حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

حاج آقا آخوند روحانی

مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوند روحانی

پیام های کوتاه
آخرین نظرات

مینی مال شماره 000: این پست ثابته و از جاش تکون نمیخوره!

دوشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۳:۳۷ ب.ظ
ا

ولا سلام 

(کو جواب سلامت؟!)

اینجا وب یه روحانیه ها! شئونات اسلامی رو باید رعایت کنی!

...

دوما واسه خوش و بش و رفاقت پایه ایم!!!

ولی فعلا کسی رو به خاطر محذوراتی لینک نمیکنم

...

سوما این وبلاگ شخصیه

پس انتظار منبر و ارشاد و ... نداشته باشید

...

چهارما وب قبلیمو 

به خاطر درد دلهای مراجعین محترم بستم 

پس درد و دل ممنوع خواهشاً

...

پنجما نظرات تبلیغاتی و تبلیغات وبلاگهای غیر مرتبط 

از قبیل: عشقولانه و کل کل و فوتبال و غیرها

رو حال داشته باشم فحش میدم 

وگرنه حذف میکنم بی سروصدا!

...

ششما 

اگه نظر خصوصی میخواین بزارین 

اون تیک بی صاحاب اون گوشه رو بزنید

بنده هیچ مسئولبتی رو قبول نمی کنم!

...

هفتما همه دوستانی که برو بیایی دارن اینجا

به وبلاگ دوستان بنده اضافه میشن

تمام آپ ها رو میخونم

(باز نیای بنویسی آپم و فلان! فحش میخوری ها!) 

...

هشتما: خواستی نظر بذاری 

تو همون پست جا هست! چرا یه جای بیربط دیگه میذاری خب؟!

پس دیگه سفارش نکنم!

...

نهما دیگه چیزی یادم نمیاد!!!

 آهان 99% وقایع حقیقی اند! 

نترسین یهو!

...

و آخر دعوانا:

یاحق

  
  • ۹۲/۰۲/۳۰
  • حاجی ره

نظرات  (۱۱۸)

سلام
.
.
هیچی برم بهتره
میترسم ییییییهو یه فحش ملس بدین
بیخیال
خداحافظ

پاسخ:
پاسخ:

سلام و خداحافظ!
اوم..

پاسخ:
پاسخ:

:)
  • پاک باخته
  • باحال بود حاجی

    پاسخ:
    پاسخ:

    :))
    خب سعی کن خشک نشی حاجی والا

    پاسخ:
    پاسخ:

    ما سعیمونو میکنیم!
    شما هم دعا بفرمایید!
    والا...
  • شاهین خانوم !
  • حاج آقا اعصاب نداریا !
    من فحش خورم ملسه، شما همین جوری الکیم می تونی فحش بدی !
    راحت باش …

    پاسخ:
    پاسخ:

    دیگه ترک کردیم!!!
    والا...
    حاجی هایی که من تا این مدت از سنم دیدم همه خشک بودن این حس رو نسبت به شما نداشتم همین.

    پاسخ:
    پاسخ:

    آهان!
    خب من تازه از تو آب دراومدم!
    هنوز خشک نشدم!!!
    والا...
    حاجی این مدلی ندیده بودیم که دیدم شکر خدا :)

    پاسخ:
    پاسخ:

    میشه مدلمو به خودم هم بگی؟!
    MX-160 G نبود؟!
  • ◦•☺دختــ:)ــر آســمـــانـــ ...☻•◦
  • لینک عمامت رفتم ب امید ی چیز طنز ولی خوردم ب بن بست چون طولانی بود حسش نبود ، اگ تو حسشو داشتی یا علی حاج عاقا بگو میشنویم

    متنات جالبن اون والاهای تهشونم اصن عادمو داغون میکنه

    پاسخ:
    پاسخ:

    تو یه وبی کامنتتو دیدم
    خواستم جوابی بدم!!!
    والا...
    والا...
    والا...
    سلام وقت بخیر ممنون ولی ای کاش من وهمه امثال من سعی کنیم بفهمیم جهان محضر خداست تا بخاطر رضایت وخندیدن بنده ها فحش ننویسیم شرمنده اگه ناراحت شدین خاستین سربزنینkhbn3.blogfa.com
    جمع کن روحانی جماعت بی تربیت باشه
    چ حاج آقای باحالی
    خوشم اومد ، آخوند باید اینجوری باشه ، آپدیت !
    من میترسم الان فحش بدی بهم
    سلام
    چ خشن!!!

    پاسخ:
    پاسخ:

    سلام
    هر چی مهربون گفتیم
    دیدیم انگار اثری نداره!
    والا...
    قبلی قشنگتر بود.

    پاسخ:
    پاسخ:

    خیلی شلوغ بود!!!
    :))))))

    ممنونم از لطفتون

    اتفاقا عجب هواپیمایی بود حیفش :(

    پاسخ:
    پاسخ:

    خواهش میکنم!
    عاره واقعا!
    عجب چیزی بود
    دیگه ملت از هفتاد میلیون داشتن میرسیدن به هفت میلیون!!!
    والا...
    :))))))))))))))))))))))))

    عجب !!!
    کجاش اون همه دکمه بود؟؟؟!!! اینا که خیلی کم و نرماله

    نه همین خودمون شوفرا کافی هستیم :)

    سلامت باشید شما لطف دارید

    دستاتون محکم تو دست خدای مهربون :)

    پاسخ:
    پاسخ:

    من بودم به همشون یه برچشب میزدم و فایده شونو مینوشتم!
    مثه این عطاریها!!!
    والا...
    خدا در اون اوج آسمونها حفظتون کنه!!!
    (از من به شما نصیحت که: هیچ وقت توپولف نرون!!!)
    والا...
    سلام عرض ادب

    کدوم عکسو فرمودین باحاله؟

    خواهش میکنم ، شما لطف دارید بزرگوار ، ولی خدا به بالا بودن یا پایین بودن نیستا ، شما که خودتون حاجی هستین ماشالله :)

    پاسخ:
    پاسخ:

    سلام علیکم!
    عکس اون همه کلید!!!
    عاغا شما شوفر نمیخواید؟!
    به هر حال ما در خدمتیم!
    نماز جماعت هم میخونیم!
    والا...
    شما هم «اتقو مواضع التهم»

    پاسخ:
    پاسخ:

    چشم!
    (حدیث رو هم اشتباه نوشتی!)
    خوشحالم
    عجب.. :دی

    پاسخ:
    پاسخ:

    ما هم!
    والا...
    وا
    چه بی اعصاب
    ...
    روحانی اینجوری ندیده بودیم!

    پاسخ:
    پاسخ:

    داشتیم
    اومدن خردش کردن
    تموم شد!
    والا...
    آ شیخ تو هم!

    پاسخ:
    پاسخ:

    من هم چی!!!!؟؟؟؟؟
    aval
    hese sheshom haji jan

    پاسخ:
    پاسخ:

    خب شما استثناء! رعایت نکن! حله الان؟!
    ما خودمون زغال فروشیم! مارو سیاه نکن!
    naaghabulam

    پاسخ:
    پاسخ:

    وا!!!
    چرا؟!
    من منتظر بودم یک جواب قانع کننده به نوشته من بدید !
    ولی فقط پست من را تایید کردید
    لطفا" برای من توضیح کامل بدهید

    پاسخ:
    پاسخ:

    چی رو براتون توضیح بدم؟؟؟
    با مقدمات غلط نتیجه غلط گرفتید.
    مقدمات ذهنیتونو باید عوض کنید.
    چیزایی رو بد میدونین که بد نیستن!
    همین!
    خجالت نمیکشی تو این وضعی که همه دارن تو جبهه نرم با سلاح خودشون میجنگن شما داری با اسله ها بازی میکنی؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    ما اینجوری میجنگیم!!!
    برو جمه کن خودتو..ابرو هرچی اخونده بردی...کی گفته اخوندا اینجوری حرف میزنن و فکر میکنن..و فحش میدن خجالت بکش

    پاسخ:
    پاسخ:

    حضرت!
    آبروی روحانیت بردنی نیست
    هر کی فقط میتونه آبروی خودش رو ببره
    نه آبرویی که منتسبه به پیامبر مکرم اسلام!
    نمونه اش خود من!!!
    باسلام


    به بهانه وراجی های امریکا جهت رو کردن گزینه نظامی علیه متحدان ایران جوابیه ای داشتیم که لطف کنید بعد از خواندنش پیام خودتان را به غرب برسانید
    مطمئن باشید این پیامهای شما به گوش جهانیان خواهد رسید ان شاءالله

    والعاقبه للمتقین

    پاسخ:
    پاسخ:

    والعاقبه للمتقین...
    سلام
    لطفا اطلاع رسانی کنید
    واین نامه رابه 14نفربنویسید
    در سراسر جهان بیش از میلیون شیعه زندگی می‌کند. اگر هر شیعه یک ایمیل به سازمان ملل ارسال کند و تخریب بقیع مطهر را محکوم و خواهان بازسازی آن شود؛ امید اثر وجود دارد.
    برای دریافت متن انگلیسی نامه
    به وبلاگ shie-name.blogfa.comمراجعه کنید

    پاسخ:
    پاسخ:

    اگه نمیگفتی به 14 نفر شاید
    اما دیگه نه!!!
    سلام
    وبلاگ بانمکی دارید
    البته این که فقط گفتم با نمک چون خیلی نخوندمش
    به وبلاگ پاتوق بچه شیعه ها هم سر بزم
    من هم طلبه ام
    اگر تمایل داشتی تبادل لینک میکنیم
    یا علی

    پاسخ:
    پاسخ:

    علیک سلام!
    همین دیگه!
    حاجی هم حاجی های جدید

    دوج میدارم

    پاسخ:
    پاسخ:

    معمولا برعکس میگن!!!
    خودتو جای آخوند جا زدی میخوای بد نامشون کنی .....همه کارو زندگیتو گذاشتی کنار نشستی ملتو بذاری سر کار ...ای روزگار یه عقلی به شما بیکارا بده یه پولی به ما...

    پاسخ:
    پاسخ:

    پس دستم رو شد!
    شما به عقل محتاجتری تا پول!!!
    والا...
    چقد بداخلاقی شما .این چه وضع حرف زدنه .
    آرام تربرادرمن

    پاسخ:
    پاسخ:

    کجاش؟!
    بفرمایید تصحیح کنم!
  • محمد مکعلی
  • سلام
    وبت خیلی محشره
    خوشحال میشم اگه بیای وتولد دوستمو به ایشون تبریک بگی
    اخه میخوام1372تا پیام تبریک جم کنم
    می سی!

    پاسخ:
    پاسخ:

    اسکل شنیده بودم!
    ولی ندیده بودم!
    والا...
    وبلاگ زیبایی داری به من هم سر بزن

    پاسخ:
    پاسخ:

    فراخ جان خودتو جمع و جور کن که لو رفتی!
    دیدم کامنتاتو در وب دوستان!
    سلام برای یه جون 28 ساله شغل سراغ داری ومدرک دیپلم تجربی ؟؟؟؟؟؟

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام
    من که نه!
    ولی شما چی؟!
    واسه یه جوون زیر 30 سال شغل سراغ داری و مدرک حوزوی؟؟؟؟؟؟
  • زهره سادات
  • سلام خدمت برادر حاج آقا روحانی،

    اولن که وبلاگ جدید مبارک، من ذوق زده شدم و یکی دو تا کامنت بدون سلام گذاشتم که امیدوارم ببخشید.
    دومن، این تبلیغات چی ها آدم رو دیوانه می کنن، من که عقل درست حسابی هم ندارم همین که یک کامنت تبلیغاتی می بینم...
    خیلی از کامنت ها رو خوندم اونی که نوشته بود که یکی امام زمانه...

    امیدوارم چرخ اینجا همیشه بچرخه و گلاش همینجور تازه و بهاری بمونن!
    برقرار باشید...
    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام
    ممنون از لطفتون
    افتخار دادید!

    یعنی واسه شما هم اومده اون امام زمانه؟!
    متاسفانه فیلتر هم بود نشد پیگیری کنیم ببینیم قضیه چیه!
    به دعای خیر شما انشا الله
    یاحق
    شمام ندارید...یه نگاه بندازید به کابینتا!....

    پاسخ:
    پاسخ:

    میدونم!
    تعمدیه!
    یه ذره مودبانه تر جواب بدید بهتر نیست آیا؟
    بعدشم.دومن و سومن و الی آخر نداریم اصن!اشتباهن همه...شما که بالاخره در جریانید...باید جاش ثانین و ثالثن و رابعن و الخ بنویسید.

    پاسخ:
    پاسخ:

    دقیقا کجاشو؟!
    شاید شما نداشته باشید
    ما که دارین!
    دارندگیه و برازندگی!
    والا...
  • الهی دانشم افزون نما
  • سوختم باران بزن شایدتو خاموشم کنی
    شایدامشب سوزش این اشک هاراکم کنی
    آه باران من سراپای وجودم آتش است
    پس بزن باران بزن شایدتوخاموشم کنی
    سلام خوشحال میشم بهم سربزنین راستی من یه آرزوی بزرگ دارم که توعلایق پروفایلم نوشتمش دوست داشتین بخونینش وباقلب پاکتون برام دعاکنین ممنون منتظرتونم
    چون فرمودین به همه آپ هاسرمیزنیدگفتم بگم که من هرروز آپم
    سلام علیکم و رحمة الله وبرکاته؛

    جوانی هستم بیست و عن ساله، و در حال حاضر آپم...
    چه کنم؟

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام علیکم و رحمة الله وبرکاته
    ان الله و ملائکته یصلون ...
    پیر شی جوون!
    برو شکر خدا کن!
    والا...
    سلام علیکم حاج آقا...
    کم پیدا شدین دیگه...
    منبرهای ماه مبارک خوش میگذره...؟
    آقا یه انتقاد داشتیم...
    خواستین هم فحش بدین به ما...
    این دوما و سوما و چهارما و الخ، غلطه...
    تنوین با حروف فارسی، قابل جمع نیست...
    بهتر بود دوم و سوم و ... میگفتین
    یا ثانیا و ثالثا و رابعا و ...
    بدآموزی داره حاجی...!!
    شاد باشید
    چند وقت پیش داشتم tv میدیدم(شبکه 3 نه)
    یه خانومه داشت در مورد حضرت فاطمه صحبت میکرد
    میگفت ایشون تو دنیای قبلی امتحانشو خوب پس داده
    بعد خدا پرسیده تو الان میری بهشت اگه بیای این دنیا باید
    سختی بکشی اما حضرت فاطمه قبول میکنه بیاد این دنیا!
    tv رو خاموش کردم گفتم بابا چقدر انحراف زیاد شده
    شب تو دانشگاه مناظره داشتیم(شیعه سنی)
    طرف کلید کرده بود سنی ها حرومزادن، من وقتی دلایلمو گفتم
    آخرش گفتم اصن حرومزاده ان مگه تقصیر خودش بوده؟
    حاج آقا گفت ما اون دنیا امتحان دادیم اون خراب کرده این دنیا شده حرومزاده
    من هم کف کردم هیچی نگفتم
    بعد طرف گفت مگه امام حسین به یزید نگفت حرومزاده؟؟
    حتما تقصیر خودش بوده مگه نه نمیگفت...
    منم
    حاج آقا یه سوال داشتم
    هیشکی نتونسته قانعم کنه
    بپرسم؟
    بگم؟
    بگم؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    بلد باشم جواب میدم
    نبودم هم، میگردیم دنبال جوابش
    والا...
    سلام .جسارتا این لفظ *والا * به دخترابیشترمی یادتابه شما.
    واینکه این لفظ عام والا قسم جلاله محسوب نمیشه.؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    اسم که نیست تا به یه گروه بیشتر بیاد!!!
    یعنی فقط فوش رکیک به مردا میاد؟!
    وا...
    ("وا" خوبه؟!)

    تو پست 248 توضیح دادم
    ممنون از تذکرتون!
    والا...
    اما فکر نکنم آخوندا تو حرف کم بیارن

    پاسخ:
    پاسخ:

    یه درصد خیلی خیلی کمی در حد محال که احتمالش هست
    همونو میگم!
    ...
    چی چی رو مرد حسابی؟!
    من از الان غمباد گرفتم که یه ماه چی بگم!!!
    برو عامو
    همه جوره در خدمتیم

    پاسخ:
    پاسخ:

    بزرگوارید!
    رضای قبلی نیستم
    جدیدم حاجی
    یه سر به ما بزن خوشحال میشم

    پاسخ:
    پاسخ:

    به موقعش!!!
    یعنی یه وخ که حرف کم آوردیم تو تبلیغ
    میاییم از سخنرانیهات ورمیداریم میگیم!
    مرجع خوبیه
    دستت درست!
    جان من

    پاسخ:
    پاسخ:

    رضای خودمونی؟؟؟
    خیلی قلم شیرینی داری

    پاسخ:
    پاسخ:

    جدّی؟؟؟
    سلام از وبلاگ خوب شما دیدن کردم.
    خوشحال میشم به منم سر بزنید.
    نظر یادتون نره

    پاسخ:
    پاسخ:

    دروغ که نمیگی؟!
    واقعا دیدن کردی؟!
    انصافا؟!
  • کروکودیل پیر
  • چقدر این بالای بی ادب تشریف دارن!
    حــــاجی آب قطعـِ.. .. . . . .

    پاسخ:
    پاسخ:

    یعنی چی؟!
    تبادل لینک ؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    ر.ک: پست ثابت، مورد 2!
    سلام حاجی
    رنک الکسای بلاگت چقد زود بالا اومده.
    مبارکه
    http://www.alexa.com/siteinfo/hajiii.blogfa.com#
    الان شده 36000

    پاسخ:
    پاسخ:

    به چه چیزایی دقت میکنی ها!!!
  • کروکودیل پیر
  • هیچکدوم...شما و ایشون هم لباسی پیامبر خدا هستید!
    +بله...فرهاد جعفری...نمی دونم من این کتاب رو از ایشون خووندم...چطور؟؟؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    احسنت! زدید به هدف!
    نمیدونستم کتاب دیگه ای هم دارن!
    ممنون از لطفتون
  • کروکودیل پیر
  • یعنی همون حاج روحانی رئیس جمهور؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    ایشون هم لباسی بنده هستن
    یا بهتر بگم:
    بنده هم لباسی ایشون هستم!
  • حسین شاهدی بیدگلی
  • www.bbmbk.ir
    سلام جدایی از تعریف دروغین وبلاگ قشنگی دارید لطفا به ما هم یک سری بزنید.
    لطفا و خواهشا مرا لینک یا همان پیوند هم بکنید به نام ندا ندا - یادتان نرود
    اینم کد لوگو یا بنر اگر خواسی لوگومون یا بنرمان را بذار




    پاسخ:
    پاسخ:

    نسکافه نمیخوای؟!
    بوس چی؟؟؟
    اصلان نشون نمی ده شما عصبانی بشین...یه اسفندم دود کنین ماشلاتون چیزیتون نشه...خیلی همین پست ثابتتون جالبه...من واسه کسی نظر خصوصی نمی ذارم...هر نظر منو دوست دارین تایید کنین...یا حذف اصلن ناراحت نمیشم...همین قدر که اینجا جواب بدین بسته...اگه زحمتتون میشه وبلاگ منم نیاین ...من میام...

    پاسخ:
    پاسخ:

    مرامتـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــو!!!

    کلمه بعدیشو نمیگم که بدخواهان گیر ندن دوباره!!!
    نه چه اشکالی داره...وبلاگ شماست...صلاح مملکت خویش آخوندها دانند...
    شما صاحب اختیار مایین...دیگه چوب کاری نفرمایید...

    پاسخ:
    پاسخ:

    فعلا ببینیم "روحانی" صلاح این مملکتو چی میدونه!!!
    اختیار دارین!
    واقعان خوشم اومد...خیلی زیبا بود...اینو میگن وبلاگ فانتزی و اجتماعی...
    سپاس...اگه سرنزنین ما به شما سرمیزنیم..چون وبلاگتون با ارزشه....ادامه بدین...موفق باشین...


    پاسخ:
    مطمئن باشم کپی پیست تبلیغاتی نیست؟؟؟
    شک دارم!!!
    این جواب من و نظر شما
    گفتم :
    در جواب:
    "عیدتون مبارک...رو من حساب کن ؟ من هوادار واقعی این وبلاگم...
    هیچکی تو دوست نداره ولی من دارم...
    درمورد حاجت هم یه چیزی گفتین واقعان به زندگی امیدوارم کردین...سپاس...


    پاسخ:
    پاسخ:

    خوشحالم که از اون مطلب استفاده بردین.
    من شرمنده شمام!
    این اوباش تبلیغاتچی دیوونه مون کردن بخدا!
    هر روز هم ترفند های جدیدی یاد میگیرن جونورا!

    (الان معلومه من چقدر عصبانیم؟؟؟)
    عیدتون مبارک...رو من حساب کن ؟ من هوادار واقعی این وبلاگم...
    هیچکی تو دوست نداره

    پاسخ:
    پاسخ:

    عید شما هم مبارک!
    مچکرم ازتون!
    ولی انصافا مامانم خیلی دوسم داره!
    بابام هم!
    واقعان خوشم اومد...خیلی زیبا بود...اینو میگن وبلاگ فانتزی و اجتماعی...
    سپاس...اگه سرنزنین ما به شما سرمیزنیم..چون وبلاگتون با ارزشه....ادامه بدین...موفق باشین...

    پاسخ:
    پاسخ:
    مطمئن باشم کپی پیست تبلیغاتی نیست؟؟؟
    شک دارم!!!
    وبت بد نبود
    خواستی بیا سر بزن نیومدیم نیومدی مهم نیس زیاد......

    پاسخ:
    پاسخ:
    طرف تو پستاش هر چی توهینه میکنه
    بعد میگه:
    خواستی بیا سر بزن!
    واقعا که!
  • گروه فرهنگی شهید دلاور اومالی
  • پسرش که شهید شد دلش سوخت.
    آخه یادش رفته بود برای سیلی ای که تو بچگی بهش زده بود، عذرخواهی کنه.
    بــا خــودش گــفــت:جــنــازه ش رو کـــه آوردن صــورتــشـــو مــی بـــوســـم
    آوردنــش ولــی ســر نــداشــت .
    شادی روح شهدا صلوات

    پاسخ:
    پاسخ:

    صلوات
    سلام

    جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوندِ روحانی ، خیلی باحالی!

    "پس انتظار منبر و ارشاد و ... نداشته باشید" :
    خوشمان می آمد البته بالا منبر میرفتین و می گفتین "اطاله کلام ندهم و ..."

    با چه عنوانی لینک کنم.

    اگه تمایل داشتین : " ره . . . "

    پاسخ:
    پاسخ:

    سلام

    هر چی دوس داری!!!

    ولی کامل نخوندید عرایض بنده رو

    (در مورد عدم لینک!!!)

    سلام مجدد

    اگه تمایل به لینک داشتین بهم خبر بدین.

    پاسخ:
    پاسخ:

    ر.ک: پست ثابت!!!

    سلام.

    "مینی مالهای روزانه جناب حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا آخوندِ روحانی" :

    دقیقا فامیلیتون "حاج آقا آخوند روحانی" هست؟؟؟



    معمولا روحانیون سبک سخنرانی و صحبت کردن خاصی دارن! جالب بود بعضی پستهاتون . . .

    "موقعی که جیغیله تر بودیم" موفق باشین

    پاسخ:
    پاسخ:

    گرفتی مارو؟!

    اصن داریم؟

    مردم!!!

    قابلی نداشت!

    الکی اسم خودتو اخوند گذاشتی

    پاسخ:
    پاسخ:

    شما اینجور فکر کن!

    از اوناشی که مرید زیاد داره ها ! اونم از جنس لطیف !
    اگه دوست نداری دیگه کامنت ندم؟چون هیچکدوم از کامنتامو ندیدم گفتم

    پاسخ:
    پاسخ:

    ر.ک: پست انا معذور!!!

    چقدر دل نازکی شما!


    بسم الله الرحمن الرحیم
    مقام معظم رهبری (مدظله) درباره آیت الله مصباح یزدی فرمودند :

    ((اگر خداى متعال به نسل کنونى ما، این توفیق را نداد که از شخصیت هایى مانند علامه طباطبائى و شهید مطهرى استفاده کند، اما به لطف خدا این شخصیت عزیز و عظیم ­القدر(آیت الله مصباح یزدی ) ، خلاء آن عزیزان را در زمان ما پر کرده است))
    حالا آیت الله مصباح یزدی فرمودند:
    بعد از آقای باقری لنکرانی همه دوستان ما تشخیص دادند که اصلح آقای جلیلی است و امیدواریم که احیای ارزش های اسلامی به دست ایشان اتفاق بیفتد و ایشان بهترین یاور رهبری باشند.
    در جای دیگرفرمودند :
    از افرادی مثل آقای جلیلی قدردانی و استفاده کرده و امیدواریم قدم های استواری در راه پیشرفت نظام بردارند.
    جوانان مومن وولایتمدار بسم الله !
    ایشان هم متخصص و کار کرده اند ، هم مومن و ولایتمدار !
    لطفا گسترش دهید.
    اللهم صل علی محمد وال محمد و عجل فرجهم.

    پاسخ:
    پاسخ:

    این بار دومته ها!!!

    هستم. میخونم منم وبتونو...

    پاسخ:
    پاسخ:

    لطف دارید!!!

    قصد جسارت نداشتم،
    منظور من اینجا نه تعریفه و نه فحشه!
    کلا منظورم این بود که همیشه از یه روحانی یه تصور خاصی تو ذهن ادم هست، ورای این تصوری که الان میشه از این وب از یه روحانی داشت.

    الان تونستم بیشتر توضیح بدم یا کلا پرتتون کردم به مرحله قبل تر!!؟

    پاسخ:
    پاسخ:

    اوهوم!!!

    رسیدم به غول مرحله اخر!!!

    لطف دارید شما!

    سلام
    اول که تیتر وبلاگ رو از تو لیست وبلاگهای بروز شده بلاگفا خوندم فکر کردم وبلاگ تبلیغاتی برای آقای روحانیه!!
    نوشته هاتون خارج از تصور یک آخونده روحانیه!
    دوست میدارم.

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام

    من که آخر نفهمیدم "خارج از تصور" تعریفه یا فحش!!!

    ey jo0o0n haji az to be yek esharat ..badesh bebin chikar mikonam bahat..
    daghigh bego
    bikhiyal dige hesesh nist ..hala bego chand salete..
    haji zod bash asabe entezaro nadaram
    kheyli fargh mikone be ghotro deraziyo ina nist ke be taravate dar darajeye aval hala bego chand salete
    ey betereki chera nemigi haaaaaaaaaa?
    chand salete? nagofti vaghean akhondi?
    haji koshi tarsidi natars karit nadaram
    مطالب جالبی داشتین توی وبلاگتون استفاده کردیم ...

    موفق باشید

    پاسخ:
    پاسخ:

    مطمئنی اصن خوندیش؟؟؟

    جون من؟!

    بسم الله الرحمن الرحیم
    مقام معظم رهبری (مدظله) درباره آیت الله مصباح یزدی فرمودند :

    ((اگر خداى متعال به نسل کنونى ما، این توفیق را نداد که از شخصیت هایى مانند علامه طباطبائى و شهید مطهرى استفاده کند، اما به لطف خدا این شخصیت عزیز و عظیم ­القدر(آیت الله مصباح یزدی ) ، خلاء آن عزیزان را در زمان ما پر کرده است))
    حالا آیت الله مصباح یزدی فرمودند:
    بعد از آقای باقری لنکرانی همه دوستان ما تشخیص دادند که اصلح آقای جلیلی است و امیدواریم که احیای ارزش های اسلامی به دست ایشان اتفاق بیفتد و ایشان بهترین یاور رهبری باشند.
    در جای دیگرفرمودند :
    از افرادی مثل آقای جلیلی قدردانی و استفاده کرده و امیدواریم قدم های استواری در راه پیشرفت نظام بردارند.
    جوانان مومن وولایتمدار بسم الله !
    لطفا گسترش دهید..
    اللهم صل علی محمد وال محمد وعجل فرجهم.
    hano tajrobe nakardam haji mikham ba to tajrobe konam
    eshgh koja bod haji ono bechasb ke hamechi one
    sex shirintarin chiziye ke to donya vojod dare
    che kari masalan bego chand salete haji?
    vaght kardi khabaram kon zipo bekesham paeen vasat jo0o0n
    haji che konam ke asheghe sexam rasti to vaghean akhondi? chand salete hajix?
    negaran nabash haji ma gorge baron dideim adres avaz mikonim
    va kon on zipooooooooo nazar khososi nazar hajix
    chiz to chize
    بهههه حاجی قالب جدید مبارک!!!

    پاسخ:
    پاسخ:

    ایشالا عروسیت!!!

    من خیلی خیلی مجردم.اون هجله و حجله هم فقط یه قسمش مربوط به تجرده مابقیش ریشه در دوران کودکی داره که یک سال دارم باهاش دست و پنجه نرم میکنم خرد شدم والا حاجی.

    گفتی مجردی؟
    حاجی یه تکون آها...=))

    پاسخ:
    پاسخ:

    ای شیطون!!!

    وای جون حاج آقارو
    حاجی جات خالی 4 روز قم بودم میگفتی میومدیم یکم بهت میخندیدیم

    پاسخ:
    پاسخ:

    مردم معمولا واسه زیارت میان قم!!!

    این احتمالن همون گربه دمه هجله کشتن نیست!؟
    در کل از روحیه طنزتون خوشم اومد

    حالا چند سالتون هست

    پاسخ:
    پاسخ:

    شمام مجردیا!!!

    چون حجله رو هجله نوشتی فهمیدم!!!

    پیر پسریم!



    با عرض سلام و تبریک به خاطر وبلاگ بسیار زیبا و پر محتوایتان از شما دوست عزیز درخواست دارم که در نظرسنجی انتخابات ریاست جمهوری وبلاگ بهروز جلیلیان کاندیدای چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر اسلام آباد غرب شرکت کنید. با سپاس فراوان
    آدرس وبلاگ : www.behroz-jalilyan.blogfa.com

    پاسخ:
    پاسخ:

    عمیفا معتقدم خریت نهایتی نداره!

    آخه مرتیکه به من چه که تو فلان دهات کوره یکی فلان و بهمان کرده؟؟؟

    چه حاجی طنازی

    پاسخ:
    پاسخ:

    طنازی از خودتونه!!!

    حاجی سلام عرض شد!!!!
    .
    .
    .
    .
    حاجی خدافظ یادم افتاد درس دارم!!!
    دیگه ببخشید مزاحم شدیما!!!

    پاسخ:
    پاسخ:

    سلام!

    فی امان الله!

    تاریخ امتحانارو یادت نره!

  • امیــــــــــر
  • اه اه !!!

    جمع کن بابا ! ریدی با این وبت !

    صد رحمت به وب خودم :|



    پاسخ:
    پاسخ:

    آره! ... م به وبت!

  • لبخند گل زیباست
  • چون نوشته های خودمه با ذکر منبع مشکلی نداره
    ولی شما قلمت خوبه
    از کجا خریدیش ؟
    جون دوتایی
    اگه خونواده رد نمیشه لپا رو بیار جلو


    پاسخ:
    پاسخ:

    به روی چشم حاجی!!!

    از خ صفائیه!!!

    نه حاجی!فعلا کسی نیست!!!

    البته بدون قصد لذت و ریبه...

    قربه الی الله!

    معانقه بفرمایید!
    سلام جالب بود ..
    وبلاگ خوبیه موفق باشین
    یا حق

    پاسخ:
    پاسخ:
    حتما طلبه!

    چرا شاید؟

    والا!!!
    دوست من وبلاگت جالبه


    دوســـــتـــــــ مــــــن ســــــــلــــــــام
    توی این پست از شما دوستان عزیز میخام
    عاشقانه ترین موسیقی که توی زندگیتون شنیدین رو معرفی کنید
    ر

    پاسخ:
    پاسخ:
    خر هم خرهای قدیم!!!
  • انصار امام مهدی
  • همانا منجی بشریت ظهور کرد . سید احمد الحسن علیه السلام ، وصی و فرستاده ای از طرف امام مهدی محمد بن الحسن علیه السلام . برای شیعیان : وصی و رسول امام مهدی علیه السلام ، یمانی موعود ، امام احمد الحسن علیه السلام . برای اهل سنت : همان مهدی که در آخر الزمان به دنیا می آید . برای مسیحیان : فرستاده ای از طرف عیسی مسیح علیه‌ السلام . برای یهودیان : فرستاده ای از طرف حضرت الیاس علیه السلام است . و در کتاب‌ های آسمانی تورات و انجیل و قرآن و وصیت رسول الله صلى الله علیه وآله وسلم و روایات اهل بیت علیهم السلام و روایات اهل سنت ، امر و اسم و صفات و مشخصات و ... دقیق امام احمد الحسن علیه السلام ذکر شده است . سید احمد الحسن علیه السلام از اهل هر کتابی به کتابشان اعلم تر است و با هزاران رویای صادقه از پیامبران و اوصیا و معجزه های فراوان تایید شده است .



    پاسخ:
    پاسخ:
    واسه همخونه ایم متن شما رو خوندم

    فرمودند:

    میشه بهشون پیام داد؟

    عرض کردم: آری!

    فرمودند بهش بگو:

    گه زیادی نخور!!!

    ...

    چه همخونه ای بی تربیتی داریم ما!

    البته من فک نمی کنم منظور بدی داشته باشه ها

    بیشتر به فکر سلامتی خود شماست

    وگرنه بخور!!!
    سلام خوبی تشریف بیار.خوشحال میشم.نظر فراموش نشه.یا علی
    سلام خوبی تشریف بیار.خوشحال میشم.نظر فراموش نشه.یا علی

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام
    این یه دفعه رو میبخشم!
    اصن به من چه به خودت چه به بقیه چه
    خعلی حال کردم باهات.

    پاسخ:
    پاسخ:
    منم!!!
    سلام
    وبلاگ جالبی دارید البته اگه یکم به قالبش برسید بهتر میشه البته به من چه!!فقط پیشنهاد دادم نگید به توچه لطفا!!!!!!
    واقعا شما روحانی هستید؟؟؟؟؟؟؟
    من همیشه یه طور دیگه درمورد روحانیون فکر می کردم
    اصلا برام نمی گنجه که شما بااین لحن آخوند باشید!!!!
    جالب بود!!!!
    خوشحال میشم بهم سر بزنید
    درضمن وبلاگم عاشقونه هم نیس!!!!!!

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام
    عرضه رسیدگی به قالب رو ندارم
    هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستم!!!
    باشه نمیگم
    به تو چه جا داره خب!!!
    توصیه میشه که
    طرز فکرتونو عوض کنید
    یه جوری بگنجونید دیگه!!!
    در مورد چی ؟

    پاسخ:
    پاسخ:
    کج بودن راه راست!!!
    ya khodet webeto hazf mikoni ya pedareto dar miyaram az ma goftan bod

    پاسخ:
    پاسخ:
    تو حذفش کنی راحتترم!
    زحمتشو میکشی؟!
    چرا حاجی جون:) بیا با بچه ها دور هم شوخی میکنیم فقط

    پاسخ:
    پاسخ:
    شوخی شوخی جدی نشه ییهو!!!
    مطالبتون رو خوندم.....همه رو.....
    فقط یه سوال؟؟؟!!!
    مطمئنید لباس پیغمبر تنتونه؟؟؟؟!!!!!

    پاسخ:
    پاسخ:
    لطف کردین!
    جوابتون منفیه!
    لباسهای خودمه بخدا!!!
    بلاگت جالبه

    پاسخ:
    پاسخ:
    شما هم پستات!!!
    درود
    همین اسمت آدمو کنجکاو میکنه همه پستات رو بخونه

    پاسخ:
    پاسخ:
    اسممو دوس دارم!
    ی سوال البته اگه نمیگی ب تو چ

    واقعا روحانی هستی ؟

    پاسخ:
    پاسخ:
    میشه بگم به تو چه؟؟؟
    اخه خیلی موقعیت خوبیه!!!
    باشه نمیگم!
    سلام دوست عزیز
    وبسایت جالبی دارید
    خیلی خوشم اومد!!!!
    یه پیشنهاد داشتم:
    اگه میشه لطفا منو با نام ♥♥♥مطالب جالب-hojjat♥♥♥لینک کنید و بگید با چه اسمی لینکتان کنم یا در حاشیه وبلاگم قسمت تبادل لینک،لینک خود را ثبت کنید.
    (آمار بازدید وبلاگ من هم کم نیست!!)

    زود خبر بده که منتظرم...
    راستی پیج وبلاگم 3 هست
    خیلی ممنون@@

    پاسخ:
    پاسخ:
    آره آره به همین خیال باش!
    آشغال!
    آن دم که نسیم بردرختان پیچد
    عطری زشمیم عشق برجان پیچد
    با یاد تو در باغ نگاهم ای دوست...
    موسیقی دلپذیر باران پیچد***

    _______________________________
    سلام عزیز!! چند وقته وبلاگ داری؟چون بازدیدت نسبت به مطالب قشنگت کمه!!من یه سایت توپ دارم که بهت پیشنهاد میکنم حتما بیای توش ثبت نام کنی که تو آمار بازدیدت خیلی موثره.اگه ثبت نام نکنی پشیمون میشی!!منتظرت هستم*

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام و ...!!!
    به تو چه؟!
    بازم به تو چه؟
    برو گم شو!
    افرین که پست ثابتو درست کردی پیسر حرف گوش کن!!

    هووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو...وو لینک منوم چرا حذف کردی؟
    مریضی مگه؟
    با من چیکار داشتی؟
    دهه چه گیر افتادیم از دست این بچه!!

    پاسخ:
    پاسخ:
    حرف حساب جواب نداره! گوش میکنیم.
    خواستم ناشناس باشم اینجا
    لینک ادم رو لو میده
    شما هم اسم و رسم مارو سکرت بزار
    فعلا که ... رو لو دادی!!!