حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

م م 247: من جرّب المجرّب...

شنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۲، ۱۲:۲۶ ب.ظ

میدونید اگه من به یه استخاره جواب بدم چی میشه؟!

هیچی دیگه...

دیگه باید درس و تحصیل و تحقیق و تبلیغ رو رها کنم

و فقط جواب تلفن رو بدم!!!

شما راضی هستین به این کار؟!


پ.ن:

چرا عاقل کند کاری، که بازآرد پشیمانی؟؟؟!!!

والا...

  • ۹۲/۰۴/۱۵
  • حاجی ره

نظرات  (۱۵)

میری دعا میکنی مثل ی حاجی خوب!
صدات هم در نمیاد.اسم شماره حساب هم نمیبری!
وا!!!!!!!!!!!

پاسخ:
پاسخ:

باشه!
زت!


پاسخ:
پاسخ:

عوض تشکرته؟!
والا...
البته اسدخاره ی شوما مفت گرونه!(شوخو)
والا


پاسخ:
پاسخ:

کاچی دستش به استخاره نمیرسید
میگفت: مفت گرونه!
والا...
  • آقای خوشحال
  • دو روز نبودیم چه گردوخاکی به پاکردی حاجی!
    کیف حالکم؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    ما خوبیم به لطف خدا!
    آخر یه آدرس ندادی به ما!
    والا...
    راستی ببخشید دیگه ! من حالا حالاها کلی سوال ازت دارم
    حالا هر دفعه یکی یکی ازتون می پرسم دیگه اگه بدتون می اد و جنبشو ندارید بفرمایید نمی پرسم .

    پاسخ:
    پاسخ:

    اگه منصف باشید
    و حرف بنده رو بفهمید
    و تک تک هم بپرسید
    با کمال میل در خدمتیم!
    والا...
    خوب کاری میکنی..

    پاسخ:
    پاسخ:

    والا...

    آقا من ازتون دو تا سوال پرسیدم :1- شیر اسب مکروهه ؟ مطمئنم هستم که مکروهه می تونی با یه جستجوی اینترنتی متوجه شی . اونوقت شما جواب سوال رو با سوال دادی و از آخوندا بعیده که ندونن .
    2- پرسیدم که روزه رو باز کنی اونم به عمد گناه کبیره است ؟ و می دونم که گناه کبیره است و در هر دو مورد شما از خودتون استفتاء در کردید !
    مثل اینکه احکام هم متناسب با عصر تکنولوژی تغییر کرده خوبه والا شماها هر چیزی رو متناسب با مقتضای زمان تغییرش می دید دیگه !
    می گم چه خوبه واسه ایام گرم تابستون هم روزه گرفتنو دلبخواهی بکنید ،
    ها ؟چطوره ؟ مثلا بگید روزه گرفتن در تابستان و گرمای شدید آن مستحبه . خیلی خوب می شه به خدا ما را هم راحت می کنید .
    بعد گفتم که : اصلا شما آخوندی واقعا ؟! یا فقط واسه یه چیز دیگه آخوند شدی ؟!!!!!!!!!! و شما فرمودید واستون مبهمه .
    می گم منظورم چی بود : ببینید ، یکی از دوستان برادرم چند سال پیش رفت و طلبگی خوند واسه فرار از سربازی ، واسه خیلی مزیت های دیگه اش .
    تازه ماه رمضون که می شد اون یواشکی می خورد و بعد هوا رو به دهانش وارد می کرد که دهنش خشک بشه و نشون بده روزه است در صورتی که شاید اصلا به طلبگی و آخوندی هم علاقه نداشته باشه نمی دونم شایدم داشت اون دیگه با خودش و ، الله اعلم .
    شمام که واسه هر عمل بدی که انجام می دی یه توجیه الکی می اری و اجتهاد می کنی اینه که گفتم نکنه ...
    به هر حال بیخیال به من ربطی نداره هر کسی بار خودش کار خودش آتیش به انبار خودش .
    اینقدرم والا والا نکن می دونی به ازای هر قسمی که می خوری چه راست چه دروغ باید کفاره بدی !
    مثل اینکه من از شما آخوندترما !
    ببخشید اگه با نظرم روی عصبیت کردم قصدم این نبود .

    پاسخ:
    پاسخ:

    ر.ک: م م 248
  • گیس بریده
  • هاهاهاها
    این ملت استخاره بگیر
    ژ

    پاسخ:
    پاسخ:

    نه اینکه شما جزوشون نیستید!!!
    والا...
    گاهی اوقات آدم بدجور استخاره لازم میشه حاجاقا ...

    پاسخ:
    پاسخ:

    اون بنده خدایی استخاره لازم بود که حاضر شد واسش یه موزر اصل
    آلمان پیاده شه!
    اینا که یه شارژ دو تومنی هم نمیدن
    معلومه فقط دنبال چیز مفتن!
    والا...
    ادرسم عوض کردم
    راستی شما ایشون رو میشناسید
    http://ali-forootan.ir/#home

    پاسخ:
    پاسخ:

    مبارکه انشا الله!
    نه نشناختمشون!
    وای ازشون خوشم اومد
    لینکشون کردم!
    بازم ممنون
    ولی ثوابش چی؟؟؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    همه ثوابارو ما باید بکنیم؟!
    والا...
    بابا پول بزار واسش کلی پولدار میشی مفد خور!


    پاسخ:
    پاسخ:

    اینجا کسی پول بده نیست
    همه دنبال چیز مفتن!
    خوش خیالی ها!!!
  • ░▒▓█טּـگآر یـﮧ בפֿـتــَر لـ ـوسـ▓█▒░
  • عاره دگه تازه همین بچه های نتم مشتریت میشن :))

    پاسخ:
    پاسخ:

    مشتری که مفت بخواد یا نسیه، نمیخوایم!
    والا...
    شما که نرفتی هنوز؟گفته بودی میری تبلیغات!
    ماه رمضون حتما واسه ما هم لحظه افطار دعا کنید.
    هر وقت رفتید جمکران اگه تونستید دو رکعت نماز هم به نیت من بخونید!


    پاسخ:
    پاسخ:

    شهر شما ماه رمضون شده مگه؟!
    گفتم که ماه رمضون!
    هنوز زوده!
    دعا رو چشم
    البته به شرط دعای متقابل!
    دورکعت، اونم تو جمکران!!!
    به حسابی (ایکون بازی کردن با ریش در حال تفکر) میشه...
    شماره حسابو یادداشت کنید
    ...
    بله بله بله !

    پاسخ:
    پاسخ:

    والا...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی