلام شکم بزرگی داشتن!!!

جواب نقضی:
اگه بنا بود هر کی مفت خوره شکمش بزرگ باشه
خانمها بزرگترین شکمها رو داشتن که
چون:
"این عاغایونن که در میارن و خانومها میخورن!"
تکذیب میکنم ^-^

پاسخ:
پاسخ:

وارد نیست!!!
والا...
  • باران سادات
  • سلام. من باران سادات هستم. دوست مادمازل. وب شما رو معرفی کرد بخونم. تا حدیش رو خوندم. ب خصوص پستی اولتون. من با روحانیای زیادی سر و کار دارم ب خاطر همین برام برعکس همه تعجب آور نبود ک همچین شخصیتی داشته باشید. چون خییلیا فک میکنن این گروه آدم نیستن. درصورتیکه اینطور نیست...
    دنبالتون میکنم و سعی میکنم نظر بزارم.....
    عزت زیاد فعلا.....

    پاسخ:
    پاسخ:

    سلام!
    به به!
    مفیوض شدیم از حضورتون!
    اخیـــــــــــــش! یکی پیدا شد روحانیا رو بفهمه!
    ما هم اینقدر اینجا شروور مینویسیم واسه اثبات همینه که:
    روحانیون هم ادمایی هستن مثه شما! و از شما! و برای شما!!!
    یاعلی!
  • شیدا(✿◠‿◠)
  • حاجی حقیقته محضه دیگه:)

    پاسخ:
    پاسخ:

    عاره والا...
    خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ عجبزز

    پاسخ:
    پاسخ:

    نگو که از همچین حقیقت واضحی تعجب کردی!!!
    والا...
    شوما مگه واسه شکمت میخوری ؟ !

    پاسخ:
    پاسخ:

    پ ن پ واسه پوستم میخورم!!!
    عرضم به حضور شما ک حاجی با مخاطبینتون دوست باشید حتی این مرتیکه ی قلابی.....خخخخخخخخخخ....
    بریم سر پست.....
    ب زنا توهین میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    نزار بگم شما چی میخورید و برای چیتون خوبه هاااااااااااااا!!!!!!
    حاجی برو ک دهن مهن ما رو وا نکن اینجا...برو حاجی...برو....

    پاسخ:
    پاسخ:

    ما با همه دوستیم مگه اونایی که باهاشون دوست نیستیم!!!!
    من؟!
    واقعیتو عرض کردم!
    ما غذا میخوریم واسه مزه اش هم میخوریم!
    همیـــــــــــــــــــــــــــــــن!
    هر حرف و حدیث دیگه هم باشه بنده شدیداً تکذیب میکنم!
    والا...
    پس اینگونه یا من خانوم نیستم یا حدیث تو اشتباهه!من یَک شیکمویی هسدم!

    پاسخ:
    پاسخ:

    میدونم!
    شما قبلا هم تو خانم بودنتون تشکیک شده!!!
    والا...
    آقایون برای چی شون میخورن؟
    استغفرالله

    پاسخ:
    پاسخ:

    من که شخصا واسه لذتش و خیلی وقتا واسه خواصش میخورم!
    شما رو نمیدونم آق رضا!
    والا...
  • ░▒▓█טּـگآر یـﮧ בפֿـتــَر لـ ـوسـ▓█▒░
  • چرا نداره پوست زن چون هم خیلی ظریفو حساسه و هم اینکه بیشتر معرض دید هست ی پوست جوش جوشی بهتر است یا پوست صاف؟
    اما اقایون چون ته ریش دارنو پوستشون هم حساس نیس مهم نیس ک ب پوستشون برسن بعله

    پاسخ:
    پاسخ:

    پس حرف ما ثابته و اشکالی توش نیست که؟!
    شما هم:
    حالا هعی توجیه کنین!
    والا...
  • ░▒▓█טּـگآر یـﮧ בפֿـتــَر لـ ـوسـ▓█▒░
  • شدیدا مووافقم الان من در ب در دنبال شیر اسبم

    پاسخ:
    پاسخ:

    اسب بدم خدمتتون؟!
    این مرتیکه2 چی میخواد این وسط؟!

    بدترین درد اینه که فک کنی خیلی خوشمزه ای !
    مرتیکه (ع)

    پاسخ:
    پاسخ:

    بیایید با هم دوس باشیم!
    ایشون هویتشون بر ما مشخصه!
    نگران نباشید!
    مزه میندازه دیگه!
    حاجی انصافا تحسینت می کنم
    هر چی عتیقه و زیر خاکی که وجود داره تو این وبلاگ
    جمع کردی دور خودت ...!
    (مخاطبین )


    پاسخ:
    پاسخ:

    حداقل اینا ارزش تاریخی دارن!
    خودت چی که مال دوره ماقبل تاریخی؟
    والا...
    من ُ تو ام بیکاریم حاجی آ


    بیا سه روز امر به معروف و نهی از منکر نکنیم، ببینیم وضعیت جامعه ی مجازی بلاگفا چطو میشه ؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    دلت میاد حاج میثم؟!
    انصافا؟!
    چرا آخه ؟
    راویش اخوی بنده اس.

    پاسخ:
    پاسخ:

    کسی که داداش تو باشه عمراً ثقه باشه!
    همین بس که داداش توئه!
    بهش بگو آرزوی صبر دارم براش!
    حاجی یه حدیثم من از یک راوی شنیدم
    گفتنش خالی از لطف نیست .
    از مرحوم ادیسون (رض) روایت شده :
    قال ادیسون البرق جیزٌ.

    پاسخ:
    پاسخ:

    راوی ثقه نیست!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی